Skocz do zawartości

Polerowanie lakieru


Rekomendowane odpowiedzi

zdecydowanie odradzam takie patenty :!: :!:

łatwo mozna odchudzic sobie portfel a lakiernikowi narobic roboty.

calkiem dobra polerke mozna kupic juz za naprawde niewielkie pieniadze. np. taka jak ta:

http://www.allegro.pl/item113904371_profesjonalna_szlifierko_polerka_gwarancja_extra_q.html

 

do tego jeszcze komplecik takich gąbek:

http://www.allegro.pl/item114562304_profesjonalna_gabka_polerska_wszystkie_twardosci.html

"polerowania futrem nie polecam, zwłaszcza osobom ktore nie miały z tym styczności"

 

Roberto,

a co sądzisz o tej polerce? jest wygodna, bo jest bezprzewodowa:

http://www.allegro.pl/item111193673_nowa_polerka_samochodowa_bezprzewodowa_18v_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dobra sprawe jest to dokladnie "polerka" taka jak ta:

http://img139.imageshack.us/img139/6415/polerka5tv.jpg

i dziala dokladnie w ten sam sposob. roznica polega tylko w sposobie zasilania.

to raczej zabawka niz polerka i moim zdaniem nadaje sie tylko do preparatow typu plastmal a nie do polerowania pastami.

 

 

"Wszystkie inne wysoko obrotowe polerki 230V, po prostu ździerają wierzchnią warstwę lakieru, przez co wydaje się samochód błyszczeć. Nic bardziej mylnego. W rzeczywistości pozbawiamy Auto podstawowej warstwy ochronnej, przez co lakier jest bardzo podatny na przyszłe zarysowania."

 

Chyba nigdy nie czytałem wiekszych bzdur.

Po pierwsze. Polerowanie nie źdiera lakieru tylko go wygładza usuwając utleniona warstwe.

Po drugie. "warstwa ochronna" jak rozumiem chodzi tu o lakier bezbarwny ewentualnie clar. Z doświatczenia wiem że trzeba sie sporo namachac papierem ściernym P2000 zeby przeciąć bezbarwny aż do bazy.

Osobiście poleruje po kilka samochodów dziennie i jeszcze taka sztuczka mi sie nie zdazyła.

Po trzecie. Lakier nie staje sie bardziej podatny na zarysowania, tylko poprostu na gładkim i lśniącym lakierze nowe ryski bardziej żucaja sie w oczy niz na lakierze juz porysowanym i zmatowiałym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj "biotit" czytaj dokładniej. odpowiedziałem na twoje pytanko :D

 

na dobra sprawe jest to dokladnie "polerka" taka jak ta:

http://img139.imageshack.us/img139/6415/polerka5tv.jpg

i dziala dokladnie w ten sam sposob. roznica polega tylko w sposobie zasilania.

to raczej zabawka niz polerka i moim zdaniem nadaje sie tylko do preparatow typu plastmal a nie do polerowania pastami.

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam wszystkich właśnie odebrałem moją BECIE z serwisu i po przyjeżdzie do domu okazało sie żę obydwa błotniki porysowałi moim zdaniem było to od zamka.Jedno zrobili a drugie zje..........!!!.Pojechałem z awanturom i wypastowali pastą tempo wszystko zeszło naszczęście,polecam tą paste POZDRO!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w akrylowym lakierze to nawet ryse do samej blachy usuniesz bez śladu.

 

czy mogę wiedzieć jak to zrobić? bo mam niestety ryskę koło bocznego kierunkowskazu...

 

Dodam że kupując samochód dostałem trochę lakieru w takim pojemniczku z pędzelkiem - przypomina lakier do paznokci tylko większe. Jak najlepiej naprawić rysę do samego metalu korzystając z lakieru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przezylem niemalze zawal jak moja niunia wrocila po lakierowaniu maski.... na calym samochodzie lacznie z szybami sa kropki po "rozpylonym" lakierze, bo gosc auta nie przykryl . Szyby umylem "nitrem" a co z reszta? Po próbie polerowania pastą G3 "kropki" sie rozcieraja robiac mazaje ale nie znikają :/ Jakiej pasty/plynu uzyc do wyczyszczenia tego swinstwa i czym potem polerowac? POMOCY! Zapomnialem dodac ze moj lakier jest czarny, akrylowy :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizyta u lakiernika odpada, bo sie z nim "pożarłem", bo chodzi "na bani" codzinnie i twierdzi ze auto swietnie zrobil (szkoda ze wczesniej nie wiedzialem ze taki jest :/ ) i nie doplacilem mu calej kasy za to. Wiec moze ktos mi powie jak to usunac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

a próbowałeś nitrem :?: dwie szmatki, jedna wilgotna a druga sucha. Przemywasz i wycierasz do sucha. Nie masz sie o co bac, z lakierem sie nic nie stanie. Jeśli to nie pomoże "w co niewierze" albo się boisz to wymatuj elementy papierem P2000 "oczywiście na wode, najlepiej z mydłem" i dopiero wtedy spoleruj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki roberto, probowalem nitrem, ale trzeba dosc dlugo myć, ale powoli schodzi i robie sie mazaje. Mysle jednak że polerka potem pomoże. Mam narazie g3 ale nie wiem czy bedzie dobra do tego, a do mojego lakieru (czarny akryl) którą z trzech past 3M polecasz z tych ktore wyzej podales i gdzie moge je destac?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki DUNAJ2, szmatka raczej mało robi sie czarna, conajwyżej z tych kropek farby ktore wlasnie wycieram. Ale wosk albo mycie nie pomoze, bo jak wycieram nitrem dosc dlugo to mi troche matowieje lakier i ryski sie robia. Jak potem wosk naloze to jest ladnie ale tylko przez kilka dni a potem wychodzi spowrotem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowniez polecam produkty 3M. Sporo z nimi pracowalem i wiem ze sa o niebo lepsze o past typu Tempo i jako jedyne maja oficjalne "przyzwolenie" BMW!! :!:

Polerowanie najlepiej zaczac uzywajac jednego z COMPOUND'ów (Fine, Trizac lub Fast Cut ) nastepnie MACHINE POLISH (politura na wysoki połysk) a na koniec niekoniecznie FINISHING GLAZE (środek zabezpieczajacy połysk).

Idea polerowania polega na zalagodzeniu krawedzi zarysowań dzieki czemu światło i promienie słoneczne lepiej odbija sie od lakieru co zapewnia tzw "głeboki połysk".

Uważać trzeba na elementy naprawiane poniewaz w aucie np 15 letnim lakier w pewnym stopniu wypłowiał i przy lakierowaniu kolor zostawal zazwyczaj dobierany do wypłowialego a po polerce kolor auta jest zblizony bardziej do oryginalnego

The ultimate driving machine
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli wychodzi mat po jakims czasie to musi byc polerka

chociaz nie koniecznie

jak mialem jeszcze passata to nie chcialem go polerowac bo wiadomo

ze po polerce zostaja takie male ryski

dlatego uzywalem tego

http://www.allegro.pl/item161612191_silicone_glaze_extra_emulsja_do_samochodu_amway.html

zadnych woskow czy past polerskich

robilem tym po kazdym myciu tak z trzy razy a potem co 3 mycie.

ps jesli szmatka nie robi sie zbytnio czarna to masz raczej lakier dwuwarstwowy a nie akryl :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.