Skocz do zawartości

E92 335d - 390 KM / 753 NM - Sprzedaz


w1lq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 394
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jest moc, jednak czasem lekka stłuczka robi dobrze :lol:

 

Czas na mala reinkarnacje... poprzez mase pracy i poszukiwan... z wieloma rzeczami do wyprostowania.

Nie mam czasu wiecej popisac wiec pokaze zdjecie po wyjezdzie z lakierni... more to follow ;)

 

32936803575_d9eea66372_b.jpg"%20width="1024"%20height="622"%20alt="20170216_153229

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest kozak, teraz tylko dokończyć tyl ;) Lakiernik widac dal rade bo spasowanie wyglada na igle :)

 

Lusterka LCI sa paskudne :D jak juz to tylko od M3 albo zostaw te co masz ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem dzis troszke czasu i auto.. wiec porobilem pare niezbednych wymian bez ktorych niezbyt dalo sie jezdzic (doslownie).

 

32913302296_21034ef002_b.jpg

 

Wlecial komplet swiec Beru oraz sterownik. Stare wyszly gladko i bezbolesnie. Yay, moge odpalac na mrozie.

 

32573151750_4dc83fbf88_b.jpg

 

Wlecialy nowe termostaty OE. Przed zabiegiem auto trzymalo ~75 stopni teraz trzyma 90.

 

-----

 

Lakiernik jest naprawde dobry w tym co robi, z kazdym autem do niego jezdzilem. Jeszcze musze lakierniczo kiedys poprawic pare bledow po porzednich wlascicielach bo jak zobaczyl to sie zalamal jak tak mozna auta malowac ;D Spas jest dobry bo w sumie, wiekszosc elementow jest nowa i niesmigana ;) co nie znaczy ze nie bylo przebojow... pozniej postaram sie wszystko dokladnie opisac

 

Lusterka to zbedny bajer. Jak by mialo cos wleciec to tylko M3 - chyba ze ktos z LCI chce sobie zrobic ze mna swapa ;)

 

Na koniec jakies kolejne zdjecie ktore udalo mi sie cyknac wczoraj.

 

32829886491_331d09b1ee_b.jpg

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok - to czas przedstawic jak wygladala sprawa z odbudowa auta ;) (tak zarowno tyl i przod jest przebudowany ;) )

 

Nawstepie chcialbym tez podziekowac tom3k90 za incepcje pomyslu z LCI, Rivasi za rade i dobre namiary, oraz Mackowi z Czesci do BMW za naprawde szybkie zaopatrzenie mnie w wiekszosc potrzebnych gratow.

 

Jak myslalem o odbudowie mialem do wyboru 3 opcje - odbudowac pre-LCI tylko dorwac zderzaki z jakiejs firmy aftermarketowej / zrobic M3 / pojsc w LCI. Z uwagi, ze nie moglem latwo dostac zderzakow Arkyma pierwsza opcja odpadla, bo reszta mi niezbyt podchodzila (czy to materialowo czy designowo) poza paroma dosc trywialnymi wyjatkami. M3 bylo kuszace bo moglbym zmienic ogumienie na wieksze o wiekszym profilu jak w M3.. ale zrobienie tylnich cwiartek zgodnie z sztuka - i.e. wyciecie i wspawanie na punktach konstrukcyjnych tylnich cwiartek - jest dosc radykalnie ingerencyjna zmiana, a ponadto nie pozbede sie latki ze udaje M3. Tak wiec wybor padl na czesciowa konwersje do LCI, co z reszta jest niezbyt trywialne bo miejsce maja dwie konwersje -> pre-LCI do LCI i non-msport do msporta.

 

Timeline:

1) do konca grudnia czekalem na decyzje ubezpieczyciela (myslac o tym co zrobic dalej), bo bylo drobne zamieszanie z sprawczynia.

