Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, ponownie wracam z srebrem tym razem 330d.. - ostatnia seria srebrnych wtop nie napawa optymizmem - może ten egzemplarz jest warty chociaż poświęcenia mu uwagi?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-330d-bezwypadkowa-sprowadzona-zarejestrowana-full-opcja-ID6ypWJh.html

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam Panowie, ponownie wracam z srebrem tym razem 330d.. - ostatnia seria srebrnych wtop nie napawa optymizmem - może ten egzemplarz jest warty chociaż poświęcenia mu uwagi?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-330d-bezwypadkowa-sprowadzona-zarejestrowana-full-opcja-ID6ypWJh.html

 

Wygląda na to, że to o wiele lepsza sztuka, niż te, które dotychczas wstawiałeś.

Fakt, może i korekta wskazań drogomierza, ale jak porządnie zagadasz (np. że kupisz to auto - ale z pełną dokumentacją) to stawiam czapkę śliwek, że znajdą się dokumenty serwisowe i poznasz przebieg auta...

To były bogate samochody dla majętnych użytkowników. I niemal zawsze bardziej dbane niż np. 2.0...

Fakt, trzeba zapewne włożyć - takie życie - ale wersja silnikowa 3.0d M57 to cud, miód i malina...

Po remapie i podniesieniu kagańca np. na 270km/h to do tego samolot...

Wiem, wiem, mistrz prostej, ale na drodze mało jest tak sprawnie jeżdżących aut.

Miny użytkowników E klas, E65 czy innych A6 bezcenne...

Wiesz, euro bardzo drogie i akcyza 18,6%., a przecież Niemcy dobrych bezwypadkowych 3.0d nie sprzedają za cenę 2.0d.

Trwałość ogólna 3.0 vs 2.0 także jest absolutnie nieporównywalna.

I mówię tu nie tylko o silniku, także o reszcie - dużo podzespołów jest mocniejszych. Ci co znają markę dokładnie - potwierdzą.

Znam laweciarza - kupiłem u niego dla mojej Mamy zdrowe Polo 6N 1.4 automat - z okolic Nakło / Szubin, który ma takie coś (3.0d 235KM) w E61 (bodajże 2007rok), ośka, automat i ma około 700.000 przebiegu z lawetą.

Kupił to auto 3 letnie po leasingu z DE z przebiegiem 250.000 i do tej pory nie może zmęczyć...

A zdarza mu się po Polsce ciągnąć dużą lawetę na 2 samochody !

 

Trochę bałwochwalstwa - mam może trochę inne auto (choć podobne) - patrz podpis, ale pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się, że już skończyłem leasing i nie mam ochoty na sprzedaż auta.

Nadal jest świetne.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, ponownie wracam z srebrem tym razem 330d.. - ostatnia seria srebrnych wtop nie napawa optymizmem - może ten egzemplarz jest warty chociaż poświęcenia mu uwagi?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e90-330d-bezwypadkowa-sprowadzona-zarejestrowana-full-opcja-ID6ypWJh.html

 

Wygląda na to, że to o wiele lepsza sztuka, niż te, które dotychczas wstawiałeś.

Fakt, może i korekta wskazań drogomierza, ale jak porządnie zagadasz (np. że kupisz to auto - ale z pełną dokumentacją) to stawiam czapkę śliwek, że znajdą się dokumenty serwisowe i poznasz przebieg auta...

To były bogate samochody dla majętnych użytkowników. I niemal zawsze bardziej dbane niż np. 2.0...

Fakt, trzeba zapewne włożyć - takie życie - ale wersja silnikowa 3.0d M57 to cud, miód i malina...

Po remapie i podniesieniu kagańca np. na 270km/h to do tego samolot...

Wiem, wiem, mistrz prostej, ale na drodze mało jest tak sprawnie jeżdżących aut.

Miny użytkowników E klas, E65 czy innych A6 bezcenne...

 

Kolego przesadzasz z tym zachwytem 330d :duh:

330d po sofcie na 270KM samolotem ???

Sorry ale miałem 330d zrobione na 280km i nie miałem takich odczuć o których piszesz

Zrobiłem okolo 30tys km po PL drogach i spotykało się różne auta po drodze

Teraz nowsze auta nawet jak mają dobre 2.0biturbo np. w passacie itp autach to mają koło 240KM i z szybką skrzynią. Takie 330d jedzie tak samo albo nawet potrafi dostać w ciry więc bywało że się głupio rozczarowywałem. Obecnie wiele nowych aut na PL drogach ma po 200-250KM i takie 330d wcale szału nie robi z tą wolną skrzynią i pojedynczym turbo.

