Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda ładnie, jechać, oglądać....

 

Vehicle Identification Number WBAAV11080CF29219

Type AV11

Model 320i - EUR

Development Code E46 (4)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M54

Displacement 2.20

Power 125

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Stoff Laser/anthrazit - G7AT

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2001-07-27

Standard Equipment

520 Foglights Nebelscheinwerfer

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho

550 On-board Computer Bordcomputer

832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum

851 Language Version German Sprachversion Deutsch

Options

210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)

226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung

249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad

338 M Sports Package Ii M Sportpaket Ii

423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours

428 Warning Triangle Warndreieck

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend

441 Smokers Package Raucherpaket

473 Armrest, Front Armauflage Vorn

481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer

494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage

508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)

522 Xenon Light Xenon-licht

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business

710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad

716 M Aerodynamics Package Ii M Aerodynamikpaket Ii

760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line

772 Interior Trim Alu Black Cube Interieurleiste Alu Black Cube

775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

788 M Lt/aly Wheels M Leichtmetallraeder

801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung

818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

972 Comfort Package Comfort Paket

 

 

http://bimmer.work/image.php?vin=cf29219&view=ex

http://bimmer.work/image.php?vin=cf29219&view=in

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda ładnie, jechać, oglądać....

 

Owszem na zdjęciach wygląda ładnie, sprzedający w ciągu ostatnich dwóch tygodni trzykrotnie zapewniał jaki to zadbany egzemplarz, co uzasadniałoby stosunkowo wysoką cenę. Sam użytkuję e46 z 98r. już ponad 4 lata. Doskonale rozumiem, że trudno znaleźć zadbany egzemplarz w takiej konfiguracji, że auto ma swoje lata, że pewne elementy się zużywają a niektórym po prostu nie zależy na estetyce ale jeżeli mam do przejechania 500km w jedną stronę to oczekuję, że auto będzie przynajmniej w zbliżonym stanie do zdjęć oraz zapewnień sprzedającego, który dobrze wiedział skąd jedziemy i czego oczekujemy.

 

W skrócie przejechane na marne 1000km, wydane 370zł na paliwo i stracone 12h na podróż i oględziny tego "ideału".

 

Zdjęcia są po prostu nieaktualne. Żałuje że nie zrobiłem aktualnych ale postaram się opisać dość dokładnie co zdążyliśmy zaobserwować.

- na masce nad lewą lampą zaprawka o długości ok 10cm (wydrapane ok 1cm od rantu na głębokość milimetra i zamazane pędzlem), dodatkowo dość mocno skorodowana pod nerkami

- pas przedni rozbierany, śruby oraz miejsce styku zabezpieczone w równie niechlujny sposób ponieważ korodowały (podobno była wymieniana chłodnica)

- drzwi kierowcy skorodowane na dole, wyrwany ogranicznik

- klapa tylna z zamazaną wgniotką na środku, pod którą również szaleje ruda

- na pasie tylnym pod klapą jeszcze głebsza "zaprawka" o podobnej długiści.

- tylny zderzak niechlujnie polakierowany, duża struktura/mora popękana szpachla w okolicy otworu na ucho holownicze.

- prawy błotnik tył, standardowa korozja na rogu przy zderzaku.

 

Łącznie 7 elementów skorodowanych. Lakier wygląda na oryginalny, miernik to potwierdza, lecz jest w opłakanym stanie. Na masce dachu i klapie spore pojedyncze głębokie rysy do podkładu. Całość dosłownie szara od ilości rys i swirli. Obawiam się, że nawet 3 stopniowa korekta nie przywróci tego lakieru do stanu "zadbanego"

 

Wnętrze równie zaNIEdbane. Kierownica mocno wytarta, alcantary bardzo "posupełkowane", wyblakłe, tunel środkowy niechlujnie odnowiony lakierem jakby w półmacie. Prawa szyba ledwie się podnosi. Dobrze wiem ze te elementy dość szybko się zużywają ale nie nazywajmy takiego wnętrza bardzo zadbanym. Sprzedający pisze:

Siedzenia z Alkantary nic nie poniszczone tak samo czarna podsufitka czy inne elementy M-pakietowego wnętrza. [....] po bardzo dobrym stanie wnętrza stwierdzam że auto może mieć taki przebieg.

 

Silnik był rozgrzany, więc ciężko cokolwiek powiedzieć, większych wycieków nie widać pracował równo. Wszystkie 4 tarcze ze sporymi progami, kwalifikujące się w niedługim czasie do wymiany, oraz spękane z racji wieku przednie opony to kolejny wydatek na start jeśli ktoś chce używać auta do jazdy a nie turlania się po mieście.

 

Po oględzinach zewnętrznych odpuściliśmy sobie dalsze testowanie, jazdy próbne oraz sprawdzanie na stacji kontroli pojazdów/aso, ponieważ odratowanie tego egzemplarza wymagałoby sporego nakładu kosztów oraz pracy. Szkoda, że sprzedający wielokrotnie kłamał na temat stanu auta i naciągnął nas na niepotrzebne koszty, a komentarze jego kolegi w stylu "po nowe to do salonu" były co najmniej nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, nie pierwszy przypadek w ostatnim czasie na tym forum, gdy nieaktualne zdjęcia i kłamstwa w opisie, a początkowo wyglądało obiecująco. I kolejne potwierdzenie jak trudno znaleźć zadbane, pewne BMW :cry:

Swoją drogą jak można tak sciemniac w ogłoszeniu? :duh: liczy ktoś, że jak przyjedzie klient kilkaset km i zobaczy trupa w rzeczywistości, to go kupi skoro tyle już przyjechał? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że kupujacy liczyl na to, że przyjada młodzi, przejada sie kawalek, zajada do znajomego diagnosty w aso "bo tu obok otworzyli", który potwierdzi jaki to unikat, beda pod wrazeniem "jak to idzie" "jak brzmi" "i że "m-pakiet" i pojada zadowoleni, że kupili wymarzone czarne bmw w mpakiecie.

Po tym jak zauwazylem malowany zderzak i zaczalem dokladnie ogladac podloge w bagazniku i mierzyć slupki zeby wykluczyć jakiegoś wiekszego dzwona uslyszalem standardowe teksty, ze od tego pana to w ciemno brac można, ze jak nowe to do salonu itp. nic nie znalazlem, nie szukalem drugiej warstwy lakieru a raczej tony szpachli czy spawow w polowie slupka. Wiadomo ze 15sto letnie auto moze byc malowane i w niczym to nie przeszkadza, ale jak rdza pojawia sie na 7 elementach w aucie "bardzo zadbanym" to nie jest to auto godne uwagi i nie chcialem wiedziec jak bardzo zadbane jest zawieszenie, silnik czy uklad napedowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.