2) do poczatku Lutego kompletowalem czesci siedzac godzinami na sieci robiac research i kupujac po kolei wymagane czesci z masa perypetii (o tym pozniej)

 

Tak auto wygladalo w tym okresie, spedzajac zime na parkingu (ciekawe jak brak lamp i zwiazana z tym entropia sprawia, ze auto wyglada jak wrak)

32805383042_c22177d68c_b.jpg

 

3) auto bylo skladane / malowane przez +/- 2 tygodnie az do wczoraj

 

Pare fotek z prac:

32115961564_cb31c67e92_b.jpg

32578518720_8571e6099a_b.jpg

32805383262_6a5d1cf991_b.jpg

 

Czesci:

Wpierw zaczalem szukac uzywek, ale poza dosc popularnymi o oczywistymi rzeczami trudno bylo kupic cos sensownego na rynku wtornym bo albo sprzedajacy byli niepowazni, albo niepowazne byly proponowane ceny (np 200 zl za uzywany tunel kosztujacy 100 zl za nowy)

 

1) Pierwsza rzecza jaka wlaciala byla sciana przednia z osprzetem. Niestety jak wiekszosc ofert podobnego typu, okazalo sie ze oferowany przedmiot to nie real photo, tylko zdjecie referencyjne. Co za tym idzie myslalem, ze kupuje MSportow sciane ktora ma inny spod w okolicy intercoolera pod tunele do MSporta, natomiast dostalem identyczna sciane przednia ktora mialem w swoim e92 :D Oznacznaczalo to adaptacje tego co dostalem pod Msporta ;)

 

32145288893_853926604a_b.jpg

Elementy ktore wchodza w sklad sciany przedniej:

- 51 64 7 058 594 - Sciana przednia

- 51 64 7 117 811 / 51 64 7 117 811- Mocowania zamkow

- 51 71 7 156 559 - Prowadnica powietrza

- 51 64 7 116 705 / 51 647 116 705 - Plytki zamka

- 51 64 7 019 777 / 51 64 7 019 778 - Wsporniki

- 51 64 7 116 693 - Poprzeczka haka

- 51 11 7 267 671 - Wspornik przedniego zderzaka

- 51 23 7 008 755 x2 - Zamki maski

- 51 23 7 184 432 - Ciegno

- 61 67 7 117 844 - Waz od spryskow

 

2) Wspornik tylniego zderzaka. Znalazlem na rynku wtornym wspornik w stanie idealnym, kompletnie nie tkniety z czytelnymi nalepkami.

 

32919356876_78e341504f_b.jpg

- 51 12 7 162 391 - Wspornik zderzaka tylniego

 

3) Zderzak tylni. Gdzies wyhaczylem uzywke w bardzo dobrym stanie, widac na zdjeciach na poczatku postu. Dodatkowo padl slizg lewy, ale jeszcze mialem komplet slizgow po tym jak kupilem stary zderzak. Generalnie plastiku nie szkoda kupowac z drugiej reki.

- 51 12 8 044 934 - Zderzak tyl

- 51 12 7 128 245 - Slizg lewy

 

4) Zderzak przedni. Znalazlem naprawde ladny, lecz goly zderzak przedni. Jak wyzej widac go na zdjeciu na poczatku postu. Jak wyzej nie szkoda kupowac plastiku z drugiej reki.

- 51 11 0 038 570 - Zderzak przod

 

5) Lampy przeciwmgielne z kratkami i mocowaniami. Udalo mi sie strasznie okazyjnie dorwac ten komplet. Co prawda mocowania byly polamane, ale to akurat najtansze elementy ktore sobie kupilem nowe.

 

32805821222_edd5431b91_b.jpg

- 51 11 8 038 935 / 51 11 8 038 936 - Kratki

- 51 11 8 035 891 / 51 11 8 035 892 - Mocowania

- 63 17 7 839 865 / 63 17 7 839 866 - Lampy przeciwmgielne

 

6) Elementy oslony podwozia. Glownie po to by zastapic uszkodzone elementy, oraz by miec plyte pod zderzak Msportowy. Niby oslona pod silnikiem byla dedykowana do Msporta, ale i tak trzeba bylo ja przyszlifowac dlatego, ze adapter nie wchodzil z uwagi na wiekszy intercooler.

- 51 75 7 164 291 / 51 75 7 164 292 - Oslony tylnie

- 51 75 8 046 335 - Oslona pod silnikiem

 

--- Tu sie koncza uzywane elementy ;) Co nastepuje to nowe elementy pachnace fabryka

 

7) Maska LCI. Z uwagi ze bardzo trudno dostac maske LCI na rynku wtornym, niepewna historie samej kupowanej maski, oraz problemy z transportem (bo wyslana kurierem zmieni sie w harmonijke) zdecydowalem sie na nowa maske prosto z DE. Co ciekawe maska zostala przywieziona firma spedycyjna bezposrednio z punktu zaladunku przez co nic sie jej nie stalo w transporcie. Maske widac na zdjeciach na poczatku postu.

