Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z sporadycznym szarpaniem auta,czasami przejadę 50km i problem nie występuję a czasami po każdej redukcji,dzieje się to chwilę nie wiem 4-5 sekundy,takie dziwne jakby nie działał na wszystkich garach.Najczęściej zdarza się po dojeździe do skrzyżowania i redukcji na 3 i 4 biegu.Występuje to w przedziale 1500-2000 obrotów.Raz INPA pokazała błąd czujnika wałka rozrządu i niewypał na 2 cylindrze,wykasowałem błąd nie powrócił.Oczywiście wymieniłem ten czujnik na oryginalny i nowy OEM BMW.Wymieniłem również świece,odmę jednak problem pozostał.Nie wiem może wtryski już nie dawają rady,jak będzie trzeba to wymienię tylko muszę wiedzieć co.Auto od tak zaczęło świrować,dobrze jeździło a tu pewnego dnia lipa,dodam że tego dnia padało i było wilgotnie choć nie wiem czy to ma znaczenie z problemem.Nagrałem kilka filmów z bloków pomiarowych INPY może na nich coś można stwierdzić,gdyby jeszcze coś trzeba nagrać sprawdzić to proszę napisać.Dzięki.

 

Film1

http://youtu.be/HtfXQvv5EgE

Film2

http://youtu.be/7Wc9nPSHVo8

Film3

http://youtu.be/jjamkIDECCo

Film4

http://youtu.be/GNhOaksTJKs

Film5

http://youtu.be/791HrsJ3XH8

Film6

http://youtu.be/BjFlADokesM

Film7

http://youtu.be/FqsJyNEH_qs

Film8

http://youtu.be/OHGRQE_-iJY

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może wina leży w 2 cewce na 2 cylindrze.Masz INPĘ więc zobacz pracę wtryskiwaczy,zrób totalną diagnozę wszystkich modułów-zobacz co wyjdzie.

Pokazane przez Ciebie błędy nie mają wpływu na pracę silnika.

Opublikowano

Kolego dzięki za zainteresowanie,ten filmik nr 8 to nie jest od wtryskiwaczy?Więc gdzie znajdę w INPIe parametry wtryskiwaczy bo szukałem ale nic innego nie mogłem znajść.

 

Wysłane z Nexusa 6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej chodziło mi o pracę wtryskiwaczy podczas jazdy ale na tym filmie są one ok.Raczej obstawiałbym elektrykę:np.cewka.Twoje auto to automat czy manual?
Opublikowano

Manual.Jak będę miał kogoś na boku to zrobię test w czasie jazdy,sam nie wiem już co myśleć,było OK a tu bach,problem.Dam chyba do jakiegoś mechanika bo tak to powymieniam połowę auta a problemu mogę nie rozwiązać a szkoda kasy na takie eksperymenty.

Szkoda bo wszystko porobiłeś sam a nie mogę poradzić sobie z jakimś pieprzonym szarpaniem.Zły jestem.

Wysłane z Nexusa 6

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś miałem sam problem z powodu wypadania zapłonów na 2 i 3 cylindrze.Okazało się,że poluzowane były wtyki elektryczne.
Opublikowano

Może i tutaj jest temat w tym kierunku,muszę rozebrać i zobaczyć tą listwę zapłonową.Chodzi mi jeszcze po głowie z lewym powietrzem bo te przerywanie występuje tylko gdy dojeżdżam np. do skrzyżowania i redukuję,występuje to tylko do 2000RPM,jak to przejdzie to jest OK,czasami jak pisałem cały dzień bez tego szarpania przejeżdżę i nic się nie dzieje,choć gdy wymieniałem odmę to węże wydawały się dobre,nie popękane itp.,wezmę jeszcze jak będę miał czas to rozbiorę i obczaję jeszcze ten wąż co idzie od filtra do przepustnicy i krokowca.Czasami wskazówka od spalania nie stoi przy stałej prędkości a waha się o dwa/trzy litry i tutaj myślałem również nad przepływką,ale to jest takie gdybanie i generowanie zazwyczaj niepotrzebnych kosztów.

 

Wysłane z Nexusa 6

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.