Skocz do zawartości

E92 335i n55 - "Śnieżynka" :D


trzytrzypiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Po kilku dłuuuugich latach jeżdzenia golfem, w końcu udało mi się dołączyć do zacnego grona Bmiarzy :)

Długo rozmyślałem nad wyborem e92 M3, a e92 335i. Równiez ku mojemu zdziwieniu zdecydowałem się jednak na 335i, a to głównie za sprawą mniejszego spalania, większego komfortu jazdy przy użyciu auta na codzień oraz tańszych kosztów eksploatacji. Głównym krytetium przy zakupie było to, aby auto:

 

- było bezwypadkowe

- pochodziło tylko i wyłącznie z polskiego salonu

- automat dkg

- czerwone skóry :rotfl:

 

Poniżej wrzucam link do ogłoszenia, z którego je nabyłem :) - tak wiem, że za cenę 118 tys. mógłbym kupić m3 na wypasie, ale na pewno nie bezwypadkową lub z podejrzanego zagranicznego źródła np. po powodzi.

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-e92-coupe-lci-dkg-lift-europa-aso-bmw-krajowy-1-wlasciciel-CID5-IDb4B7x.html#d4871ab511

 

Ciesze się więc tym zakupem, ponieważ jak do tej pory wymieniałem tylko klocki i tarcze, a i to w ramach pakietu gwarancyjnego Inclusive - 8 lat/ 160tys. km

 

Co w aucie moduje/inwestuje w najbliższej przyszłości?:

(chętnie posłucham rad oraz opinii na temat jakichkolwiek modzików)

 

-> oklejanie dachu na czarny połysk

zrobione -> czarny polysk spoiler oraz lakierowanie obudowy lusterek również na czarny połysk :cwaniak:

-> splitery oraz spoiler przedniego zderzaka (ciężko znaleźć splitery - pytałem już w 2 salonach ASO i nigdzie nie mają do mojego modelu zderzaka...)

-> dyfuzor wraz ze zmianą końcówek wydechu na remus quad

-> dystanse (nie wiem ile mm ?)

-> lekkie przyciemnienie tylnych lamp (folia czy spray?)

-> przyciemnienie tylnych szyb

-> rejestrator kamerki na tyl (slyszeliscie o takich, ktore nagrywaja takze przy wyłączonym aucie, np. na parkingu?)

-> polerowanie przednich lamp

-> polerowanie lakieru

-> podpięcie stałego poboru prądu do wideorejestratora (czujnik ruchu - tryb parkingowy)

zrobione -> wideorejestrator na przód

zrobione -> hamownia, sprawdzenie czy seryjnemu modelowi dużo brakuje do książkowych danych :)

zrobione -> yanosik GT

 

Mechanicznie dużo robić nie chcę, bo tę moc i tak jest ciężko wykorzystać w mieście, więc planuję tylko zrobić te rzeczy:

-> Komputer JB4 (ten sterowany z kierownicy, by móc odpalać większą moc na specjalne okoliczności :cool:

-> Custom Downpipe (uważam, że te auto jak na swój wygląd i moć jest strasznie pozbawione waloru dźwiękowego - za cicho i zbyt dziecinnie - najpierw zacznę od downpipe, a jeżeli mnie nie zadowoli sam DP to zastanowie się nad dalszym customieniem układu wydechowego)

 

No i na tą chwilę to tyle,

 

Jak wpadnie jakiś zastrzyk gotówki to będę rozmyślał nad takimi drogimi szczególikami typu zaciski kolorowe ///M itp. itd.

 

Otwarty jestem na każdą opinię i krytykę także proszę pisać, się nie wstydzić :hurra:

 

http://images77.fotosik.pl/676/88a6587e350f5271med.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/675/431866bc88dcc245med.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/676/606a5f51e2f19ac7med.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/676/a59da22cdc77c2fcmed.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/676/5bbc95ed10c3f3a8med.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/676/72b4f98e518bd6a3med.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/677/96ad29f44cebd2c8med.jpg

 

http://images78.fotosik.pl/676/f7458734c35fe9a3med.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/675/e774e56c10195d20.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/676/cbaca4ca40a033edmed.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/675/820d46b77308e6c4med.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/675/b8823624d58e0c0emed.jpg

Edytowane przez trzytrzypiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super autko.