- 51 23 7 225 517 - Maska LCI

 

8) Tylni dyfuzor wraz z wkladka.

 

32145289003_71fd9f38f1_b.jpg

 

32959807105_fcd4f98221_b.jpg

- 51 12 2 158 792 - Dyfuzor

 

32835823191_98421aef97_b.jpg

- 51 12 2 158 793 - Wkladka dyfuzora

 

9) Roznaj masci plastiki i pomniejsze elementy, ktore jak przyszly wygladaly tak:

 

32836038911_bb47e1a6db_b.jpg

W ich sklad wchodza:

 

32836039211_8f46b84fa1_b.jpg

- 51 76 7 225 268 - Uszczelka pod maska

- 61 67 7 253 395 / 61 67 7 253 396 - Klapki spryskow

- 51 11 8 035 799 - Zaslepka haka przedniego

- 51 12 7 893 147 - Zaslepka haka tylniego

- 51 64 7 227 927 / 51 64 7 227 928 - Wsporniki lamp

- 51 23 7 008 756 - Zaczepy zamka

- 51 23 7 002 012 - Zabezpieczenia przed skretem

 

32836039341_da547534f0_b.jpg

- 51 71 8 047 459 / 51 71 8 047 460 - Nadkola przod - wymagane przy konwersji do LCI

 

32836039591_23a32d851f_b.jpg

- 51 64 7 227 925 / 51 64 7 227 926 - Slizgi lamp - wymagane przy konwersji do LCI

 

32836039801_55d2d30386_b.jpg

- 51 11 8 047 402 - Kratka zderzaka centralna

 

32580450470_dc51c2bb4f_b.jpg

- 51 71 2 158 984 / 51 71 2 158 985 - Nerki performance

 

32806748522_8fa3c0b909_b.jpg

- 51 74 8 047 409 / 51 74 8 047 409 - Kierownice powietrza

 

32960637285_e5c6045b84_b.jpg

- 61 67 7 283 213 x2 - Spryski reflektorow

 

32806748662_a775fdf06b_b.jpg

- 13 71 7 541 738 - Kanal ssacy

 

32836040531_2d4836cf80_b.jpg

- 51 75 8 044 389 - Listwa adaptacyjna - nigdy nie uzyta

 

32836040661_edbe8a6ecc_b.jpg

- 51 23 7 241 663 - Hak maski

 

32836040791_7b3bf21f3f_b.jpg

- 51 14 8 132 375 - Emblemat

 

10) Lampy Ledowo-Bixenonowe AHL z osprzetem. To dosc trudny temat. Staralem sie przez miesiac kupic lampy na rynku wtornym, ale kontrahenci okazywali sie totalnie niepowazni, albo prezentowali soba zbyt wysokie ryzyko. Tak wiec po pewnym czasie podjalem decyzje by nie kupowac kompletow tylko kupic wszystko oddzielnie i poszukac nowego sprzetu by sie nie pchac w uzywki na ktore nikt nie chcial dac gwarancji.

 

Lampy przyjechaly do mnie z Warszawy w nastepujacy sposob

32117849964_ecb7e532ef_b.jpg

 

Po rozpakowaniu

32146774953_a0271605e0_b.jpg

- 63 11 7 273 211 / 63 11 7 273 212 - Klosze lampy Led AHL bixenon

 

32807367012_47cbaf01cf_b.jpg

- 63 11 7 263 089 / 63 11 7 263 090 - Moduly migaczy LED

 

32807367162_97fa48d648_b.jpg

- 63 11 7 263 051 x2 (x2) - Moduly ringow LED

 

32117850194_5ef34db64d_b.jpg

- 63 12 7 255 724 x2 - Przetwornice Xenonu

 

32117850354_48e7e87552_b.jpg

- 63 11 7 263 087 x2 - Kontroler Migaczy

 

32118018004_7a9c7397be_b.jpg

- 63 11 7 263 052 x2 - Kontroler DRL

 

11) Zarniki

32580450240_8e6287b9c5_b.jpg

OSRAM Cool Blue Intense 6k D1S

 

32836817461_dd2920a09d_b.jpg

OSRAM Cool Blue Intense 4.2k H11

 

 

Wiecej info niebawem... :)

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Super szczegółowo. Myślałem, że będzie prościej ;) A cenowo zmieściłeś się w odszkodowaniu czy musiałeś dołożyć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje :D Kawał dobrej profesjonalnej roboty :D Bawarka teraz miażdży :D Moim zdaniem wybrałeś najlepszą opcję z trzech które wymieniałeś czyli przerobienie na LCI :) Auto wygląda super :) :roll:

---------------------------------Moja galeria------------------------------------


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=339720&p=2477504#p2477504 jest


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=306494 [*] była

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki :D

-----------------

To lecimy dalej :)

 

Lampy c.d.

