Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Możliwe że będę musiał zmienić rozrząd u siebie ( skaczące wartości kąta wałka rozrządu).

viewtopic.php?f=72&t=301176

 

Co do części rozrządu to tylko i wyłącznie ORI czy można bezpiecznie stosować zamienniki FEBI, SWAG - Wasza opinia/doświadczenia?

 

Zrobiłem małe zestawienie i wygląda to następująco

ORI - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek - 2270zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~380zł -> 2650zł

FEBI - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek (ORI) - 1290zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~260zł -> 1550zł

SWAG - 2 łańcuchy + napinacze + ślizgi + komplet zębatek (ORI) - 1340zł + dodatkowo uszczelki i simeringi/oringi - ~260zł -> 1600zł

 

Różnica w cenie jest w okolicy 1000 zł pomiędzy ORI a zamiennikiem.

 

Kto jest producentem rozrządu na pierwszy montaż?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mało kto wymieniał rozrząd w tych silnikach. Najlepiej napisz co czescidobmw.pl oni tam wiedzą na co były reklamację a na co nie i pewnie u nich kupisz za dobrą kasę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cholera szybko sie za rozrząd chcesz brać.

 

Sprawdź jeszcze czujnik wału oraz ciśnienie oleju czy masz stałe?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wału.

One są ze sobą niejako powiązane.

Sprawdzają synchronizację pomiędzy sobą.

 

Sprawdź < podmień > czujnik wału.

 

Co do przepływki o której wspominasz w innym swoim temacie to mam taka w idealnym stanie ale gdzie ty mieszkasz?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Cześć

Ok, przyglądnę się temu czujnikowi w całości + koło współpracujące ( może jest tam jakiś paproch na zębach i robi zakłócenia).

 

To mam prośbę pomierz rezystancje na pinach tej przepływki:) (piny we wtyku są opisane 1,2,3,4) i dopisz swoje wartości do wspomnianego tematu o przepływce :) Przynajmniej będzie jakieś odniesienie.

 

Jestem z Krakowa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pomiary rezystancji multimetrem g.... znaczą.

Zresztą tak nic nie sprawdzisz.

 

Tylko podmiana.

 

Jeszcze sprawdź ogólny stan koła pasowego wału korbowego i jego ewentualnych luzów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.