Skocz do zawartości

BMW E63 645ci 2003r. MYSTICBLAU METALLIC


danyblack1987

Rekomendowane odpowiedzi

Nalezy sprawdzić ustawienie oraz napięcie łańcucha. Czasem niesłychać a przy takiej ingerencji uszczelniacze i rurociąg wodny oczywiście to logiczny ruch aczkolwiek kosztowny...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przy okazji prac serwisowych rozrząd sprawdzony i jest na szczęście wszystko w porządku.

Łańcuch jest sztywny co widziałem akurat osobiście na troszkę rozebranym silniku.

Niestety przed oddaniem auta do serwisu problemy z odpalaniem i poszło za 3 razem na zimnym silniku i udało się dojechać do warsztatu.

Więc oprócz dekli i alternatora który był też do regeneracji walka z tym odpalaniem.

Ze zbiornika pokazano mi paliwo normalnie czarne jak smoła a praktycznie tankuje tylko na shellu...

Myślałem że tam dobre jakości paliwo a jednak nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu auto odebrane.

Zakres prac :

Regeneracja alternatora

Dekle plus wymiana uszczelek

Serwis klimy

Opróżnienie i czyszczenie baku z wadliwego paliwa

Czyszczenie wtrysków

Wymiana 3 cewek.(Na początku 1 )

Przejechałem 10 km i wywaliło zapłon na 2 cylindrach i poszły do wymiany dwie kolejne cewki.

kolejne 100 km i to samo tym razem na 3 cylindrach...

Jedna z cewek się wypięła poprzez wadliwy fabrycznie zatrzask.

Włożyliśmy ze starej cewki i trzyma jak należy.Do tego poprawienie styków i pinów na cewkach które wypadły za drugim razem i jest już chyba wszystko ok.

Podobno dużo komplikacji auto miało podczas naprawy i do tego też problemy z odpalaniem kręciło ale nie odpalał.

Na tą chwilę wszystko wydaje się ok.Olej nigdzie nie cieknie już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę dni jazdy spokoju gaz w podłogę no i znowu pewnie wypadł zapłon.Dla świętego wymienię resztę cewek i mam nadzieje że zamknę temat tego błędu i nie będzie trzeba nic kombinować z katalizatorem.

001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wymieniony komplet cewek i świec do tego wlany specyfik do paliwa i póki co jest ok.

Korzystając z okazji od razu umyłem auto...

001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z wypadaniem zapłonu finalnie już się nie pojawia.

Żeby nie było za dobrze po zatankowaniu paliwa na full zaczęła wyciekać benzyna..

Parę l zeszło i nic nie ciekło.Okazało się że musiała się poluzować uszczelka w górnej części baku.

5 min roboty i już jest ok..

Nie wiem może mechanik za lekko to dokręcił ale troszkę stresu było jak tankujesz a tam sobie leci od dołu jak przez sito...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telenoweli ciąg dalszy tym razem pompa wody.

Na odpalonym silniku lekko sobie leci płyn chłodniczy tak jakby tryska.

Jutro będzie po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa pompa wody i jest już git.Stara podobno na wykończeniu dziwne że nie było jej słychać...

Nie mogłem dojść skąd wyciek płynu chłodniczego żadnej plamy ani nic a to na uruchomionym silniku dopiero było widać i słychać jak sobie płyn tryska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tu właśnie tryskało z tej pompy wody co widziałem na własne oczy na pracującym silniku a czy dogrzanym to nie wiem bo jak zajechałem do warsztatu to auto raczej szybko nie ostygło więc całkiem możliwe.

Nie powinien płyn już uciekać coś się będzie dziać to chłopaki mi pomogą.

Zawsze dzięki za cenne wskazówki.

Masz chyba ten sam silnik w e65 więc problemy są też bardzo podobne często te same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dałeś rade :) :cool2:

Dalej m6 w planach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji zmieniłem felgi..może i racja i lepiej na spawanej nie jeździć szczególnie z większymi prędkościami.

Zdjęcia na szybko.

6ac66fad16dc2c2dgen.jpg?t=1499262196

9dd4cd6f1c5f3653gen.jpg?t=1499262297

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu tak wyszło ze f01 kupiłem, ale jak sie jakaś m6 trafi najlepiej po lifcie to jak najbardziej :mrgreen: Za to jutro jadę ze wspólnikiem e32 750i kupić :cool2:

M6 jest bardzo mało na ten moment i pewnie ciężko o dobrą sztukę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Udało się podczas WarsawNightRacing złapać z e61 545i.

Przy pierwszym podejściu 6er minimalnie z przodu,przy drugiej próbie już troszkę lepiej.

Wprawdzie różnica wagi między 645ci a 545i w e61 ale ja wiozłem 3 pasażerów a w 5er były tylko 2 osoby więc wyrównaliśmy szanse.

No i słabo ruszyłem za 1 podejściem.Mimo wszystko troszkę funu. :8)

https://www.youtube.com/watch?v=boxz_rjE6jo&feature=youtu.be

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheheeh jaki ten świat jest mały

Zwyczajne strojenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak dzisiaj dopiero zaczęli więc póki co jeszcze czekam.

Przed strojeniem wypluło 330km i koło 420nm co jest pewnie efektem czyszczenia układu wtryskowego.

Zobaczymy jaki będzie efekt po.

Myślałem czy do was nie zadzwonić ale nie byłem pewien czy stroicie auta no i pewnie zawaleni jesteście robotą.

Poza tym PP-Perfromance widzę z okna więc bliskość przesądziła. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie czekam na adaptacje silnik.

W międzyczasie tak brzmi Ulter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.