Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam nadzieję, że nie będzie linczu za moje pytania :)

 

Zepsuł mi się dyfer, zamówiłem używany, ponoć sprawny

I jest cały w oleju, czy to normalne, że podczas demontażu cieknie olej z dyfra?

 

Dodatkowo wygląda z zewnatrz "srednio" - jest trochę skorodowany i brudny. Czy można to czymś wyczyścić i zabezpieczyć przed dalszym rdzewieniem? Papier ścierny i hammerite? Macie jakieś sprawdzone sposoby/porady dla początkujących? Dzięki

Opublikowano (edytowane)
W którym miejscu cieknie? Pewnie spuszczali olej, bo nie wolno wysyłać części z płynami. Jak coś to będziesz miał uszczelniacze do wymiany. Prędzej samochód sprzedasz niż dyfer przegnije hehe. Jak chcesz mieć ładny dyfer to wyczyść dokładnie z rdzy podkład epoksydowy i na to kolorek. Edytowane przez adolfone
Opublikowano
Spoko. Jak mechaniker będzię montował dyfer to niech sprawdzi uszczelniacze, uszczelniacze od półośi to nie kłopot z wymianą, ale uszczelniacz wałka atakującego to kłopot dla nie obeznanego w temacie mechanika, dlatego że jeśli źle dokręci śrubę flanszy to most do wywalenia, dlatego że właśnie ową śrubą regulujesz luz międzyzębny, i most będzie wył, spoko jakby zaczeło cieknąć, daj znaka wytłumaczę bo zmieniałem u siebie flansze ze starego mostu.
Opublikowano
Dzięki raz jeszcze, wydaje mi się, że cieknie z tych okolic http://www.image-share.com/upload/3242/39.jpg
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Stary dyfer miał luzy i stukało podczas jazdy, tzn. podczas ruszania, cofania było słychać puknięcie metaliczne
Opublikowano
Spoko. Jak mechaniker będzię montował dyfer to niech sprawdzi uszczelniacze, uszczelniacze od półośi to nie kłopot z wymianą, ale uszczelniacz wałka atakującego to kłopot dla nie obeznanego w temacie mechanika, dlatego że jeśli źle dokręci śrubę flanszy to most do wywalenia, dlatego że właśnie ową śrubą regulujesz luz międzyzębny, i most będzie wył, spoko jakby zaczeło cieknąć, daj znaka wytłumaczę bo zmieniałem u siebie flansze ze starego mostu.

 

Kolego a powiedz mi.. Jak reguluje się ten luz bo trochę wyje?

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano

Ja wymieniłem sam uszczelniacz od strony wału bez wyciągania mostu.

Nie wiedziałem jeszcze, że wspomnianą srubą głębszy reguluje się luz.

Czy aby napewno???

Jeżdżę do dziś i nic złego z mostem się nie dzieje.

A ta sruba to jest do zalewania olejem. Jest tam miedziana albo aluminiowa uszczelka.

  • 5 lat później...
Opublikowano

Panowie podpinam się pod temat ten sam silnik ten sam model, jaki simmering jest na wałku od dyfra? Otworzyłem nowy temat ale przypadkowo znalazłem ten.


Moje pytanie w nowym poście :

Witam, pomożecie w poszukaniu jaki simmering muszę zakupić do uszczelbienia dyferencjału? Po dłuższym postoju z powpdu remontu zauważyłem plamy oleju na kostce pod dyferencjałem, a dziwna sprawa ponieważ wyciek jest z łączenia wału z dyferencjałem a nie bezposrednio na obudowie . Szukałem na realoem po vinie ale tam nie ma niestety nic z dyferencjałem . Na google to samo .


No i druga prośba czy olej ravenol 75w90 będzie odowiedni do tego dyfra? W mojej drugiej e46 go używałem i nic się nke dzieje a jest mało informacji na temat jaki olej akurat zalewa się do tych dyferencjałów.



I czy z tym dokręcaniem śruby jest taki problem? Jest szansa wymienić to samemu czy lepiej dać do mechanika?


Bmw e91 320i n46b20b. 150km przebieg 243000km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.