Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam spory problem z silnikiem w e39 520i 98/6, na komputerze podaje błąd przepływki i nierówno pracuje silnik,. Została wymieniona na siemensa, flash,adaptacja -brak zmian, wymieniłem czujniki wału i wałka- brak zmian, podmieniłem świece i filtr powietrza- brak zmian. Sprawdzony sterownik i połączenia wiązek.

Na komputerze sondy pracują i wygląda że cały czas mają grzanie, parametry mieszanki na -30 i -40 ! Powietrze początkowo 16 kg spada do 10,5 kg i stoi na wolnych obrotach! Pozostałe parametry wydają się być ok ale 4 i 6 cylinder najczęściej jest w okolicach 0,0.

Wygląda na to że jest za dużo powietrza i sondy korygują ile się da a przy butowaniu wywalają błąd przepływomierza...regulator ciśnienia paliwa przeczyściłem bo jak mam kupować to chcę mieć pewność...

Dżwięk silnika jest nierówny słychać jakiś szum od okolic podszybia tyłu silnika i klekot trochę jak w tds:) od podwozia stojąc obok koła kierowcy i pasażera, spalanie nieznacznie wzrosło...

Co to może być? pomocy bo już mam dość mechaników wymieniaczy...ja bym szedł w kierunku: problemu gdzieś z masą, jakiejś nieszczelnośći na wydechu pomiędzy silnikiem a sondą, problemu z re3gulatorem ciśnienia paliwa ale już sam nie wiem może dwa uszkodzone przepływomierze? Proszę o jakiekolwiek sugestie..jestem z okolic piekar śląskich, wojkowic może ktoś pomoże, ma jakąś istotną część na sprawdzenie...aha nie bierze oleju, płynu , po odkręceniu korka oleju delikatnie ssie i bulgocze delikatnie po wyjęciu bagnetu, przyśpiesza raczej normalnie..

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak przy podszybiu szumi to może tam takie gumowe zaślepki od podciśnienia sparciały i wali lewe powietrze.

 

Właśnie sam też walczę z tymi wężykami/zaslepkami.

Więcej info u mnie w galerii:

viewtopic.php?f=156&t=256218&start=225#p2199923

Opublikowano
no tak też myślałem że lewe powietrze ale pokazuje mi 10,5kg na kompie parametr powietrza więc gdyby była nieszczelność to wartość byłaby mniejsza od fabrycznej 8-9 kg...
  • 2 lata później...
Opublikowano

dla potomnych walczących z podobnym tematem wymiana gum przepływomierza i od zaworu biegu jałowego załatwiła temat,

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.