Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie byłem w Łodzi, oglądałem to auto, wydaje sie ok, lakier na całym aucie po 150-180 ( chyba zgodnie z norma BMW )

Komputer bez błędów, środek dobrze utrzymany poza kierownica ktora nosi juz slady uzywania ( 215 tys km )

Zastanawia mnie jedna sprawa tylko, serwis ostatni ASO 153.000 km w 2013 roku, czyli przez 3 lata po tym okresie mamy ponad 60.000 km, czy to jest mozliwe w takim samochodzie ??

Szukałem opini na temat tego motoru 525D z automatem, nie wiele sie dowiedzialem.

Ktos podpowie ?? Auto w sumie jest zarezerwowane dla mnie.

 

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5...-ID6ygu0W.html

 

 

 

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałeś w CEPIKu te ostatnie lata?

 

Silnik i skrzynia bardzo dobre. Sprawdzić tylko klapki w kolektorze, jeżeli nie był wymieniany na nowszy model i tyle.

  • 6 miesięcy temu...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
W ASO ma 239tys. przebiegu.
Opublikowano

Nie wiesz kiedy?

Teraz ma 236 tys km :)

 

Treść: Byłem z nim w ASO, co stwierdzili:

- lakier fabryczny na całym aucie

- zderzak przedni prawdopodobnie był wymieniany

- kolektor ssący do wymiany (natychmiast)

- przepustnica do wymiany

- turbo do wymiany lub regeneracji

- tylne amortyzatory do wymiany

- jeden z czujników parkowania do wymiany

- kilka pomniejszych usterek

- silnik zalany jest olejem, więc lista problemów może być w rzeczywistości dłuższa, nie byli w stanie nic więcej zdiagnozować

 

Podsumowując: pakiet startowy dla tego auta w ASO to ok. 13000 PLN, poza ASO jest szansa zmieścić się w 8000 PLN.

Na plus mogę zaliczyć wnętrze w stanie bardzo dobrym (poza paroma drobiazgami prawie jak nowe), przebieg wydaje się być realny.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Musisz pytać Dray-a
Opublikowano
lakier na całym aucie po 150-180 ( chyba zgodnie z norma BMW )

 

Korzystając z okazji mam pytanie - jak to jest obecnie z grubością ori lakieru zarówno w "nowszych" Exx jak i w Fxx. Pamiętam jeszcze e46 i wtedy mniej więcej grubość lakieru to była max 120mm, natomiast widziałem na żywo jak i na forum powierzchnie grubości ~150,160,170,180. Były przytaczane jakieś opinie z ASO że to standard... Jak to w końcu jest i od czego zależy? Nowa technologia lakierów (wodne), stosowanie części aluminiowych nadwozia?

 

Dzięki za Wasze spostrzeżenia

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Jak odbierasz w salonie np. z PS to robią pomiar i wszystko poniżej 200µm uważają za "fabrykę"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy model jest inny ale powyżej 160 warto się już dokładnie przyjrzeć.

Warto też kalibrować czujnik bo z czasem pojawiają się spore odchyły.

 

Są też miejsca gdzie lakier jest grubszy.

Np:

E61 tylne błotniki w okolicach lamp jest pod 160-170.

E87 słupek B w górnej części potrafi mieć 180, widziałem to na kilku egzemplarzach.

E63 na kielichach ponad 400

itd itd

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie jezdze tym samochodem od marca

Nie ma tragedii, ale juz wystawilem na sprzedaż ponieważ mam coś innego w głowie

Choć sporo części wymieniłem już

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.