Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z układem kierowniczym x6 f16 m50d. Kierownica dziwnie się zachowuje , działa dość nieprecyzyjnie , dziwnie odbija przy wychodzeniu z zakrętu. Wcześniej jeździłem E71 , tam układ działał ciężko ale precyzyjnie. Ktoś może zauważył podobny problem w elektrycznym wspomaganiu?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Po zrobieniu geometrii kół okazało się że prawe koło jest cofnięte o jakieś 7mm do tyłu. Czy to wynik uderzenia w jakąś dziurę . Samochód jest salonowy i problem występował od początku. Co da się z tym zrobić. Może ktoś miał podobny problem. Proszę o odpowiedź.
  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam ten sam kłopot w F15 50d.

Układ kierowniczy "zacina się" na lekkich łukach, tzn można puścić kierownicę i auto idzie po łuku. Kierownica nie odbija na wprost przy łagodnych skrętach.

Do wyprostowania kierownicy trzeba użyć takiej samej siły jak normalnie do skręcenia kołami.

Problem jest od nowości, teraz mam 40kkm.

Podejrzewałem opony, ale problem jest na 19' ROF zima, 20' ROF lato i 21' nie ROF lato.

Chyba ten typ tak ma...

Opublikowano
to na pewno nie wina opon, że układ kierowniczy nie wraca do pozycji ZERO, przydałby się jakiś mądry diagnosta lub niech ktoś z BMW powie/napisze prawdę o co tu chodzi... chętnie przeczytam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.