Skocz do zawartości

320d - gaśnie na rezerwie/brak mocy


kosti81

Rekomendowane odpowiedzi

witaj, mam ten sam problem. Rozebralem patrzylem, wedlug mnie to juz pompka ma za slaba wydajnosc i na powrocie jest za slabe cisnienie. Poprostu niewywoluje podcisnienia, zeby przelewac. z lewej komory do prawej - gdzie znajduje sie pompka. W lewej komorze zostaje okolo 7-8 litrow i wtedy gasnie. Zamowilem pompke, jak wymienie to dan znak sygnal.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie te objawy małej ilości paliwa w baku wyglądaja troche inaczej zaczynaja falowac obroty i nie jestem pewien czy to jest bezpośrednia przyczyną ale wysteuje ten problem zawsze jak jeżdżę na rezerwie,ale nie gaśnie tylko falują obroty ,wachania są dość duże .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było tak że po zgaszeniu po 34 km na rezerwie nie odpalił już dopóki nie dolałem. Po jakimś tygodniu zdechła pompa wstępna paliwa. Tylko ja mam diesla i inne pompy. W dobrym warsztacie mi powiedzieli żeby takim leciwym autem nie jeździć w ogóle na rezerwie jeśli się chce żeby pompy trochę posłuzyły bo przez te lata nazbiera się zawsze trochę syfu na dnie baku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrym warsztacie mi powiedzieli żeby takim leciwym autem nie jeździć w ogóle na rezerwie jeśli się chce żeby pompy trochę posłuzyły bo przez te lata nazbiera się zawsze trochę syfu na dnie baku.

warte zacytowania :D dobra rada dla każdego bmw, te auta po prostu lubią mieć paliwo w baku, zdecydowana większość ma podwójne zbiorniki i nie daje rady na oparach. silnik n43 przy takim traktowaniu, czyli notoryczna jazda na ledwo zapełnionym zbiorniku wywala błąd lampką silnika i wzywa do serwisu...na pouczenie :D serio, opis błędu to ; niedokładne spalanie z powodu zbyt małej ilości paliwa w zbiorniku - lampkę rezerwy trzeba traktować jako poważne ostrzeżenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzalem dzis pod kanape i po przekreceniu kluczyka pompa wlacza sie na jakies 3 sekundy.

 

ktos juz tam grzebal bo dekielki po obu stronach byly odkrecone. pompa jet oryginalna.

na wezu podlaczonym do pompy nie bylo opaski zaciskowej i jak go ruszylem trysnelo z niego troche paliwa-wiec moje pytanie czy moge zdjac go spokojnie??

problem mialem z wtyczka ale przyjzalem sie na filmie i juz wiem jak ja odpiac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witaj,

 

Zmieniłem dziś pompkę, i powiem tak. Problemu nie ma ponieważ w teście nr 6. pokazuje ci stan lewej i prawej komory. Zaraz po tym jak odpaliłem zobaczyłem - co się dzieje, pompka powrotem przewaliła wszystko do prawej. I nie wiem czy mi się tylko wydaje ale, miałem takie uczucia wcześniej że czasem jak schodzę z obrotów tak w zakresie od 1.500 - 2.000 coś mi burczało - teraz tego nie ma. Oczywiście bardziej płynnie się zbiera i rusza z mniejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Zacznij od wymiany filtra paliwa, sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa paliwowa bo może już się kończy albo całkiem padła .

Podłącz pod kompa z odpowiednim programem np INPA itd

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedliftem, no pod kompem pokazało coś od wtryskowej ale gość co obeznany w tym silniku mówił że może być spowodowany pompką w baku więc nw

samochód pali na strzała, z pompy wtryskowej nigdzie nie leje więc nie wiem czy ma jakieś rozszczelnienia :) filtr paliwa wymieniony dodam że jak zgasła mi pod blokiem to 3 miechy stała i od tego czasu ma tego muła.. dodam że gdy samochód się zapowietrza, to w filtrze paliwa jest mało paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedliftem, no pod kompem pokazało coś od wtryskowej ale gość co obeznany w tym silniku mówił że może być spowodowany pompką w baku więc nw

samochód pali na strzała, z pompy wtryskowej nigdzie nie leje więc nie wiem czy ma jakieś rozszczelnienia :) filtr paliwa wymieniony dodam że jak zgasła mi pod blokiem to 3 miechy stała i od tego czasu ma tego muła.. dodam że gdy samochód się zapowietrza, to w filtrze paliwa jest mało paliwa.

 

Generalnie VP tak bardzo tej pompki nie wymaga , o ile nie śmiga się na granicznej rezerwie bo widać taką jazde preferujesz .

Sprawność pompki bardzo łatwo sprawdzić , trzeba tylko na zapłonie zerknąć czy podaje paliwo ;) W baku może być sporo syfu i przy rezerwie po prostu smok nie daje rady pobrać paliwa i stąd zapowietrza się układ , może też być nieszczelność układu , ale jeśli objawy masz tylko na rezerwie to po prostu na niej nie jeździj , bo diesle tego nie lubią , że już o vp44 nie wspominajmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.