Generalnie czesci przychodzily partiami od roznych dostawcow tak wiec przez wiekszosc czasu czekaly na komplet czesci by zostac zlozone. Prawde powiedziawszy trzeba bylo pozatykac wszystkie gniazda pod osprzet bo lampy bez osprzetu poszly do zakladu by chlopacy poustawiali dobre spasy przed malowaniem.

 

Wygladalo to tak

32163009473_9e28a8d980_b.jpg

 

Zapewne dociekliwy user sie dokopie ze w part numberach nie bylo modulu od skretu. Racja, moduly SMC - odpowiedzialne za skret - sa jedynymi rzeczami ktore sa przechodnie pomiedzy reflektorami pre-LCI, a LCI - za wyjatkiem wkretow i zarnikow. Tak wiec jesli chodzi o moduly, przelozylem je z starych reflektorow:

 

32163014153_091bc4a754_b.jpg

 

 

Jesli chodzi o zarniki, nie musialem ich zmieniac, jednak stare to barwa 4300K co dosc wyraznie by sie odroznialo od ringow. Nowe osramy CBI maja temp 6000K wiec sie nie odrozniaja od ledow - co daje naprawde fajne wrazenie.

 

Generalnie roznica miedzy reflektorami pre-LCI a LCI jest kolosalna - nie tylko wizualnie, ale wagowo po pelnym zlozeniu. Stare lampy to gniazda pod 2 moduly/kontrolery. Nowe lampy to gniazda pod 7 modulow/kontrolerow. Dla zobrazowania:

 

Nowe

32163011533_f81022c4bb_b.jpg

 

Stare

32936798936_ed9a82624b_b.jpg

 

Jesli o same uzytkowanie, lampy czekaja na FRM3 oraz nowe wiazki wraz z kodowaniem, poniewaz obecnie ringi migaja tak mocno, ze ludzie moga sadzic ze wioze Szydlo na tylnim siedzeniu :mrgreen:

 

Podrobki:

To moze przestroga dla innych na przyszlosc, ale podczas kupowania podzespolow do lamp wtopilem z modulami LED. Generalnie moduly LED nawet w oryginalnie maja numery Automotive Lighting. Dla LEDow ringowych uzywanych w wiekszosci nowych BMW w tym E92 LCI to 1 305 715 684. Niestety jak poprzegladacie rozne strony, na rynku pod tym numerem mozna znalezc moduly w wersji 2 i 3 pinowej (bynajmniej to mozna jedynie po zdjeciach wydedukowac). Ku swojemu nieszczesciu za pierwszym razem zamowilem wersje 3 pinowa, ktora zalewa 90 % alledrogo i dostalem cos takiego:

 

32936702996_9dc893fdfc_b.jpg

 

Na pierwszy rzut oka ladne, ale juz widac ze sockety pod wtyczki sa w 2 przypadkach jakby podpalone, w 1 plytka naruszona, w 2 przypadkach szkielka sa pekniete. Przede wszystkim zwroccie uwage na plytke kontrolna obok ledowej i to ze gniazdo ma 3 piny. Teraz porownajcie sobie oryginal i podrobke:

 

Fake

32936703136_c5f416e68c_b.jpg

 

Oryginal

32163017003_2fd1512d0e_b.jpg

 

Zwroccie uwage na brak rozne czcionki lub brak napisow (zwlaszcza part number i oznaczenie leda). Sprawdzalem i wszystkie oficjalne ledy o tym numerze maja tylko 2 piny. Gdzies doszly mnie sluchy ze te moduly ledowe pod 3 piny sa dedykowane do Skody, ale nie potrafilem znalezc takiego modulu w Skodzie. Tak wiec uwazajcie, bo naprawde te 3 pinowki zalewaja rynek ;)

 

Sprzedawca byl dosc bezczelny i bujalismy sie z 3 tyg zanim odzyskalem pieniadze, ale w koncu sie udalo. W miedzyczasie kupilem ori z pewnego zrodla.

