Skocz do zawartości

Ginące piksele w e39


rado77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , na wyświetlaczu licznika nie widać dokładnie przebiegu oraz wskazanych komputera pokładowego , kupiłem taśmę ale czy to jest wina taśmy czy może tego szklanego wyświetlacza? Jaki jest koszt wymiany tego ewentualnie aby wszystko wróciło do normy? Dziękuję
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie trzeba rozebrac licznik i wyjac wskazowki nie jest to latwe jak nie wiesz o co chodzi lepiej nie ruszaj bo licznik uszkodzisz, u mnie tez zanikaja piksele musze oddac do warsztatu za ta usluge biora od 250zl do 350zl tasma kosztuje kolo 50zl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie to wina połączenia taśmy ze stykami.Po prostu po czasie dochodzi do słabego styku i poszczególne piksele się nie wyświetlają.Ja to robiłem u siebie parę ładnych lat temu i zajęło mi to 5 godzin.Styki na ścieżkach ponakłuwałem igłą,aby był taki mikroskopijny zadzior i wtedy taśma ma lepszy styk.Wskazówki jest ciężko wyjąć i do tego celu poświęciłem moje najlepsze szczypce zeszliwowując je aby złapać ośkę a wskazówkę wyjąć,bo jest ona tylko wciśnięta ale bardzo ciasno.Przy ponownym montażu ustawiłem wskazania na wyświetlaczu na prędkość i podczas jazdy 40 km/h wkładałem wskazówki.Teraz bym to zrobił na podnośniku :mad2: Wskazówkę temperatury zamocowałem w pionie po rozgrzaniu auta,a od paliwa,wcześniej zrobiłem zdjęcie.Po chyba 7-miu latach dwa piksele znowu nie stykają i nie przeszkadza mi to aż tak aby się znowu męczyć cały dzień i od tych drobnych styków można dostać oczopląsów.
niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to zrobić BEZ ściągania wskazówek (najbardziej prawdopodobny moment gdzie można schrzanić licznik) tylko trzeba mieć do tego narzędzie typu Dremel i mikrofrezy. Z pół roku temu robiłem to u siebie - wtedy jest dostęp do 4 śrubek, które trzymają licznik w całości. Po ich odkręceniu jest bezproblemowy dostęp do taśmy.

 

http://i.imgur.com/CgyE73e.jpg?1

http://i.imgur.com/DHE1X22.jpg?1

http://i.imgur.com/apbUAS0.jpg?1

http://i.imgur.com/sCFasBs.jpg?1

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - to są śrubki, które po odkręceniu uwalniają cały ten plastik , w który jest wpięta taśma oraz wyświetlacz dolny (po bokach ten plastik jest jeszcze na wcisk wsunięty i trzeba go wysunąć z płytki elektronicznej). Bez odkręcenia tych śrubek nie da rady uwolnić taśmy. Zresztą wskazówki też wyjmuje się głównie po to, żeby móc zdjąć "cyferblaty" odsłaniając dostęp do tych śrub.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda taśma do licznika:

http://sklep.naprawapixeli.pl/img/p/9/7/97-thickbox_default.jpg

 

A tak taśma do MIDa w radio:

http://img09.staticclassifieds.com/images_tablicapl/247410991_1_644x461_tasma-naprawcza-radio-mid-wyswietlacz-bmw-e38-e39-e53-x5-f-vat-warszawa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.