Skocz do zawartości

BMW 550i E60


tomo220

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie zanim przejde do meritum musze podziękować kilku użytkownikom tego forum

1. internet- Piotrek, wielkie dzięki za doradztwo techniczne głównie jeśli chodzi o nieszczęsną rurke n62 :) ale też za każdą inną pomoc a było ich wiele

2. Din76- Adam, dałbym Ci nobla ale nie mam takiej możliwości wieć po prostu szczere podziękowania i szacunek za ogromną wiedzę w diagnostyce, kodowaniu itp. (pytałeś czy lektor pl działa- DZIAŁA)

3. speed1211- dzięki za pomoc w stawianiu pierwszych kroków w diagnostyce :)

PANOWIE, dzięki Wam poszło szybko sprawnie i z przespanymi nocami :)

 

No ale dość tych czułości:

Pacjent:

VIN: WBANW5C54ACT57106

Model: 550I (USA)

E-F-R series: E60 LCI (LifeCycleImpulse)

Type: LIM Steering: LL

Doors: 4

Engine: N62/TU

Displacement: 4.80

Power: 270 (367 hp)

Drive: HECK Transmission: AUT

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: LCCC - LEDER DAKOTA/CRE

Prod.date: 2009-10-26

S2NN BMW alloy wheel,

M double spoke 172

S2TB Sport automatic gearbox

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S4UN Thr.load opening w/integ.storagecomp.

S6AA BMW TeleServices

S6AB Control, Teleservices

S6FL USB/audio interface

S6UH Traffic Information

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S229 Dynamic Drive

S300 Emergency spare wheel

S302 Alarm system

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S339 Shadow-Line

S403 Glass roof, electrical

S415 Sun-blind, rear

S416 Roller sun visor, rear lateral

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

438 Fine wood trim

S441 Smoker package

S442 Drink holder

S456 Comfort seat with memory

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S494 Seat heating driver/passenger

S508 Park Distance Control (PDC)

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S615 Extended BMW Online Information

S620 Voice control

S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S645 BMW US Radio (wykodowane)

S653 High Definition Radio

S677 HiFi system Professional DSP

S693 Preparation BMW satellite radio

S697 Area-Code 1 for DVD

S704 M Sports suspension

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

S823 Hot-climate version

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S850 Additional Export tank filling

S853 Language version, English (zmienione na PL)

S876 Radio frequency 315 MHz

S925 Dispatch protection pack

S992 Control of number-plate attachment

 

Auto kupiłem w grudniu 2015r. Przyjechało do kraju w połowie lutego.

Pojazd był dość zmęczony i wyczerpany poprzednimi użytkownikami oraz słońcem Miami gdzie był używany. No ale nie takie rzeczy można "zepsuć" więc wziełem sie do pracy. Aha zapomniałem o tym, że oczywiscie byl lekko uszkodzony. zamieszczam zdjęcie wymienionych cześci bo nie chce mi sie nawet przepisywac :)

http://images78.fotosik.pl/552/7dd6ceeec208d7e7.jpg

Przepraszam za pismo (nie jestem lekarzem) :?

Oprócz tego co na liście wymieniona rurka czyli przypadłość n62 (dzięki jeszcze raz Piotrek)

Auto od nowości przejechało 124500km czyli mniej wiecej tyle co 15 letni paseratti z pancernym 1.9tdi :lol:

 

No nic teraz gorzka prawda:

Na aukcji auto wyglądało tak:

http://images78.fotosik.pl/552/6f9786e6b0c77eb2.jpg

No ale ja ze szwagrem przyłożylismy gdzieniegdzie młotek, rozmieszali szpachle w betoniarce i wyszedł taki piękny ulep:

(oczywiście to wyzej to żart)

http://images75.fotosik.pl/552/2db658a5963e8f0d.jpg

http://images75.fotosik.pl/552/8924012450d9ac17.jpg

http://images75.fotosik.pl/552/f1bb56625fa67bc2.jpg

http://images78.fotosik.pl/552/547bce3b89aa492e.jpg

http://images75.fotosik.pl/552/23833872c2387336.jpg

http://images77.fotosik.pl/553/a5a4e76523589070.jpg

http://images77.fotosik.pl/553/75b31c3efec9cdfd.jpg

http://images77.fotosik.pl/553/598437cbb02370a9.jpg

 

Nieskromnie dodam, że auto szuka nowego własciciela i nie będzie to żadna cenowa okazja ani nic innego. Na wszystko posiadam rachunki i gwarantuje jego stan.

A dla ciekawskich dlaczego sprzedaje- bo zaczynam nowy projekt - 640i grand coupe individual ( żona przyłapała męża na zdradzie no i oberwało się biednej BMW)

To na tyle wypocin. Jakość zdjęć średnia no ale robione mikrofalówką zwaną LG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze znalazłem w jakims sklepie internetowym i zrobili mi w "karbonie" na zamóienie. Hmmm. Szczerze to dziwnie mi sie jeździ z automatem w takim aucie. Zawsze miałem w jakis minivanach gdzie wiedziałem ze będą mułowate a tu spodziewałem się "sztucznej inteligencji" której troche mi brakuje. O ile w trybie sport jest w skali powiedzmy od 1 do 10 ok 8/10 to w trybie zwykłym dosc mułowate no ale jeszcze nie zrobiłem porządnej adaptacji. Ogólnie do dziadowania automat zajebisty (łopatek użyłem tylko raz) a do takiej jazdy do której takie silniki sa stworzone to jednak manual ewentualnie podobno te nowe autoaty juz są duzo szybsze.

Nie sugeruj sie moja wypowiedzią bo nigdy wczesniej nie miałem automatu w takim aucie i moze sie okazać ze narzekam a nie mam na co.

http://images78.fotosik.pl/554/ad6aa6c88e3ef142.jpg

http://images75.fotosik.pl/555/999949b9a389de64.jpg

http://images76.fotosik.pl/556/47c2cd1eb890f2cc.jpg

http://images77.fotosik.pl/556/86c15100aa286ff1.jpg

http://images78.fotosik.pl/554/c3d807a659c1eb43.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto powiedział ze 550 musi duzo palić :D dzis trasa jaworzno---> wisła i powrót. Strasznie nadszarpnięte nerwy i król eko drajwingu :)

Taka jazda jest nie bezpieczna chyba bardziej niż zapier.......

http://images76.fotosik.pl/564/9ff82f99b45249da.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie wierze że udało Ci się uzyskać taki wynik z jakiegoś odcinka drogi chyba że chwilowe albo źle skalibrowany komputer.

Miałem 650i manual i 550i automat FL i kasując spalanie na pustej drodze krajowej min co dało się zrobić to ok 9L jadac okolo 80km\h i nie dotykając gazu tylko muskając mniej się nie da (rekord 8.7 ale to byl korzystny wiatr dość silny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem zatankowanego do pełna a wskaźnik raczej normalnie wskazuje ok 15 czy 17l więc nie wiem czy zawodzi. Ogólnie to jest wskazanie z 200km. Przy 545 udało mi się zrobic 7.7l . nie wiem po co ale jak jest czas to lubię takie testy. Warto dodać ze tym razem jechał instruktor Ecco drivingu z Easy drift Poland i większość czasu za tirem i wskazówka średniego spalania często w okolice 5l wedrowala na długi okres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.