Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Ponieważ przeszukałem cały internet w rozwiązaniu mojego problemu i nie mogłem znaleźć postanowiłem napisać na fachowym forum tej marki.

Otóż mam problem ze swoim autem. Po ostatniej jeździe i mocniejszym docisnieciu gazu do podłogi nagle wyskoczył mi check pomarańczowy i komunikat "engine fault reduction power" , całości nie pamiętam. I odrazu po tym zwolnilem i jechałem spokojniej. Po dojechniu do domu postawiłem autko do garażu, po czym dwukrotnie ja zapaliłem ale komunikat zostawał ciągle. Za trzecim razem zapaliła i po chwili zgasła i juz więcej zapalić nie chce. Po przekreceniu zapłonu słychać z tyłu buczenie jakby pompka paliwa na pusto chodziła lecz paliwa jest prawie pół zbiornika.

Wiec tu moje pytanie. Czy to jest oznaką tego ze pompę szlak trafił?

I czy e 60 posiada pompkę progowa czy tylko tę w zbiorniku?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Dziś po podladowaniu akumulatora postanowiłem coś podzialac przy aucie. Przy przekreceniu kluczyka na zapłon pompę paliwa było słychać lecz nie buczala ona. Przy próbie odpalenia nic tylko kręci a nie odpala. Postanowiłem spróbować odpalić z pomocą plaka i poskutkowało autko odpalił lecz komunikat został. Czym to może być ze bmka nie chce odpalić bez plaka? Czy może to być pompa paliwa?

Opublikowano
Z plaka odpalil bo pompa przy silnku sama zaciągnęła paliwo i utrzymywala wolne obroty.NAjprawdopodobnije siadla ci pompka wstepna w baku
Opublikowano

Nie ma takiej opcji ,żeby pompa wc zassała(chyba ,że jest zintegrowana z pompą wstępną) ale nie wtym wozie.

Zacznij od wtrysków na przelewy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.