Jeżeli chodzi o moc to sprawdź skrzynie jeśli masz ZF 6HP19 taka jak u mnie to uważaj z zabawą w tuning największe ograniczenie to skrzynia która jest na styk. Jeśli nie była zrobiona wymiana oleju w skrzyni, mechatroniki, tłoczków, uszczelniaczy itd to zrób od razu pełen zestaw zalecany jest przy 100tyś km. I usuwanie nagaru karbonowego z kolektora, poprawi ci się spalanie. Zrób sobie aktualizacje sterowników i polecam wgranie softu alpiny do skrzyni. Super że jest biała bardzo fajnie będą wyglądały dodatki, polecam ci zrobić to w karbonie ja mam takie plany u siebie, i dach też w karbonie :P

Gratuluje zakupu i o byś nie miał problemów....... bo te silniczki lubią być kapryśne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje zakupu kolego :cool2: :) :)

ja chwilowo przesiadłem się na 320d ;) ale w planach też mam 335i LCI N55 lub m3 e92

super że masz to pierwsze bo mam nadzieję sporo się dowiem na temat auta jak będziesz je z czasem użytkował a może za rok lub dwa Ci się znudzi i byś mi ją sprzedał :roll:

Z tego co czytałem N55 jest bardziej udane od poprzednika N54 ,mniej awaryjne także nie wiem co kolego sas4161 miałeś na myśli- też masz N55? mógłbyś się coś niecoś podzielić doświadczeniami co tam kaprysi w tym silniku :)?

Jak z modami w tym aucie? W N54 w TC Performance zrobili już 470KM w wersji hard a na daily można spotkać te auta +-420KM. Orientujecie się jak sprawa ma się z N55 ?

kolego trzytrzypiec mógłbyś napisać ze swoich spostrzeżeń ile to auto realnie pali ? W wersji eco powiedzmy 100 na tempomacie, ile w mieście, a ile w cyklu mieszanym ci średnio łyka? Ciekaw jestem czy idzie się w 11litrach zamknąć :)

Z detali to poleciłbym Ci wymianę końcówek na większe, jak już robisz dźwięk bardziej męski to niech i końcówki będą. Ja miałem u siebie 100mm i takie są spoko, te oryginalne fifki 80mm trochę za małe. Tania sprawa +- 400zł z montażem a auto fajniej wygląda.

No i koło zmień wg mnie średnio wygląda ,do takiej coupety 19tki by pasowały CSL albo styl 313 itp

 

A tak poza tym to szerokości,niech się dobrze sprawuje su..ka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super autko.

Jeżeli chodzi o moc to sprawdź skrzynie jeśli masz ZF 6HP19 taka jak u mnie to uważaj z zabawą w tuning największe ograniczenie to skrzynia która jest na styk. Jeśli nie była zrobiona wymiana oleju w skrzyni, mechatroniki, tłoczków, uszczelniaczy itd to zrób od razu pełen zestaw zalecany jest przy 100tyś km. I usuwanie nagaru karbonowego z kolektora, poprawi ci się spalanie. Zrób sobie aktualizacje sterowników i polecam wgranie softu alpiny do skrzyni. Super że jest biała bardzo fajnie będą wyglądały dodatki, polecam ci zrobić to w karbonie ja mam takie plany u siebie, i dach też w karbonie :P

Gratuluje zakupu i o byś nie miał problemów....... bo te silniczki lubią być kapryśne :D

 

Dzięki bardzo! Z tego co patrzyłem to mam inną skrzynię, ta 7 stopniowa DKG - podobno jest wytrzymała, ale dzięki za porady w sprawie jej serwisu ! Też mam taką nadzieję na jak najdłuższe bezawaryjne użytkowanie i tego samego życzę Tobie ! :mrgreen:

