Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Co sądzicie o tej e46 coupe 330 z oferty Centrum E46 ? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-coupe-centrum-e46-katowice-ID6ytLjw.html

Czy ktoś mogłby mi pomoc z rozkodowaniem VINu? Auto prezentuje sie swietnie, ma silnik którego szukam, jednak w srodku troche bieda. Czy Waszym zdaniem cena nie jest troche za wysoka jak na auto bez mpakietu i skórzanych foteli? Pan "centrum e46" każe równiez dopłacic za koła na zdjeciach..

Bede wdzieczny za wszystkie opinie i porady. Pozdrawiam.

Opublikowano

Latka lecą a u Zenka 330ci przedlifty wciąż po 30k. To 330ci w mpakiecie po lifcie bedzie z 50k kosztować :duh:

jak dla mnie bieda wersja. Nie zapłaciłbym tyle szczególnie ze przebieg jest normalny a nie jakis super niski.

Opublikowano
Tak, ten Pan ma w swojej fercie polifta za 44k zl :mad2:

Jeśli jest z tym poliftem tak jak pisze sprzedający, to nie jest to wcale jakaś wygórowana cena anie tym bardziej zaskakująca.

Jeszcze kwestia wypadkowości i silnika.

Opublikowano

Bo w całości jest drożej. Tu masz połówkę za piątkę, i to wartościowszą, bo po lifcie (http://allegro.pl/e46-coupe-lift-maska-blotnik-lampa-zderzak-eu-i6426789712.html#thumb/3), drugą połówkę szukasz za parę tyś zł i gotowe, przebieg wtedy wybierasz, zależy co mniej przejechało, przód czy tył.

 

Lata mnie tu nie było, widzę że grane jest ciągle to samo...29,9 tyś zł za kompletne z wyglądu 330 Ci za drogo. A 330 Ci za 10 tyś euro w Polsce to już rozbój w biały dzień. Dlaczego co drugi post Draya w tym dziale jest z dopiskiem KOREKTA...jacy klienci takie oferty. A jak nie chcesz dopłacać do tych lśniących chińskich kółek to poproś o cyt: "18 cali BMW. M Power" jak w ogłoszeniu, proste.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Wisi mi kto to sprzedaje, oceniłem na chłodno.

Cena za w/w polifta zakładając że jest jak pisze sprzedający nie jest ceną z kosmosu.

Opublikowano
Wiadomo, 16letnie 330ci to tak okolo 50tys powinno kosztowac a polift 100 tys albo i 150 bo to w koncu 13-14 letnie 330ci poliftowe.

Jeśli tak twierdzisz to pewnie tak jest.

Opublikowano
Jak 29,9k za drogo, to za 16-17k patrze, że też są. Świetna okazja do potrenowania swoich umiejętności negocjacyjnych, jedziesz do sprzedawcy, mówisz panie: ale 30k to za drogo, chłopaki z forum mówią że to nie powinno tyle kosztować, ma 16 lat, a na allegro za 16k też stoją, daję 15k i zabieram. Co więcej patrze, że facet oszalał w takim razie, bo ten topaz blau to jego najtańszy 330 Ci. Chyba trzeba by podpatrzeć ile takich wystawia i czy schodzą mu te niepoważne oferty.
Opublikowano

Problem teraz jest taki że ogólnie poliftów w coupe i m-pakiecie w ogłoszeniach krajowych jest bardzo niewiele i z rzadka,

co do ceny to w niemczech trzeba się liczyć z ceną wyjściową z ogłoszenia >8500E za coś ciekawszego + trzeba mieć czas

żeby to pozałatwiać tam na miejscu.

To nie jest mało zważywszy na rocznik (2003-2005), ale tyle się cenią prywatni niemieccy właściciele.

 

Vehicle Identification Number WBABN51040JT60725

Type BN51

Model 330ci - EUR

Development Code E46 (2)

Chassis COUPE

Steering LL

Doors 2

Engine M54

Displacement 3.00

Power 170

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Topasblau Metallic - 364

Upholstery Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit - E4AT

Production Plant REGENSBURG

Production Date 2000-07-03

 

Standard Equipment

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad

375 Lt/aly Wheels/double Spoke 79 Lm Raeder/doppelspeiche 79

458 Seat Adjustment, Electric. F Driver/pass Sitzverstellung Elektr.fahrer/beif.

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

 

Options

169 Eu3 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu3

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall

415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

439 Interior Trim Finishers Interieurleisten

441 Smokers Package Raucherpaket

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall

946 Consideration Of Price Dependency Beruecksichtigung Preisabhaengigk.

Opublikowano

Na zagranicznych ori mPak - nie dokładany, Mt i polift nietknięty przez krajalniczego czy innego tuningowca to ciężko.

Analogicznie jak z e92 335i Mt Mpak ori, polift bez X-a i z dużą navi z E a nie USA, ale cena już 2x-3x niż w/w e46ci nawet z mobile za 10kE

Opublikowano

O proszę, jednak ktoś patrzy i porównuje ceny w Niemczech.

edit: a z tym poliftem to bywa różnie, są tacy którzy uznali że stary był ładniejszy, np. twórcy e46 M3

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
O dziwo aut w M-Paku najwięcej jest w UK. Przed i po liftem, jakieś 70% coupe to zawsze m-pak. Rok temu szukaliśmy ze znajomym E92 to bez problemu była dostępna pełna gama silników, wszystko w Mpaku. W niemczech ceny faktycznie są makabryczne. Jeśli ktoś ma możliwość to czasami może być warto sprowadzić takie 330ci po lifcie z UK i przełożyć u profesjonalisty, wyjdzie napewno taniej i wybór większy, tylko może być problem z odsprzedażą..
Opublikowano

Przeglądałem ze 2 miesiące temu stronki z brytyjskimi ogłoszeniami i faktycznie jak były polifty R6 to same z m pakietami,

ale cena takich ciekawych egzemplarzy, które nie wyglądały jakby miały dość to jak pamiętam i tak było więcej niż 4000 czy 5000 funtów

+ koszt przeróbki i cenowo to nie było tak różowo + problem z odsprzedażą, jedynie ratowal to wybór i wyposażenie.