Dopiero w 335d biturbo w 390KM się fajnie latało i dawało frajdę z jazdy. W stosunku do 330d te 110KM różnicy to przepaść. Nim przejechałem jakieś 20tys km i raz tylko trafiło się porsche 911 z którym dostałem lanie a tak to żadne ze spotkanych aut nie miało szans łącznie z m3 e46, x5m , audi RS4 ,nowy Civic 315km, Focus RS, Golf R o klekotach 3.0Tdi audi czy mercedesa nie wspominając. M5 e39 i m3 e92 manual jechały równo.

 

Wiesz że to auto z ogłoszenia ma skręconą szafę grubo i kto wie co jeszcze zataił przed tobą sprzedawca to wg mnie auto niegodne zakupu, znajdziesz lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dla jednych 2.0d po chipie to samolot, dla drugich 335d z 390KM, a dla innego dopiero Lamborghini AVENTADOR z 670KM jedzie, więc dyskusja o subiektywnych odczuciach z jazdy nie ma sensu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wypowiedz tyczyła się PL dróg, bo auta 200-300KM na nich spotkasz dość często i takie 330d po chipie wtedy szału nie robi

takich powyżej 300KM jest niewiele ale też się zdarzają, a Aventadora to jakoś jeszcze nie widziałem ;)

mało kto lata w trasy takim potworem w 500+ koniach bo ogłuchnąć by można robiąc trase kilkaset km i jest męczące :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego przesadzasz z tym zachwytem 330d :duh:

330d po sofcie na 270KM samolotem ???

Sorry ale miałem 330d zrobione na 280km i nie miałem takich odczuć o których piszesz

Zrobiłem okolo 30tys km po PL drogach i spotykało się różne auta po drodze

Teraz nowsze auta nawet jak mają dobre 2.0biturbo np. w passacie itp autach to mają koło 240KM i z szybką skrzynią. Takie 330d jedzie tak samo albo nawet potrafi dostać w ciry więc bywało że się głupio rozczarowywałem. Obecnie wiele nowych aut na PL drogach ma po 200-250KM i takie 330d wcale szału nie robi z tą wolną skrzynią i pojedynczym turbo.

Ja tam pościgów na zabój nie robię, dla mnie samochody służą do fajnego jeżdżenia...

Robię jednakże około 80 tys. rocznie kilkoma autami jednocześnie..., w tym takimi, co parę koni mają (trójeczka z przodu też się znajdzie)..., staram się czerpać radość z jazdy, a że latka lecą to 1.5 mln się nazbierało.

I trochę różnych testów drogowych przeprowadziłem.

Sporo jeżdżę nocami, także po autostradach krajów uznanych za niezłe.

I wiem, że 330d coś tam potrafi. Na pewno więcej niż można się spodziewać od rodzinnego sedana. A vs 320d to nie ma co nawet porównywać. Patrz podpis - mam to na podwórku 2.0d w jedyneczce.

Próbowałem także z kolegą dyrektorem pewnej korporacji jego firmówkę Passata kombi 2.0 TDi 240KM 500Nm dsg haldex moim autem z podpisu i nie potwierdzam.

Ten Passat nie jest w stanie nadążyć za 330d 280KM 600Nm.. Za Chiny ludowe. Jednak 40KM i 100Nm różnicy robotę robi.

Lanie dostał i tyle. A czym szybciej tym różnica jest większa. Przy prędkościach powyżej 2xx to już nie ma o czym mówić.

Polecam 330d, bo jest to żywotny i jak na swoje maniery ekonomiczny silnik, o dobrej kulturze. I niezwykle trwały.

Co do skrzyni - wolna, niewolna, stara, nowa..., pies ją drapał, jeździ gładko i przyjaźnie, jest mocna i trwała, pod warunkiem niewielkiego wysiłku jakim jest porządna zmiana oleju co załóżmy 120 tys.km. i aktualizacja oprogramowania, a do 330d zwyczajnie pasuje lepiej niż manual.

Miałem i 330d 231 man.6b, i 330d 231KM aut.6b, i do zwykłej jazdy automat w tym aucie pasuje lepiej.

Ale to moja - subiektywna opinia.

 

Wracając z niebios na ziemię - trwam przy swoim, to 330d pomimo wad warto rozpoznać dokładniej. Trzeba dojść ile jest skręcona. Po prostu.

Tyle ode mnie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.