 

Gratuluje zakupu kolego :cool2: :) :)

ja chwilowo przesiadłem się na 320d ;) ale w planach też mam 335i LCI N55 lub m3 e92

super że masz to pierwsze bo mam nadzieję sporo się dowiem na temat auta jak będziesz je z czasem użytkował a może za rok lub dwa Ci się znudzi i byś mi ją sprzedał :roll:

Z tego co czytałem N55 jest bardziej udane od poprzednika N54 ,mniej awaryjne także nie wiem co kolego sas4161 miałeś na myśli- też masz N55? mógłbyś się coś niecoś podzielić doświadczeniami co tam kaprysi w tym silniku :)?

Jak z modami w tym aucie? W N54 w TC Performance zrobili już 470KM w wersji hard a na daily można spotkać te auta +-420KM. Orientujecie się jak sprawa ma się z N55 ?

kolego trzytrzypiec mógłbyś napisać ze swoich spostrzeżeń ile to auto realnie pali ? W wersji eco powiedzmy 100 na tempomacie, ile w mieście, a ile w cyklu mieszanym ci średnio łyka? Ciekaw jestem czy idzie się w 11litrach zamknąć :)

Z detali to poleciłbym Ci wymianę końcówek na większe, jak już robisz dźwięk bardziej męski to niech i końcówki będą. Ja miałem u siebie 100mm i takie są spoko, te oryginalne fifki 80mm trochę za małe. Tania sprawa +- 400zł z montażem a auto fajniej wygląda.

No i koło zmień wg mnie średnio wygląda ,do takiej coupety 19tki by pasowały CSL albo styl 313 itp

 

A tak poza tym to szerokości,niech się dobrze sprawuje su..ka :)

 

 

Jasne, postaram się dokładnie opisywać wszystko co dzieję się dookoła mojej śnieżynki :D No własnie też słyszałem, że to w n54 są awaryjne skrzynie, zaś te dkg nie powinny. Z tego co się orientuję to n55 bardzo podobnie się modyfikuje - komputer JB4 lub Cobb plus układ wydechowy, dolotowy i custom intercooler i ma się +-440 KM, mi zaś narazie wystarczy sam JB4, który mam zamiar włączać tylko okazyjnie oraz wydech - bardziej dla dźwięku niż dla mocy. To moje pierwsze tak mocne auto, więc km mam aż zbyt spory zapas :D

 

Nie da się chyba jednoznacznie powiedzieć ile pali, silnik reaguje na spalanie tak, jak na pedał gazu. Spalanie określiłbym 9-18. Duża rozbieżność bierze się właśnie z względu na dociskanie gazu, bądź nie. Przy spokojnej jeździe cały dzień, gdy mam wenę "taksówkarza" i po prostu jeżdzę z punktu A do B i nie startuje jak F16 ze świateł - mogę zejść do 10-11 l i to jest właśnie takie spalanie przy normalnym użytkowaniu... ALE wiadomo, że jak ma się pod pedałem dużo więcej to od czasu do czasu ze świateł wystartuje się jak rakieta lub ścignie się z jakąś inną gablotą i przy takich spontanicznych akcjach już wychodzi 11-14 i takie właśnie spalanie bym zakładał za rzeczywiste. Na trasie za to, jeżeli jadę spokojnie normalnymi drogami to spalanie jest 8-9, zaś gdy troszkę mocniej na autostradzie to 10-11.

 

Co do końcówek to właśnie poluję na Remus Quad wraz z tym customowym dyfuzorem, coś takiego:

 

http://www.modbargains.com/images/Products/Remus/BMW_E92_335i_AlpineWH_Arkym_Quad_Diffuser_Remus_Quad_Exhaust_CF_spoiler_CF_Lip_alancust-img018.JPG

 

A te koło na zdjęciach to akurat jeszcze zimowe, teraz jeżdzę na takich 19tkach, aczkolwiek może kiedyś w przyszłości wrzucę m3 competition :)

 

http://images78.fotosik.pl/684/ba2f32cf86efdabbmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D Wywołany do tablicy...