 

Przerobki

 

Jak wspominalem by zamontowac tunele powietrzne z MSporta musialem pokombinowac z sciana przednia. Generalnie tunele z MSporta nie wchodza od strzala do wersji nie MSportowej poniewaz sciany przednie sie roznia:

 

Sciana przednia MSport

610958_x800.jpg

 

Sciana przednia nie MSport

58765_x800.jpg

 

Przyjrzyjcie sie wlotowi intercoolera. Wlot w Msportowej wersji jest o wiele nizszy ale wezszy bez grubych scianek dzieki czemu tunele do Msporta ktore ida do centralnej kratki nie ocieraja o wlot. Roznice sa tez w dolnych mocowaniach ktore trzymaja ten wlot (glownie chodzi o szerokosc).

 

Generalnie przyjeta metoda adaptacji tuneli jest wyciecie kawalkow wlotu i przyciecie tych mocowan jak to jest robione w TYM temacie na e90post.

 

Zdjecia z topicu wyzej

http://lh6.ggpht.com/_MlHOnDBeeeA/TK-ydBmiDYI/AAAAAAAAAUk/x12ZjaOzNis/Mtech%20051.jpg

http://lh5.ggpht.com/_MlHOnDBeeeA/TK-ycHD1p5I/AAAAAAAAAUU/8C-ip7q9P4A/s800/Mtech%20042.jpg

http://lh4.ggpht.com/_MlHOnDBeeeA/TK-ychoyEUI/AAAAAAAAAUc/Cg2gvqBONTM/Mtech%20046.jpg

 

Nie mam zdjec - ale idzie o wiele ladniej rozwiazac sprawe nie orajac rznac tak paskudnie tej sciany przedniej. Generalnie szlifierka w dlon i trzeba przyszlifowac czesc mocowan z sciany przedniej zachowujac jej integralnosc i lekko przyciac mocowania tuneli tak by nie utracily swojej integralnosci i by ich nie polamac. TBH, wyszlo naprawde elegancko :) Co do samego ciecia sciany nie bylo mi jakos zal, bo i tak musialem czesc powycinac tak by ten mizerny IC z FMIC wszedl tam (zawczasu myslalem o kupnie Wagnera by tego nie robic, ale pare szpecow mi doradzalo ciac i sie nie przejmowac to cialem :) ). Plusem przerobki na Msporta jest fakt ze wiekszy IC teraz dostaje o wiele wiecej powietrza bo wystaje pod sciana przednia ;)... rodzi to kolejny problem :D

 

Kupilem oslone silnika dolna pod MSporta... i nawet oryginalny adapter, ale niestety nie moglem wszystkiego wlozyc. Problem dosc prozaiczny... Intercooler wystaje za bardzo i oslona jest przezen wypychana do dolu przez co nie idzie sensownie wpasowac zderzaka poniewaz adapter dokreca sie do kocowki oslony wiec sama oslona idzie do gory - cos na wzor tego I\. Z braku mozliwych opcji.. olalo sie adapter i przycielo sie oslone by byla krotsza i pasowala po zrobieniu nowych mocowan ;)

 

Przerobka do LCI - co bedzie Ci potrzebne ?

Jesli ktos chcialby isc moimi sladami ma 2 sciezki do wyboru - MSport lub Cywilnie.

 

Jesli ktos ma normalna wersje i decyduje sie na normalna wersje LCI to musi wymienic:

- Nadkola przednie pod nie MSport

- Slizgi lamp z mocowaniami

- Spryski (chyba, nie wiedzialem by byly przechodnie z pre-LCI)

- Lampy z osprzetem (tylko zarnik i SMC sa przechodnie z pre-LCI)

- Zderzak z wszystkimi kratkami i osprzetem

- Nerki

- Maska

- Tunele powietrza pod nie MSport

- FRM3 + wiazka + kodowanie

 

Jesli ktos ma normalna wersje i decyduje sie jak ja na LCI MSport to musi wymienic:

- Nadkola przednie pod MSport

- Oslona silnika/podwozia pod Msport + adapter (jesli nie ma duzego IC) / przerobka oslony

