Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dzisiaj odebrałem auto po regeneracji konwertera objawy to falujące obroty ,wibracje

po wymianie wszystkie jest ok lecz pojawił się nowy problem dziwne zgrzytanie tak jak by coś latało w skrzyni dzieje się to tylko na P i N po wrzuceniu D czy R nic nie słychać .

Dzwoniłem do serwisu gdzie regenerowali konwerter i pan stwierdził że falowanie i wibracje to nie była wina konwertera tylko to jest objaw wewnątrz skrzyni i koszt naprawy 4-6tyś czyli remont skrzyni i że niepotrzebnie konwerter robiłem

 

ktoś może miał podobny objaw lub coś podpowie ?

Opublikowano
Falowanie obrotów to wina konwertera.Jedno jest pewne ktos dał ciala,jezeli wczesniej nie bylo opisanych obajów,teraz musisz niestety troche przebrnac,bo kazdy pewnie bedzie umywal rece,a z portfela bedzie szlo.
Opublikowano
Koleś z firmy która regenenerowal konwerter powiedział żeby przywiesc go na gwarancję a ja mam kolejne koszta z wyciągnięciem i ponownym włożeniem sprzęgła przyjdzie z reklamacji i będzie tak samo i co wtedy ? Może ktoś coś podpowie jak z tego wybrać ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.