 

Ładny egzemplarz, auto z potencjałem na pewno. Pamiętam, u mnie banan z twarzy długo nie schodził po zakupie, w sumie do teraz nie schodzi, tyle, że E92 stało się dla mnie za małe, a moc przestała już tak fascynować jak na początku.

 

Życzę bezawaryjności, dużo wyczucia i gustu przy kolejnych zmianach, bo to piękne auto z charakterem, które aż żal zepsuć :) Pomyśl, czy faktycznie potrzebujesz JB4 na początek, być może znajdą się ważniejsze rzeczy z kwestii technicznych. Ja np. w planach miałem poprawę dźwięku przez wydech Eisenmann Race i założenie hamulców M Performance od F30 i przekładałem to bardzo nad moddowanie silnika.

 

Galeria zasubskrybowana, będę zaglądał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jasne, postaram się dokładnie opisywać wszystko co dzieję się dookoła mojej śnieżynki :D No własnie też słyszałem, że to w n54 są awaryjne skrzynie, zaś te dkg nie powinny. Z tego co się orientuję to n55 bardzo podobnie się modyfikuje - komputer JB4 lub Cobb plus układ wydechowy, dolotowy i custom intercooler i ma się +-440 KM, mi zaś narazie wystarczy sam JB4, który mam zamiar włączać tylko okazyjnie oraz wydech - bardziej dla dźwięku niż dla mocy. To moje pierwsze tak mocne auto, więc km mam aż zbyt spory zapas :D

 

dzięki za info dotyczące spalania czyli pali 9-18 w zależności od stylu jazdy i tego gdzie się jeździ bo ja np. głównie jakaś trasa albo miasto poza godzinami szczytu to bardziej blisko tego dołu bym celował ;)

 

napisałeś jak w teorii zrobić 335i na 440koni, orientowałeś się może jaki byłby całkowity koszt tego moda :D :P ?

wg mnie dobra opcja takie 335i porobione bo emka sporo droższa z tego rocznika a mają zwykle koło 400koni i można je podciągnąć łatwo na 440 ale wyżej już nie da rady bez kompresora G-powera itp. a to już są grube koszty +-50tys

co myślicie o tym aucie ?

http://allegro.pl/bmw-335i-mpakiet-lift-i6255598939.html#thumb/1

tanie bo sedan ale fajnie to wygląda po lifcie nawet no i cena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód z ogłoszenia to kolejny niedokończony mpakiet. Z tym podnoszeniem mocy w nieskończoność zadałbym sobie fundamentalne pytanie w jakim celu? Żeby przejechać się raz na kwartał po autostradzie z Racelogic'em i sprawdzić jak auto przyspiesza, albo szukać na drogach M3ek, żeby im udowodnić, że 335i jest szybsze (tańsze i ekonomiczniejsze)? Auta, które ścigają się np. w oesach demonami mocy nie są, a w normalnych warunkach drogowych są bardzo szybkie. Nie potrzebują +400 KM. W 335i 360 KM to moim zdaniem optimum. Naprawdę jest wiele fajniejszych rzeczy, które można zrobić dla swojego auta :cool2:

PS. Auto z tematu bardzo ładne, dbaj o nie i wprowadzaj zmiany z rozsądkiem żeby go nie zepsuć :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTK bo jazda z mocą 400+ to extra adrenalinka, inne auta jakby stały a ty jedziesz między nimi ;)

tym bardziej że możesz sobie przełączać mapy z kierownicy i na codzień jeździć z mniejszą mocą a wrazie potrzeby odpalać....

360koni a 450 to jest duża różnica odczuwalna tak samo jak względem serii w 335d miałem 100koni więcej to była przepaść z wrażeń z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie podejscie do spraw kupna :)

 

Jesli chodzi o same kwestie podnoszenia mocy - "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców". Nie do konca rozumiem ta fascynacje podnoszenia mocy, bo potem wiekszosc osob zostaje mistrzami prostej, a nie potrafi zgubic 2 razy slabszego auta w szykanach.