- Slizgi lamp z mocowaniami

- Spryski (chyba, nie wiedzialem by byly przechodnie z pre-LCI)

- Lampy z osprzetem (tylko zarnik i SMC sa przechodnie z pre-LCI)

- Zderzak z wszystkimi kratkami i osprzetem

- Przeciwmgielne Msport z zarowkami H11

- Nerki

- Maska

- Tunele powietrza pod MSport

- Adaptacja sciany przedniej by tunele weszly

- FRM3 + wiazka + kodowanie

 

Jesli ktos ma wersje Msport i decyduje sie jak ja na LCI MSport to musi wymienic:

- Nadkola przednie pod MSport

- Slizgi lamp z mocowaniami

- Spryski (chyba, nie wiedzialem by byly przechodnie z pre-LCI)

- Lampy z osprzetem (tylko zarnik i SMC sa przechodnie z pre-LCI)

- Zderzak z wszystkimi kratkami i osprzetem

- Nerki

- Maska

- Tunele powietrza pod MSport

- FRM3 + wiazka + kodowanie

 

W razie pytan mozecie spokojnie uderzac bo juz moge sie doktoryzowac z tematu.

 

Problemy, albo co zostalo do zrobienia?

1) Oczywiscie wciaz nie mam FRM3 i kodowania wiec to piorytet. Obecnie ledy mrugaja a xenon nie ma ustawionej pozycji 0 wiec bije pod auto ;) Nie musze juz wspominac ze tysiace bledow ciagle mam ;)

2) Lampy tyl LCI, ale nie zmieniam az nie bede mial FRM3

3) Migacze bo jak full LED to full LED

4) Jak wyjezdzalem to sterownik swiec byl padniety wiec by gdziekolwiek sie ruszyc musialem wymienic zarowno go jak i swiece [Done pare postow wyzej]

5) Termostaty [Done wyzej]

6) Silowniki nie sa w stanie utrzymac maski LCI - mam podejzenie ze juz musialy dostac troszke podczas stluczki i nie sa za nowe, a maska jest wieksza niz pre-LCI. Teoretycznie silowniki pre-LCI mialy byc wymienne z LCI, ale moze powinienem po prostu kupic nowe.

7) Domykanie na lewym oknie przestalo mi dzialac i efektywnie nie moge zresetowac ograniczen hi - low wiec na maksymalnej wysokosci do gory odbija w dol. Mam wrazenie ze multum bledow z swiatel ma na to jakis wplyw i FRM2 wariuje.

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7) Domykanie na lewym oknie przestalo mi dzialac i efektywnie nie moge zresetowac ograniczen hi - low wiec na maksymalnej wysokosci do gory odbija w dol. Mam wrazenie ze multum bledow z swiatel ma na to jakis wplyw i FRM2 wariuje.

Te tak miałem przy wymianie FRM1 na FRM2 (ale miałem zły moduł - AHL przy zwykłych lampach) - inna sztuka (już właściwa bez AHL) tego nie miała więc podejrzewam że może to być uszkodzenie modułu FRM2 lub niekompatybilność AHL - zwykłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panie kolego kawal dobrej roboty ! Auto odmlodzone i agresywniejsze :) podoba mi się!

Ja osobiscie wolę lusterka przedliftowe te polift to takie patelnie

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
patelnie, uszy słonia itd ;) ale faktem jest,że przez większy rozmiar mają lepszą funkcjonalność. kiedyś chciałem zmieniać na preLCI,ale teraz nigdy bym już tego nie zrobił ;) do takiej petardy to może rzeczywiście warto poszukać lusterek z M3 to już +100 punktów do zayebistości! ;) :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pieknie to wychodzi gratulacje !!!

 

jak chodzi o lustrka M3 to sa bardzo dobrej jakosci repliki do nabycia za 550 dollarow, sam sie lamie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dzieki dzieki :)

 

No Panie kolego kawal dobrej roboty ! Auto odmlodzone i agresywniejsze :) podoba mi się!

Ja osobiscie wolę lusterka przedliftowe te polift to takie patelnie

 

Moge sie wymienic xD

 

Rivasi... nie kus mnie z tymi lusterkami bo sie jeszcze zlamie :D

E92 335d Stage H
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest bomba ! :cool2:

ja bym tu wrzucil w przyszlosci lusterka M3 kupione z kolega rivasi aby zaoszczedzic na przesylce :idea:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.