Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
szarpanie jest nietypowe. tylko na dobrze rozgrzanym silniku. nie ma problemu na luzie. szarpanie pojawia się po częsciowym wciśnięciu pedału gazu. to jest ten moment kiedy pedał jest już wciśnięty ale auto jeszcze nie przyspiesza. tak jak by odcinało paliwo w silnik raz ciągnie raz nie. zazwyczaj jest to kiedy chce się utrzymac prędkość na niskim biegu. skrzynia manual.
Opublikowano
Który masz silnik? N47, czy M47N2? Czy w momencie szarpania pojawia się twarda praca silnika? Sprawdzałeś błędy?
Opublikowano
Jeżeli dzieje się to w granicach obrotów 1500-2000 to na 99% przepływomierz.Miałem to w m47 i w m57 mimo braku błędów na kompie.Po wymianie przepływki problem ustąpił.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam bardzo podobne objawy w tym samym silniku... Zdarza sie to rzadko ale sie zdarza. W okolicach 1700- 1900 obrotow najczesciej przy delikatnym przspieszaniu na 4ce lub 5ce... Zupelnie jakby na ulamek sekundy odcinalo paliwo. Szarpnie i idze jak sie wcisnie mocniej gaz. Najlepiej by bylo podmienic przeplywomierz na chwile ale nie mam niestety takiej mozliwosci :x
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz czy jest różnica. Jeśli tak, to przepływka. U mnie było to samo i po wymianie przepływki auto odżyło.
http://i.imgur.com/ZlcrycJ.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.