Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ci z kliniki bmw sie znaja na bmw ale ceny maja z kosmosu . Jeszcze kilka lat temu to ok ale teraz jak duzo warsztatow ogarnia te silniki ? gdybym mial jakies x5 f15 z v8 to moze i bym im dal do zrobienia ale przeplacanie za rozrzad w starym 13 letnim trupie ?

 

no ceny fakt za regenracje vanosow tylko i wyłącznie 2tys chcieli :/ zrobiłem za 600zl

Opublikowano
2000 ale pewnie w tym nowe uszczelki i oleje. W moim silniku trzeba bylo jeszcze na jednej szklance alusil położyć.

 

Kolego 2 tys za regenerację tylko vanosow czyli ja wszystko miałem rozebrać i wysłać im same koła oni mieli je zregenerować i odesłać i to miało być za 2 tys

Co według mnie za wymianę oringow w kołach plus zaprasowanie to kosmiczna kwota to samo zrobili mi gdzie indziej za 600 zł

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
i jak tam sprawy..? do KLINIKI mam 40 km, tez mam 4.4 nie robie u nich bo jest drogo jak hu... a słowo "klinika" juz dawno straciło swoja magiczna moc. jednak ile ludzi tyle opini..
Opublikowano

Ja wlasnie wymieniam uszczelki glowicy :D samochod jezdzil super , swietnie przyspieszal , kompletnie nic sie nie dzialo, weze nie byly jak kamien , zadnego masla pod korkiem czy miieszania plynow nic sie nie grzalo tylko po prostu czasami co pol roku padala chlodnica albo pompa wody , przypadkiem odkryto co2 w ukladzie ale w bardzo malej ilosci , jakis mikro przedmuch .Plyn na sprawdzanie co2 zabarwil sie dopiero po 5 minutach :shock: DZiasiaj sprawdzalismy w zakladzie szczelnosc glowic i palnowanie. Glowice szczelne , jedna z uszczelek byla nieznacznie uszkodzona i dlatego to co2 :( . Jutro beda skladac i w poniedzialek wieczorem moze odbiore auto. Koszty : robocizna to 900 zl+ blokady chlopaki maja swoje . Uszczelki pod glowice 2x 200 zl , uszczelki zaworow cos kolo 300zl i jeszcze uszczelka miski i jeszcze cos tak jeszcze bylo + planowanie i sprzwdzanie szczelnosci razem 200zl . RAzem wyjdzie jakies 1800zl wiec nie tak duzo jak na v8 ;) szkoda tylko ze taki wydatek jak mialem sobie lpg wkoncu zakladac :(

 

Wiecie co jest najsmieszniejsze ? przyczyna uwalenia uszczelki byl najprawdopodobnie stary korek od zbiorniczka bo zawor w nim juz nie regulowal cisnienia w ukladzie . Dopiero po kupieniu nowego uklad przestal sie zapowietrzac , niestety bylo to troche za pozno :(

Opublikowano
Czyli po klinice było ok a później okazała się uszczelka? O matko ale masz pecha bo inaczej nie wiem jak to nazwac
Opublikowano
nie bylem w klinice ;) i do niech nie mialem zamiaru jechac i przeplacac ;) rozrzad robilem wczesniej i w innym miejscu , bardzo szkoda ze zanim zrobilem rozrzad to nie przebadalismy na obecnosc co2 w ukladzie bo to juz wtedy napewno cos sie dzialo :duh: po prostu brak objawow zeby myslec ze cos sie z uszczelka dzialo. Pradopodobnie mam zrobiony silnik na 100% teraz i przez najblizsze lata nawet o nim myslec nie bede musial :D jezeli czesci mamy ,,na stole''' to dobry fachowiec robi rozrzad nie dluzej niz 3-4 dni i mozna odebrac auto. Jak ktos robi tydzien albo dluzej to znaczy ze nasz samochod to dla niego pole doswiadczalne i wszystkiego mozemy sie spodziewac :duh:
Opublikowano
Aaa pomyliło mi się z założycielem tematu :-D bo on robił w klinice i dlatego pytałem czy już ok, masz rację jak ktoś wie co i jak to szybko idzie a w pełni sprawna V daje wiele radości
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jedna wielka MASAKRA... Samochód nadaje się na złom. Po 50km jazdy wróciło na lawecie z brakiem zapłonu na 2 cylindrach. Cewki zmienione. Niby chodził, 2 dni. Później okazało sie że. 'fachowcy' mechanizm różnicowy skręcili na 2.5cm za krótkich śrubach i wyrwało go z miski... Nowa miska. Auto zhamowane. 207KM. Chłopaki na Hamowni do dziś pewnie się śmieją. I słowa mechanika "auto chodzi zaj..ebiscie! Nigdy nie słyszałeś żeby ten silnik tak kozacko chodził". Zajebiscie chodzi, faktycznie. 3.0 benzyna jest zrywniejsza.
Opublikowano
Jedna wielka MASAKRA... Samochód nadaje się na złom. Po 50km jazdy wróciło na lawecie z brakiem zapłonu na 2 cylindrach. Cewki zmienione. Niby chodził, 2 dni. Później okazało sie że. 'fachowcy' mechanizm różnicowy skręcili na 2.5cm za krótkich śrubach i wyrwało go z miski... Nowa miska. Auto zhamowane. 207KM. Chłopaki na Hamowni do dziś pewnie się śmieją. I słowa mechanika "auto chodzi zaj..ebiscie! Nigdy nie słyszałeś żeby ten silnik tak kozacko chodził". [bAD] chodzi, faktycznie. 3.0 benzyna jest zrywniejsza.

i to wszystko po klinice BMW w opocznie ?

Opublikowano
Jedna wielka MASAKRA... Samochód nadaje się na złom. Po 50km jazdy wróciło na lawecie z brakiem zapłonu na 2 cylindrach. Cewki zmienione. Niby chodził, 2 dni. Później okazało sie że. 'fachowcy' mechanizm różnicowy skręcili na 2.5cm za krótkich śrubach i wyrwało go z miski... Nowa miska. Auto zhamowane. 207KM. Chłopaki na Hamowni do dziś pewnie się śmieją. I słowa mechanika "auto chodzi zaj..ebiscie! Nigdy nie słyszałeś żeby ten silnik tak kozacko chodził". [bAD] chodzi, faktycznie. 3.0 benzyna jest zrywniejsza.

i to wszystko po klinice BMW w opocznie ?

 

 

a "KLiNIKA" BMW" to jacys bogowie,, ??? nie!!! moze kiedys jak mało ludzi ogarniało v8 to głowy nosili do góry, teraz tam naprawiaja wszystko co sie nawinie vw seata,, zwykły warsztat i tyle, zjebali sprawe to niech robia jeszcze raz na swój koszt,

Opublikowano
Bogowie nie, ale opinie niby mieli bardzo dobra, sam zastanawiałem się żeby tak auto zaprowadzić ale widać dobrze ze tego nie zrobiłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.