Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z betka turbo załącza sie od 3 tys (sterowane elektronicznie nie na podcisnienie) ,w ogole słabo sie wkreca ,elektrozawór egr wyczyszczony ,zawór doładowania takze ,egr i kolektor wyczyszczony i dalej to samo.dzis chciałem przemyc przepływke i widze ,, napisane markerem bmw e60 3.0d po sprawdzeniu numerów seryjnych faktycznie od 3.0d a powinien byc od 1.8 czy moze byc przyczyna przepływomierz takich objawów ? zaznaczam ze juz takie kupiłem nie to ze tak nagle sie zamuliło pozdro

 

nr przepływomierza ktory w niej siedzi 0928400504

Opublikowano
to masz odpowiedz mam to samo zobacz czy sterownik czy nie jest zalany olejem jak zgasisz samochod nie cyka ci w okolicy turba?
Opublikowano

Nie cykl tylko brzeczy tak, a tak poza tym na komputerze

Ciśnienie doładowania rzeczywiste na 4 biegu przy 4k 1570

Ciśnienie doładowania zadane 2200 więc już nie dopompowuje

Gdy wcisne pedal w podłogę na czwartym biegu muli go a gdy tak delikatnie wcisne to idzie lepiej, nie czasem przeplywomierz walniety?

Sterownik i geometriia chodzi dobrze (poruszając dźwignia gdy straci napięcie ( tylko dźwignia ma takie jakby luzy w sensie nie jest taka sztywna można nią poruszać na boki lekko i przód tył troszkę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciśnienie doładowania rzeczywiste na 4 biegu przy 4k 1570

Ciśnienie doładowania zadane 2200 więc już nie dopompowuje

Sam sobie odpowiedziales gdzie jest usterka...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zacznij od podcisnieniowego czujnika turbiny i zaworu EGR - to on steruje zaworem turbiny

ile autko ma przebiegu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.