Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema po długiej przerwie :) Googluje trochę, nie na wszystko znajduję konkretne odpowiedzi... trochę mi się nie chce dogłębnie sprawdzać postów w tematach paru a nawet parudziesieciu stronicowych.. prosił bym o odpowiedź punktowo, gdyż nie lubie mieć wszystkiego w 1 zdaniu :8)

a więc:

 

1. Jakie serwo będzie dobre do swapa? i TANIE. Tanie ponieważ z IXa jest to droga sprawa na dzisiejszy dzień, z tego co czytałem, że pasuje od Carismy, Audi a4b5 2,5tdi, jakiegos sprintera, omega B(do m50b25 stosowałem ale przerobki są).

I czy podeszło by np. z e90? ewentualnie e39 m52b28 (podwójne)? Chodzi o znalezienie dobrego serwa za dobrą kasę. Bo jak jest czegoś dużo, to jest tanie (np. e90), przeciwnośią jest e30 IX.

 

2. Czy taki zestaw jest warty uwagi? : http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-plyn-elastyczne-kpl-bmw-e30-i5607390312.html#thumb/1 głównie chodzi o przewody elastyczne. Czy szukać oddzielnie w oplocie?

W wersji z ABSem rozumiem, że różniły się tylko 2 węzykami?

 

3. Elektryczny wiatrak jako dodatkowe chłodzenie - jaki? Nowy czy używany? Ceny zauważyłem są bardzo podobne używek i nówek.. więc nie wiem jak jakościowo wypadają..

 

4. Od czego będzie pasować wał i podpora do m52b28 z e36, natomiast skrzynia z e46 325Ci? dodam, że skrzynia zrobiona na mały krzyż.. sprawdzałem wał od 1.8 m40 i jest git, ale nie wiem jak na DŁUGOŚĆ..

 

5. Przewody paliwowe miedziane z poloneza (trzeba coś zarabiać i cacy jest) - 50zł mnie wyszlo przy m50b25. Ma ktoś może rozsądniejsze rozwiązanie?

 

6. Co do wydechu, w m52b28 jak słyszałem jest większy problem niz w m50b25.. a więc co można w miarę tanio upchać bez utraty parametrów motoru?

Czy ori 323i i 325i wydechy z e30 pogorszą sprawę?

 

7. dotyczy ABS.

Czy gra warta świeczki aby go dodać do auta? Myślę o samym przodzie..

Co musiał bym kupic/zrobić w tej kwestii?

Piasta, pompa, komp? Ma ktoś jakiś schemat?

  • Zarejestrowani
Opublikowano

ad 5. Rozważ ASO ;) Czyli stalowe oryginalne. Z dobrych wiadomości są powyginane - więc nie ma zabawy.

 

Na inne pytania nic mądrego nie potrafię napisać ;)

Opublikowano

A ja wypowiem się do tego ABS, pomijając fakt totalnej głupoty zakładania tego systemu tylko na jedną oś, to niemożliwe bo niepodłączenie jakiegokolwiek z czujników lub odchył od pomiaru powoduje jego odłączenie z powodu bezpieczeństwa.

Pzdr

Opublikowano

Także zacznę od ABS-u... Jest prostsza przyczyna czyli brak miejsca na pompę.

ad.1 Serwo podwójne od omegi b plus dwa dodatkowe otwory w grodzi i regulacja trzpienia pedału.

ad.2 Nie pakuj ABS, bardzo ciężko go upchnąć, w ABS jest więcej przewodów sztywnych. Różnica w ilości elastycznych jest z tyłu (bęben/tarcza).

Ad.3 Do szybkiej jazdy i strzelenia paru boków wystarczy chłodnica z 324td plus sprawne visco.

Ad.4 Nie wiem, wiem natomiast że do skrzyni z e36 m52b28 pasuje pięknie wał z e36 m52b28 z odwrotnie zamontowaną podporą.

Ad.5 Nie przypominam sobie żebym coś zarabiał/przerabiał w wężykach.

Ad.6 Wydzior pociąć i przespawać w okolicach kolektorów, przeprowadzić pod ławą, połączyć z katami i środkowymi z m52b28. Dalszy odcinek wedle życzenia.

 

Powodzenia w modach :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam pomysł ABS-u nie jest głupi, ale drogi do przełożenia, chyba żę masz kpl dawce. Do wymiany zwrotnica, piasty, półosie z tyłu i wachacze. Wiązka komp, agregat abs-u.........ale pomysl by zrobić tylko do przodu? Jest to pomysł niezwykle GŁUPI!!! jak sobie wybrażasz ostre hamowanie gdzie przód trzyma a tylne koła zablokują??

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.