 

Warto tez pamietac, ze 'pieprzniecie' mocy o ile fajne od czasu do czasu jesli chodzi o jazde prosto, fatalnie wplywa na kontrole - i dlatego duzo osob przedklada duze wolnossaki i kompresory nad poteznie uturbienie. 440 koni w aucie bez szpery to kiepska opcja. Jak dodamy do tego srednio zadawalajace oemowe zawieszenie to mamy juz dramat ;) Dlatego jesli masz opcje, postaraj sie wlasnie zadbac o jakiegos Torsena na tyl, potem zrob upgrade zawieszenia i hamulcow, zmien sobie kola na takie ktore udzwigna moment, i wtedy podnies moc :)

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTK bo jazda z mocą 400+ to extra adrenalinka, inne auta jakby stały a ty jedziesz między nimi ;)

To prawda i wierzę Ci na słowo, ale taką moc wykorzystasz tylko na prostych odcinkach drogi, zwłaszcza na autostradzie. Na naszych krajowych drogach, po których poruszają się także inni użytkownicy drogi nie wykorzystasz w pełni osiągów auta, a nie sądzę żebyś przygotowywał samochodu do startów czy pojeżdżawek na torze.

Podpisuję się pod tym co napisał kolega w1lq. Mówiąc o innych "lepszych" rzeczach, które możesz zrobić dla swojego auta miałem na myśli m.in. te przez niego przytoczone. Dopiero później można z głową podnosić moc. Wszystko także zależy od kierowcy. Ja nie uważam się za najlepszego kierowcę, ale nawet mając +400 KM pod maską nie zdziwiłbym się, gdybym został objechany na jakiejś krętej drodze przez kierowcę wyścigowego jadącego np. 320i. Na prostej każdy potrafi wciskać gaz, dysponując dużą mocą żaden problem. Zależy kto jakie ma priorytety i co mu sprawia większą przyjemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prostej każdy potrafi wciskać gaz, dysponując dużą mocą żaden problem. Zależy kto jakie ma priorytety i co mu sprawia większą przyjemność.

 

:cool2: :cool2: :cool2: Podpisuje się pod tym wszystkimi kończynami, ostatnio jak przeglądam forum to magiczne 400+ przypomina wyścig szczurów w korpo :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prostej każdy potrafi wciskać gaz, dysponując dużą mocą żaden problem. Zależy kto jakie ma priorytety i co mu sprawia większą przyjemność.

 

:cool2: :cool2: :cool2: Podpisuje się pod tym wszystkimi kończynami, ostatnio jak przeglądam forum to magiczne 400+ przypomina wyścig szczurów w korpo :)

 

Tu nie chodzi o wyścig szczurów tylko jeżdżąc mocnym autem masz fun z każdej przejażdżki, adrenaline czego nie da ci auto 100-200koni którym toczysz się z pktu A do B.

Wsiadasz w taką emke czy porobione 335i i od razu masz banana na twarzy a w dupowozie co najwyżej możesz sobie posłuchać muzyki albo jarać się że pali ci 5l i robisz 1000km na baku ,0 emocji.

335d w 390koniach było szybkie i fajne ale mi się znudziło właśnie przez dźwięk i brak emocji jakie daje mocna benzyna. Ale to trzeba lubić po prostu

do zwykłej jazdy wystarczy 100-150 koni i tak się dojedzie sprawnie do celu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto mówi o dupowozach ? Mówię o ciągłych debatach 400+ (czuje się jakbym się powtarzał teraz... ) Widzę tego na forum pełno, a jeszcze nie widziałem żeby ktoś temu podołał (tutaj :) ). Nikt nie zabrania marzeń przecież, a oryginalne 335i/d i tak to statki kosmiczne patrząc po tym co jeździ po naszych drogach :), a co do tych szeroko pojętych emocji z jazdy eMkami to żadne auto nie pozostawiło mnie w takim szoku jak Tesla... także ten.

