Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy zaworowych w mojej 318i 2006. Auto pali olej (1litr na 4 tys km), dając objawy zużytych uszczelniaczy zaworowych. Dzwoniąc do serwisu spytałem jednak o możliwość wykonania próby olejowej aby być pewnym, że to właśnie uszczelniacze są winne, a nie pierścienie. Jakie było moje zdziwienie, iż Pan odpowiedział, że w tym silniku nie ma sensu wykonanie próby olejowej, bo nawet przy zużytych pierścieniach auto będzie trzymało kompresję. Nie wiem co mam o tym sądzić. Warsztat to jeden z tych tutaj polecanych na forum. Pomożecie?
Opublikowano
Próbę olejową zawsze warto zrobić, można przy jej pomocy zdiagnozować stan pierścieni i zaworów, tzn szczelność zaworów. Próba olejowa nie da Ci odpowiedzi w jakim stanie są uszczelniacze zaworowe.
Opublikowano
Nie , próba olejowa da wynik taki, ze albo do zrobienia są pierścienie albo zawory. Uszczelniaczy nie zdiagnozuje :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.