Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów :)

mam małą zagwozdkę, mianowicie tydzień temu zakupiłem felgi 18" po założeniu na nie opon i zamontowaniu ich do auta zobaczyłem, że przydało by się ciut obniżyć zawieszenie. Czy ktoś z Was mógłby mi podpowiedzieć jakiej firmy sprężyny są dobre, zależy mi abym nie stracił za bardzo na komforcie ponieważ autem przemieszczam się z żoną i dzieckiem. No i dojeżdżam codziennie do pracy, tak więc nie jest to auto weekendowe. Chciałbym uzyskać obniżenie z przodu około -40, a z tyłu około -20. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to przy takim obniżeniu nie trzeba zmieniać oryginalnych amortyzatorów na jakieś sportowe. Przeglądałem wiele ogłoszeń na Allegro i zbaraniałem. Eibach pro-kit podobno spełniał by moje oczekiwania, ale kolega wspominał mi coś o firme Jamex o połowę tańszych niż eibach i już sam nie wiem. Jeszcze widziałem MTS technik, ale i tak nic nie wiem o ich komforcie. Podobno trzeba znać jakieś naciski na osie, to coś znalazłen na tab. znamionowej

1. 860 kg to chyba chodzi o przód

2. 1005 kg a to pewnie tył

Tak więć proszę o pomoc, macie pewnie większe doświadczenie niż ja :(

Opublikowano

318 na eibach pro kit E2066-140 (w teori -20 przód i -15 tył) i 17' felgach wygląda tak http://obrazki.elektroda.pl/2436396100_1458418324.jpg

Za sprężyny dałem 400 zł. Wymieniłem praktycznie sam. Już przy tym obniżeniu dużo się zmienia. Musisz pamiętać ze cały samochód jest niżej zatem ciężej się wsiada przy robieniu czegokolwiek przy silniku plecy siadają :D, a co dopiero przy wsadzaniu dziecka. Nie wspominam o rzeczach typu krawężniki czy tzw leżących policjantach. Dodatkowo musisz pamiętać ze przy pro kicie możesz sprężyny założyć na oryginalne amortyzatory tymczasem jeśli chciałbyś więcej to już dodatkowy koszt bo nie podołają. Komfort okej, prowadzenie się trochę poprawia stylistycznie bardzo.

Opublikowano

Spoko w końcu ktoś się odezwał... A już myślałem, że nikt nie napisze bo ma to w du...e. Wiem że jakaś część forumowiczów miała styczność z obniżaniem swojej buni bo już nie raz widziałem ich auta na mieście i mogą co nie co napisać na ten temat, żeby mi to rozjaśnić . No ale może jeszcze nikt taki tego nie przeczytał, oprócz Ciebie ragnitude. Przepraszam ale ja nie mam czasu na przeglądanie i szukanie, praca i inne obowiązki... Więc po prostu proszę Was o pomoc, bo przecież takie fora jak to między innymi są po to żeby sobie pomagać i wymieniać swoje spostrzeżenia i doświadczenia...

Dzięki za fotkę, też zastanawiam się nad tym pro kitem, ale jak na nim tylko tyle da się zjechać na dół to nie bardzo.A z drugiej strony nie dowalę sportline bo na nich podobno jest twardo :( . Mi najbardziej by pasowało przód -40, tył - 20,25.

Może ktoś jeszcze by coś podrzucił, jakieś swoje spostrzeżenia bo nie chciał bym wywalić kasy i być niezadowolonym z efektów :(

Opublikowano
Spoko w końcu ktoś się odezwał... A już myślałem, że nikt nie napisze bo ma to w du...e. Wiem że jakaś część forumowiczów miała styczność z obniżaniem swojej buni bo już nie raz widziałem ich auta na mieście i mogą co nie co napisać na ten temat, żeby mi to rozjaśnić . No ale może jeszcze nikt taki tego nie przeczytał, oprócz Ciebie ragnitude. Przepraszam ale ja nie mam czasu na przeglądanie i szukanie, praca i inne obowiązki... Więc po prostu proszę Was o pomoc, bo przecież takie fora jak to między innymi są po to żeby sobie pomagać i wymieniać swoje spostrzeżenia i doświadczenia...

