Skocz do zawartości

[325i] Stukanie i rzucanie samochodem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Nie wiem jak to opisać ale coś jest nie tak z moim samochodem.

Jest to coupe. Dzisiaj zaczęło coś stukać w zawieszeniu albo gdzieś, po prawej stronie, i jak stuknie to potrafi zarzucić samochodem. Jest to bardzo głośne pojedyncze stukanie. Wcześniej cofałem to 2 razy mi tak strzeliła.

Nie mam pojęcia co to może być proszę o pomoc.

Opublikowano

boli mnie gdzieś na plecach, potrafi tak zakłuć, jak się ostatnio schyliłem to 2 razy zabolało. Nie wiesz co to może być ?

 

a tak na poważnie to zastanów się o co pytasz. Mamy ci przez klawiature komputera powiedzieć co ci się uszkodziło w zawieszeniu ? serio ? myślałeś że ktoś ci napisze

- eee miałem to, lewy drązek i prawy sworzeń. Identyko objawy.

 

Nie łatwiej zamiast pisać temat podjechać na jakiś kanał ? nawet podnieść auto lewarkiem na jakimś parkingu i zajrzeć ? zdjąć koło i obejrzeć czy coś się nie urwało czy może jakaś tuleja czy sworzeń czy cokolwiek. Schyliłeś się chociaż pod auto i zajrzałeś czy ci się czasem nic nie urwało ? czy możesz jeździć bezpiecznie ?

 

dla mnie jest to kosmos jak ludzie zamiast najpierw zajrzeć, sprawdzić piszą temat na forum i czekają na odopwiedź bo bez tego ani nie ruszą auta. Jak ci nikt nie odpisze to auto tak zostawisz uszkodzone ?

szukam
Opublikowano

Zaglądałem pod samochód i na prawde nic nie znalazłem. Problem bo sie wybrałem do sklepu i na środku miasta zakończyło się zgrzytem i brakiem biegów.

Zęby na kole talerzowym w dyfrze wykruszyło

Opublikowano

Tak to dyfer. Wiem że szybko się go wyciąga bo już 2 razy go wyciągałem bo mi sąsiad szpere 100% zrobił.

Już wyciągnięty w sobotę, zamówiłem dużą głowę i zmieniłem wał tylny na krótszy (wcześniej miałem małą głowę bo auto jest po swapie z 1.8 is)

2.93 zamiast 3.45 co wy na to? Przy tym silniku?

Opublikowano

Przyszła duża głowa ale chyba kogoś coś boli że bez kanału uda mi się samemu ją wrzucić w wózek.

 

Co do dyfra ja chciałbym mieć nie za długi nie za krótki, taki, żeby się zmieścił do samochodu.

Opublikowano

To juz zalezy od twoich wymagan. 2.93 to seria z 2.8 silnika. Setke osiąga na 2 biegu, do 240 sie rozpedza moze więcej. Lepiej na trasie bo ciszej, przy tej samej prędkości bedziesz miec pewnie z 500obr mniej niz przy 3.46. Sa gdzieś tabele na googlach ktore porownuja ci predkosci obrotowe przy danej prędkości samochodu.

 

Jedni wola krotsze dyfry zeby zyskac mocy na nizszych biegach, inni wola dluzsze zeby bylo ciszej podczas szybszej jazdy. Co kto lubi.

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.