Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

jak i w temacie mam problem z moja bmw.. silnik jak sie rozgrzeje . do 90stc. to po jego zgaszeniu i po ponownym odpaleniu jak by sie zadławił i zgasnie tak dzieje sie 3 razy potem juz pracuje.. tak jakby paliwo nie dochodziło... przez chwile . spotkał sie juz ktos z takim problemem....

 

Komputer nie pokazuje zadnych błedów !

przewody swiece nowe. przepływomierz . ok pompa paliwa sprawna filtr paliwa nowy bosch. regulator cisnienia palia nowy. kompresja jest ok. Sonda lambda nowa bosch dedykowana do tego modelu !

czujnik połorzenia wału tez jest ok...

 

juz brak mi pomysłów. czy to moze byc wina głowicy ??? dziwne jest tylko to ze auto zrobi to tylko na ciepłym siniku.

 

samochud jedzie normalnie ma moc.. nie przerywa. jak ktos moze cos doradzic to bede wdzieczny . .

Opublikowano

a masz u siebie coś takiego jak odpowietrznik układu korbowego? U mnie to właśnie dławiło auto ale na zimnym silniku. Chociaż na ciepłym tez sprawiał problemy.

 

Część nr. 1

 

http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/#!lang=&marke=BMW&mospid=47424&hg=11&btnr=11_6085&grafikid=943&vin=

 

ewentualnie sprawdź czy guma za przepływomierzem nie jest dziurawa i nie łapie lewego powietrza.

 

nr 4

 

http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/#!lang=&marke=BMW&mospid=47424&hg=13&btnr=13_1711&grafikid=2071&vin=

Opublikowano

Hym.. w sumie masz racje to co opisujesz . może miec wpłym na prace silnika... ale juz dawno sprawdziłem zawór odmy. i gume (rure) od przepływki.. .

 

Sprawdziłem juz na prawde wszystko nawet opornosc kabli od sterownika do poszczegulnych czujników. i nic nie znalazłem...

 

Ale jest jedna rzecz która mnie zastanawia.. jak podłacze bmw pod komputer . odpale silnik i czekam az sie nagrzeje... do 90stc. to nie wyrzuci zadnych błędów ;( tylko jedno mnie dziwi dlaczego w parametrach komputer pokazuje mi temperature 130stc ??? !! Zagadka ? ( Podkreslam obydwa czujniki sa nowe ( Orginał OME Bmw ) ??

 

tak sie zastanawiam czy nie podniesc głowicy.. Może tam jest problem ??

Opublikowano

no to naprawdę masz zagadkowe auto:) może chłodnica ma jakąś mikro nie szczelność, ale wtedy pokazywałoby ci tez na wskaźnikach podwyższoną temperaturę cieczy chłodzącej. A z tego co piszesz to rozumiem ze na kompie pokazuje 130 a strzałka na liczniku jest cały czas na środku tak?

 

A skąd wiesz ze odma jest sprawna? wymieniałeś już ja?

Opublikowano
Tak dokładnie strzałką stoi na wskaźniku 90. Miecze już nie wiem czego się czepic. Chyba podniose gliwice i się upewnie
Opublikowano
Lepiej zrobić test szczelności uszczelki i głowicy po co od razu pakować się w taką robotę i koszty tester kosztuje 18 zł tym bardziej ja osobiście nie stawiał bym ani na uszczelkę ani na głowicę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.