Opublikowano

Ehhh, tak czytam i czytam :)

 

Tani źle, drogi źle, połowa z tych, którzy proszą o sprawdzenie nawet pojęcia nie mają ile te ich auta w DE kosztują, ale co tam, później pretensje, że przebieg skręcony, że sprzedawca zaznacza " bezwypadkowy ", no ludzie, ogarnijcie się, sami sobie taki wtórny rynek tworzycie.

 

Oglądając czasami TVN Turbo nie wiem, czy się śmiać czy płakać, oglądają dziesięcioletnie auto i wymagają, aby rysy, czy odprysku nie było :duh:

 

Na srejsbuku jest grupa " BMW POLSKA - GIEŁDA SPRZEDAJ KUP CZĘŚCI SAMOCHODY PYTANIA ZDJĘCIA !!!", niektóre tematy na forum wyglądają podobnie, połowa ekspertów tam jeździ e36, zaś druga połowa w ogóle nie ma auta, oczywiście, aby nie polała się na mnie fala krytyki ze mnie żaden ekspert, niemniej jednak realista, kiedyś sam sprowadziłem F30 z DE UWAGA - KONIEC 2012 roku i zapłaciłem 125 k brutto z przelotem 80 k, fakt faktem jakieś 90 % dostępnego wypasu, ale śmiem twierdzić, że w Polsce kupiłbym podobne za 110-115 :) A tutaj co jakiś czas pojawiają się F30 z DE z przelotem 180 za 75 k :D, które normalnie tam kosztowałoby może i te 75 k pln w przeliczeniu, a gdzie zarobek handlarza, akcyza, opłaty, stracony czas itd.

 

Odnośnie UK, mieszkałem kiedyś i faktycznie dużo tam tego, niestety wydaje mnie się, że w 90 % takich m-pak jeżdżą wielbłądy, zatem niestety te auta z reguły nie są jakoś super utrzymane. Sam kiedyś kupiłem po takim osobniku, e46 318is, aby mieć czym do roboty pomykać no i niestety wtopa była. Swoją drogą może dla nas 4-5 k Funtów się nie kalkuluje do PL, ale tam to grosze jakieś, no chyba, że się siedzi i tylko przelicza z aktualnym kursem NBP ile to się za co płaci... :duh:

 

No i na koniec, nie polecam sprowadzenia auta z UK w przypadku chęci późniejszej odsprzedaży, z autopsji zupełnie bez sensu, kupiłem mieszkając tam vw scirocco 2010 r... fajne auto było, śmigało bez problemu, ale wróciłem do kraju no i baran nie sprzedałem go w Anglii, gdyż sądziłem, że będę wracał. Suma sumarum, po przełożeniu i sprzedaży byłem w plecy jakieś 50 k pln, porażka straszna i chyba bym sobie w głowę strzelił, gdyby nie fakt, że miałem je " za darmo ".

 

Także drodzy koledzy, patrzcie na auta realistycznie, sprawdzajcie czasami na mobile,de ile takowe auto może kosztować, bo lepiej dołożyć niż później płakać na forum, że szrot się zepsuł i wymieniać, naprawiać inwestując więcej niż wynosi różnica między fajną sztuką :)

Opublikowano

Czyli biorąc pod uwagę Niemcy, Wielką Brytanię, kurs waluty, akcyzę, ewentualne przeróbki - wychodzi chyba, że jednak nie jest aż taki drogi ten topaz blau. Ok można długo gadać czy drogi czy tani, taka sama dyskusja była jak kupowałem 6 lat temu, taka sama jest teraz.

 

Użytkowniku Proggressive, ponieważ przez ostatnich kilka postów powyżej nie dowiedziałeś się wiele na temat samochodu, o który pytasz to tak: z przodu wygląda, ze jest to oryginalne 330 Ci, ma tytanowe elementy które mieć powinien, końcówka układu wydechowego zgadza się, vin zdaje się że się zgadza, wcześniej jak pamiętam stał na swoich doppelspeiche 79, zapytaj może jeszcze ma, te niby M powery 18" to zapewne bzdura. Na zdjęciach samochód wygląda ok, przebieg niestety nie jest to 186 tyś. Kiedyś myślałem, że jak przekroczę 200kkm to samochód się skończy, nie skończył się, te samochody mają po 400-500kkm i jeżdżą dalej. Pojeździj po kraju, przejrzyj 5-7-10 egzemplarzy, wtedy będziesz miał rozeznanie ceny do jakości i będziesz mógł napisać czy cena tego jest w porządku czy nie, prawdopodobnie w tym momencie będziesz miał też już dość jeżdżenia i kasy wywalonej na podróże. Jak chcesz samochód na parę lat poszukaj w tej cenie, jak chcesz chwilę polatać i sprzedać weź taki za 20k. Niezależnie czy kupisz za 20k czy za 40k na starcie i tak coś będzie do roboty, jak koledzy słusznie zauważyli, te samochody mają już 16 lat.

Samego Zenka nie komentuję, bo handlarzy z założenia nie toleruję.

 

pozdrawiam wszystkie głosy rozsądku i doświadczonych.

 

powodzenia

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.