Skocz do zawartości

e46 320d m47n, turbina\wykaz błędów.


Lama83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie turbiny - podczas jazdy, kiedy staram się utrzymać stałą prędkość, bez względu na zapięty bieg w okolicach 1700 - 2000 obr. auto poszarpuje, gdy przyspieszam nie czuć tego zjawiska. Objaw delikatnie ustaje ja silnik się zagrzeje. Dodatkowo nie wiem czy to normalne, ale dopiero po przekroczeniu 3000 obr czuje tak zwane depnięcie, jak by wcześniej turbina spała. Prosił bym o ewentualne wskazówki lub podpowiedzi gdzie szukać przyczyny tego zachowania.

Poniżej wklejam błędy jakie wyłapuje bmwhat, może coś wniosą.

 

Motor Control:

Engine / Motor

Cylinder 2 Glow Plug

Code: 004222

pressure control

Code: 004530

 

Rozumiem, że do zmiany świeca. Komunikat z ciśnieniem pojawił się jakiś czas temu, rozumiem, że chodzi o czujnik na listwie wtryskowej ?

 

Instrument cluster:

Instrument cluster / Kombiinstrument

MFL - Toggle bit

Code: 000011

Light module EEPROM error

Code: 0000BE

 

MFL mam od początku i nie mam pojęcia co to oznacza.

Light module ? włożone mam ledy na postojowych światłach, obstawiam to.

 

Heating / AC:

Air Condition / Klimaanlage

Rear window defogger relay

Code: 000017

 

Nie działa ogrzewanie, ale przekaźnik jest sprawny więc obstawiam szybę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A błędy to najlepiej odczytaj INPĄ, bo te za wiele nie mówią. Jedyne co że albo masz strrownik świec żarowych walnięty albo świecę na drugim cylindrze. Ale to wstępnie można określić jak masz zwykły miernik i wyciągniesz sterownik z auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Cylinder 2 Glow Plug to może też być objaw strzelonego sterownika świec. w m57n miałem ten błąd na pięciu cylindrach, powód sterownik.

w m47n też był błąd na jednym cylindrze i także był strzelony sterownik świec. Wymieniłem na regenerowany z allegro i śmiga do tej pory czyli ponad pół roku :D .

civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Też mam błąd dotyczący świec, zmieniam komplet przed zimą. Od jednej się zaczyna, potem padają następne i potem sterownik :-p Co do szarpania tak jak pisze powyżej kolega Gracek16 miałem podobne objawy przy padniętym konwerterze skrzyni.
BMW 3, e46, 320 d, 150KM, 2.0 diesel, automat, M47N, 2004 r.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.