Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jak w temacie, oddałem samochód do warsztatu na sprawdzenie sprzęgła i koła, okazało się, że sprzęgło jest mocno zużyte a koło ma luz, ale jest to więcej niż dopuszczalne 1,6mm(?)

 

Objawy zużycia :

po długiej trasie jazda po mieście w korku to tragedia strasznie szarpało sprzęgło

wrzucając z jedynki na dwóję słychać było takie głuche uderzenie

bujało budą na wolnych obrotach ( nie zawsze)

ciężko było wrzucić płynnie biegi do czwartego biegu.

 

Pytanie gdzie zamówić części? Nowych nie można nigdzie dostać dzisiaj dzwonione do sześciu hurtowni samochodowych w żadnej nie ma sprzęgła. Samo koło 2050zł zestaw sprzęgła mówili coś koło 650 ale nei ma nigdzie.

 

Używanych nie chcę bo to nie do sprawdzenia czy przejeżdzą jeszcze z 80tyś.

Co z regeneracją? opłaca się? ktoś to robił?

Proszę o jak najszybsze info :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak dobrze zregenerowane to pojezdzisz a jak zle to zaplacisz dwa razy za robote.

Wbij numer czesci w wyszukiwarke to wyskoczy gdzie jest dostepne albo allegro

Opublikowano
no właśnie chodzi o to, że po numerze części, po silniku nigdzie nie ma, jest w jednej za 1770 ale to sam dwumas, gdzieś jest sprzęgło z LUK'a za 600 ale nie ma go na stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.