 

Osobiście jeżeli brakuje emocji jazdy moim smutnym dupowozem wskakuje do Cesny i znajomy pilot robi mi z żołądka gulasz i pomimo tego że uwielbiam jazdę szybkimi samochodami to nic nie zastąpi EMOCJI kiedy twoje ciało nie wie co się z nim dzieje, a błędnik świruje :cool2: . Z kolei jeżeli potrzebuje emocji motoryzacyjnych i podreperowania mojego OGROMNEGO ego na drodze :P (co na całe szczęście nie zdarza się często) to wtedy wskakuje do Panamery Turbo S szwagra i robie kilka dłuuugich rundek po okolicy :).

 

Może jestem dziwny ale moim go-to jeżeli kiedykolwiek wygrałbym w totka/dorobił się to byłoby takie toto:

 

Audi_RS6.png

 

I wziąłbym egzemplarz na pewno bez wszystkich stickerów ;), sleeper nie sleeper A6. Tak jak wspominałem wyżej, marzenia ludzka rzecz :cry2:

 

EDIT:// Jedyne co bym zmienił z tego screena to te obleśne alufelgi i wymienił na rotory :)

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o wyścig szczurów tylko jeżdżąc mocnym autem masz fun z każdej przejażdżki, adrenaline czego nie da ci auto 100-200koni którym toczysz się z pktu A do B.

 

Moglbys sie tu bardzo pomylic bo... power != fun.

 

Ja mam ~390 koni u siebie i absolutnie jazda do przodu szybko nie sprawia mi najmniejszej przyjemnosci. Ba jest troszke beznamietna. Gdyby nie to, ze taki juz kupilem to pewnie szybko bym za podnoszenie mocy nie bral, teraz zostaje mi tylko zabawa charakterystyka przyrostu momentu. To co jest naprawde fun to zakrety, ciasne gorskie drogi, i ogolnie techniczne trasy. Dasz mi MX5 albo puga 205GTI, a sie objedzie tam praktycznie kazdego mistrza prostej w 400 konnej maszynie majac banana na ryjku ;-)

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o wyścig szczurów tylko jeżdżąc mocnym autem masz fun z każdej przejażdżki, adrenaline czego nie da ci auto 100-200koni którym toczysz się z pktu A do B.

 

Moglbys sie tu bardzo pomylic bo... power != fun.

 

Ja mam ~390 koni u siebie i absolutnie jazda do przodu szybko nie sprawia mi najmniejszej przyjemnosci. Ba jest troszke beznamietna. Gdyby nie to, ze taki juz kupilem to pewnie szybko bym za podnoszenie mocy nie bral, teraz zostaje mi tylko zabawa charakterystyka przyrostu momentu. To co jest naprawde fun to zakrety, ciasne gorskie drogi, i ogolnie techniczne trasy. Dasz mi MX5 albo puga 205GTI, a sie objedzie tam praktycznie kazdego mistrza prostej w 400 konnej maszynie majac banana na ryjku ;-)

 

Jeśli chcesz mieć fun na drogach publicznych to bezpieczniejszy jest szybki start od zera na światłach niż szybka jazda po zakrętach (gdzie nie wiesz co jest za nim). Nawet przy standardowym zawieszeniu BMW możesz bardzo szybko pokonywać zakręty czy łuki, ale co z tego, że jest to co najmniej nierozsądne :-) To nie tor wyścigowy tylko ulica dostępna dla wszystkich.

 

Naturalnie nie wykluczam, że do zabawy w zakrętach moc nie jest najważniejsza - ale do takiego zastosowania po co kupować BMW serii 3? Są tańsze, przednionapędowe, fabrycznie dokoksowane auta, które będą w tym lepsze.

 

Natomiast do jazdy w mieście czy krótkiej trasie seria 3 to świetny wybór - i tu jest cała magia - seria 3 to po prostu świetne daily.

 

Co do mocy - jak masz 200 koni i uczucie, że chwyciłeś boga za nogi to nie zrozumiesz, że jak masz 300 to nadal jest niedosyt (a niedosyt pojawia się szybko).

