Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...Moja 316 od momentu kiedy ja zakupilem chodzi jak dla mnie zaglosno, oraz gdy go odpalam musze dodac troche gazu bo inaczej auto sie dlawi i wiekszosci przypadkow gasnie.Wiec moje pytanie jest takie czy cos jest nie tak z silnikiem czy poprostu tak chodza te silniki na gazie??

Bo pozatym sprawuje sie wysmienicie, a takich osiagow sie po tym silniku nie spodziewalem:)

Opublikowano

Ja mam tak samo.Jak silnik jest rozgrzany to w wiekszości przypadków gaśnie przy próbie pierwszego odpalenia.Pomaga wciśniecie gazu ale nie zawsze.Czyszczenie silniczka krokowego nic nie dało.Niedawno o tym pisałem http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29189

Jeszcze sie nie wziłąłem za wymiane tych oringów ale jak po wymianie coś pomoże to dam znać.Pozdrawiam

Opublikowano
Ja mam tak samo.Jak silnik jest rozgrzany to w wiekszości przypadków gaśnie przy próbie pierwszego odpalenia.Pomaga wciśniecie gazu ale nie zawsze.Czyszczenie silniczka krokowego nic nie dało.Niedawno o tym pisałem http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29189

Jeszcze sie nie wziłąłem za wymiane tych oringów ale jak po wymianie coś pomoże to dam znać.Pozdrawiam

 

Czy ktos może próbował wyciągać wtryski i wymieniac te oringi w M50 B20, czy trzeba sporo rozkręcać, bo z dnia na dzien zaczeły z rana wahać mi sie obroty, wiec przeczyściłem silnik korkowy sprawdziłem połaczenia prezewodów powietrznych i elektrycznych i nic, nawet przy najprostrzej instalacji czyli odłączyłem silnik korkowy benzynowy i gazowy, obroty na biegu jałowym spadaja bardzo nisko, a po podłaczeniu silnika krokowego benzynowego zabardzo on nie regoluje obrotami przy załaczeniu klimy, co pasuje mi do lewego powietrza koło wtryskiwaczy. Może ktoś wrzucić opis krok po kroku jak wyciągnąć wtryskiwacz i wymienić ten oring???, ile te oringi kosztują?

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
No to spalanie to faktycznie jakieś bardzo przesadzone. Ja jak zaleje za 30 zł przejade około 140 km.
a takich osiagow sie po tym silniku nie spodziewalem
Może masz za dużą dawke gazu i dlatego ci dobrze idzie ale i dużo pali?
Opublikowano
Ja mam tak samo.Jak silnik jest rozgrzany to w wiekszości przypadków gaśnie przy próbie pierwszego odpalenia.Pomaga wciśniecie gazu ale nie zawsze.Czyszczenie silniczka krokowego nic nie dało.Niedawno o tym pisałem http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=29189

Jeszcze sie nie wziłąłem za wymiane tych oringów ale jak po wymianie coś pomoże to dam znać.Pozdrawiam

 

Czy ktos może próbował wyciągać wtryski i wymieniac te oringi w M50 B20, czy trzeba sporo rozkręcać, bo z dnia na dzien zaczeły z rana wahać mi sie obroty, wiec przeczyściłem silnik korkowy sprawdziłem połaczenia prezewodów powietrznych i elektrycznych i nic, nawet przy najprostrzej instalacji czyli odłączyłem silnik korkowy benzynowy i gazowy, obroty na biegu jałowym spadaja bardzo nisko, a po podłaczeniu silnika krokowego benzynowego zabardzo on nie regoluje obrotami przy załaczeniu klimy, co pasuje mi do lewego powietrza koło wtryskiwaczy. Może ktoś wrzucić opis krok po kroku jak wyciągnąć wtryskiwacz i wymienić ten oring???, ile te oringi kosztują?

 

Zeby wyciagnac wtryskiwacz musisz odkrecic listwe paliwowa... do kolektora jest wsadzony na wcisk, a na listwie trzyma sie na jednej sprezynce, ktora trzeba sciagnac i wyciagnac wtryskiwacz ( uwaga dosc mocno sie trzyma na tym oringu )

 

Wyciagniety wtryskiwacz http://d-25.ovh.org/bmw/0x1.JPG

Listwa wyciagnieta z kolektora http://d-25.ovh.org/bmw/0x2.JPG

Oringi na kolektorze http://d-25.ovh.org/bmw/0x3.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.