Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiscie ze warto jezeli kwota jest w miare do przyjecia moj gazownik chcial 2500zl za przerobke i dalem sobie spokoj.

 

Warto, 2k5zł to sporo. Jednak jak tak usiąść i policzyć... listwa Matrix 1000zł, sterownik plus wiązki koło 600zł, reduktor koło 200-350zł, do tego materiał i robocizna... Pewnie taniej się da i warsztat sporo zaokrąglił w górę, jednak cena mnie nie zdziwiła. To jest taka instalacja "kompletna" minus butla i przewody gazowe do przodu plus kawałek pracy przy wyrwaniu starej instalacji.

Kai
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Oczywiscie ze warto jezeli kwota jest w miare do przyjecia moj gazownik chcial 2500zl za przerobke i dalem sobie spokoj.

 

Temat nie najnowszy, ale ciekawy, więc pozwolę się włączyć.

Też się zastanawiałem nad wymianą na sekwencję. Na allegro można dostać instalację do 6 cylindrów za 1500zł opartą na STAG-u 200. Ale zadałem pytanie na stronie producenta STAG-a i z odpowiedzi wynika, że jeżeli mamy dobrze działającą instalkę 2 generacji, to wymiana nie ma sensu (przynajmniej przy starszych silnikach z metalowym kolektorem).

 

Czy ktoś z forumowiczów może robił u siebie taką zmianę? Mógłby się podzielić wnioskami? I czy ktoś może określić, co realnie zyskujemy decydując się na taką wymianę? (Na pewno zyskamy trochę na mocy silnika, bo odpada mikser. Na spalaniu chyba zyskamy niewiele - za mało, aby przeróbka się opłacała. A może się mylę?)

Opublikowano
Warto, 2k5zł to sporo. Jednak jak tak usiąść i policzyć... listwa Matrix 1000zł, sterownik plus wiązki koło 600zł, reduktor koło 200-350zł, do tego materiał i robocizna... Pewnie taniej się da

Da się... :D

do 4 cylindrowca listwa MATRIX - ok. 500 zł tyle kosztuje jedna listwa.

1000 trzeba zapłacić do 6 garów - za dwie listwy.

Ceny sprzed paru dni w zakładzie montującym - pytałem bo się zastanawiam nad wymianą listew - ja mam jakiś szajs. Jednak 1000 zł to za dużo na wymianę czegoś co działa - w sumie jak na razie dobrze...

ale tyle mi powiedzieli odnośnie matrixów

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

Witam,

ugadałem się z człowiekiem, że to przetestuje. Przed zainstalowaniem hamownia, po instalacji hamownia i się zobaczy.

 

Pozdrawiam

 

P.S. Dobra i tania hamownia w Wawie ???

Opublikowano
Daj znać jak przetestujesz to "cudo". Tez kiedys rozmawialem z czlowiekiem, ktory to produkuje i bardzo zachwalal.. aczkolwiek jakos mnie nie przekonal :/
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Ja to przerabiałem i na 100% warto. Za przeróbkę płaciłem 1800.

Spadło mi spalanie o około 2.5L. Z 15 na 12.5. Osiągi na LPG są takie jak na benzynie. Mikser w dolocie w instalacji II gen obcinał je również podczas jazdy na benzynie. Teraz wszystko jest 'po ludzku'.

Opublikowano
Mikser w dolocie w instalacji II gen obcinał je również podczas jazdy na benzynie. Teraz wszystko jest 'po ludzku'.

Zmieniłeś w końcu zdanie? :wink: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=159939&highlight=#159938

i co testowałeś ten mikser?

Ten mikser to lipa. W dodatku nie jest to patent tego pacjenta. Pomysł od wieeelu lat wykorzystywany w starych instalkach włoskich i holenderskich.

peace & love
Opublikowano

Ta, pomierzyłem przypspieszenia i sekwencja to sekwencja.

Pojeździłem sobie miesiąc na benzynie bez miksera od II gen to jak później spowrotem założyłęm to stwierdziłem że jednak sporo trace...

Ogólnie nie było tragedii ale teraz jest odczuwalnie lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.