 

Niedosyt nie podyktowany rozsądkiem (bo 320d w zupełności wystarczy na polskie drogi i autostrady), ale chęcią czegoś więcej. W erze silników doładowanych możliwości zwiększania mocy są znacznie większe (i rozwiązania podniesienia mocy dużo tańsze) niż w starszych BMW z silnikami wolnossącymi. Nawet do normalnej jazdy 4-cylindrowa benzyna z turbo jest znacznie lepsza od 6-cylindrowej wolnossącej. Można się na to obrażać, wytykać wady (bo przecież każde rozwiązanie takie ma), ale 90% kierowców po przesiadce z 330i E90 270PS do 328i 245PS z nowszą skrzynią odczuje, że auto jest DUŻO szybsze i przyjemniejsze na co dzień.

 

Czy 400PS to dużo czy mało? Nawet jak zrobisz 430PS w 335i to nie będzie M3. Nie będzie się tak prowadzić, nie będzie takiej reakcji na gaz... ale do codziennej jazdy będzie lepsze i dużo tańsze w eksploatacji. Przynajmniej tak ja to sobie wytłumaczyłem dlaczego lepiej mi się sprawdzi 335i po modyfikacjach od M3.

 

PS Do pracy mam 2,5km teraz - powinienem chodzić na piechotę lub jeździć rowerem ;-)

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi sie podejscie do spraw kupna :)

 

Jesli chodzi o same kwestie podnoszenia mocy - "Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców". Nie do konca rozumiem ta fascynacje podnoszenia mocy, bo potem wiekszosc osob zostaje mistrzami prostej, a nie potrafi zgubic 2 razy slabszego auta w szykanach.

 

99% kierowcow tutejszych to mistrzowie prostej a ulica to nie tor wyscigowy a wiec tak masz racje podnoszenie mocy jest zazwyczaj bardziej dla samego osiagniecia niz dla potrzeby bo potem chodzi o jazde na prostej na autostradzie de facto.

 

Bardzo ladny egzemplarz i silnik ! powodzenia w modzeniu.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu coś się zaczęło ruszać ! :)

 

- Zamocowany i polakierowany spoiler na klapę (czarny połysk)

- Polakierowane obudowy lusterek (czarny połysk)

 

Moim zdaniem wyszło świetnie, a waszym ? :D

 

http://images77.fotosik.pl/699/9485a20b7515c13bgen.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/700/5472e197189bb359gen.jpg

 

http://images75.fotosik.pl/699/b97f15aa56f72b9fgen.jpg

 

http://images77.fotosik.pl/699/8d5ce6db6f1119eegen.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/700/280c034488dafcffgen.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/700/6631a629466fd0f2gen.jpg

 

http://images78.fotosik.pl/700/c17476dc37d4cec5gen.jpg

 

http://images76.fotosik.pl/700/848aa52243427b51med.jpg

 

 

Dodatkowo zaaktualizowałem listę modów w temacie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam po dłuższej przerwie,


co do rzeczy, które się zmieniły to:

- koniec gwarancji :( :( :(

- wysokiej jakości czarna folia na dach

- polerowanie lamp

- dokładny detailing środka wraz z impregnazją skór


Na najbliższy czas planuję:

- polerka lakieru

- splitery na przod

- spoiler na przod


Milego ogladania! :)


42088763_2268404636726942_3733094335692931072_n.jpg?_nc_cat=0&oh=9529944a58e318127464ab76d93ac33b&oe=5C31ADA5


41900452_476331579525070_5681570175816564736_n.jpg?_nc_cat=0&oh=151b51ec97528ea58d26dd590fe62242&oe=5C27C8F4


41873110_1803884309647724_7238888801534214144_n.jpg?_nc_cat=0&oh=e6bce5f2ce575d1fc5c22d09253cd269&oe=5C17C11C


42086231_893394507520932_5582803142237487104_n.jpg?_nc_cat=0&oh=aee0825f863a4aeae993dcfc2a97df99&oe=5C2C1C70

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.