Dzięki za fotkę, też zastanawiam się nad tym pro kitem, ale jak na nim tylko tyle da się zjechać na dół to nie bardzo.A z drugiej strony nie dowalę sportline bo na nich podobno jest twardo :( . Mi najbardziej by pasowało przód -40, tył - 20,25.

Może ktoś jeszcze by coś podrzucił, jakieś swoje spostrzeżenia bo nie chciał bym wywalić kasy i być niezadowolonym z efektów :(

 

eibach to sensowna sprężyna w dobrej cenie . Owszem możesz pójść w "coś" co bardziej obniża ale na ogół tylko na papierze i wychodzi koza .

Więc albo eibach albo gwint .

Opublikowano
mihau11 to tak jest , że to co piszą firmy o tym obniżeniu oferując swoje sprężyny to nie oddaje faktycznego efektu jak się założy na auto...?
Opublikowano
318 na eibach pro kit E2066-140 (w teori -20 przód i -15 tył) i 17' felgach wygląda tak

 

Witam serdecznie. Też szykuję się do wymiany na pro kity. Z tego powodu mam pytanie: czy coś jeszcze trzeba wymienić (jakie elementy) przy okazji zmiany sprężyn? Jeśli tak, to co wymieniałeś z przodu a co z tyłu?

Dziękuje i pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

mam problem z doborem sprężyn chce kopic AP -40/20 ale są 2 do wyboru i nw które wybrać... moja beta to e46 316i lift n42 1.8 oznaczenia spod maski to:

1810 kg

3135 kg

1-880 kg

2-1005 kg

 

ponadto czy nie będą mi odzierać przy feldze z ET 35 o rozmiarze felgi 17/18?

 

oto linki do sprężyn :) które brać? chyba ze polecacie inna firmę z takim samym obniżeniem :D

http://www.apshop.pl/pl/14363-spr%C4%99%C5%BCyny-obni%C5%BCaj%C4%85ce-ap.html

 

http://www.apshop.pl/pl/14396-spr%C4%99%C5%BCyny-obni%C5%BCaj%C4%85ce-ap.html

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Eibach pro kit polecam, fajna sprezyna, obnizenie tez nawet przyzwoite a komfort nadal jest ok a gdybys chcial wiecej obnizyc to tak ja pisza wyzej musisz tez amorki zmienic. Osobiscie jezdze na pro kicie i polecam.

Sprzedam DYNAVIN N6 do E46,stan idealny.



Pozdrawiam

Opublikowano

Witam serdecznie. Też szykuję się do wymiany na pro kity. Z tego powodu mam pytanie: czy coś jeszcze trzeba wymienić (jakie elementy) przy okazji zmiany sprężyn? Jeśli tak, to co wymieniałeś z przodu a co z tyłu?

Dziękuje i pozdrawiam.

 

U mnie wyszło tak:

 

http://bankfotek.pl/image/1989465.jpeg

 

Siadło z przodu średnio 3 cm a z tyłu 1,5 cm (mierzone dzień po wymianie sprężyn) Felga 17x8 ET34. Nie zauważyłem różnicy w komforcie, wizualnie jak najbardziej na plus (szczególnie z przodu jestem bardzo zadowolony bo stał wysoko). Polecam :D

Opublikowano
Siadło z przodu średnio 3 cm a z tyłu 1,5 cm (mierzone dzień po wymianie sprężyn) Felga 17x8 ET34. Nie zauważyłem różnicy w komforcie, wizualnie jak najbardziej na plus (szczególnie z przodu jestem bardzo zadowolony bo stał wysoko). Polecam :D

 

To kolego xronin jakie springi w końcu założyłeś, chodzi mi o firmę i obniżenie...

Opublikowano

Tak jak napisałem w swoim pierwszym poście i jak można wywnioskować z rozmowy: Eibach Pro Kit. :wink:

Obniżenie (dane producenta dla mojego silnika 320d):

Przód - 30 [mm]

Tył - 20-25 [mm]

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.