Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ktos wie co jest przyczyna parowania reflektorow xenonowych i jak jak temu zapobiedz? Jeden refleltor w mojej e90 zbieral pare, myslalem ze przyczyna jest nieszczelny dekiel z tylu reflektora gdyz mialem w nim polamane uchwyty wiec zamowilem nowy. Dzis za pomoca suszarki usunalem cala pare z wnetrza reflektora i zalozylem nowy dekiel o ktorym pisalem wczesniej jednak juz po pewnym czasie reflektor znowu zaszedl od srodka 'mgielka'... ktos potrafi pomoc? Czy ktos zna sie na budowie reflektorow xenonowych w e90 i wie w ktorym dokladnie miejscu sa filtry odpowiedzialne za cyrkulacje powietrza i ewentualnie wie czym je wyczyscic?
Opublikowano

chodzi mi czy mocno paruje , wyeliminowałbym trochę usterek , tylko myślę od czego zacząć ,

Spróbuj jeszcze raz zdemontować dekielek , i reflektor odparuję , ponów próbę , to że pierwszy raz próbowałeś ją osuszyć nie znaczy że cała odparowała , suszenie całego mokrego reflektora po płukaniu i myciu trwa 6 godz

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano

, garazujesz auto ?

parowanie jest dosc duze , sprawdzic : szkło czy nie jest gdzies pekniecie , puszka reflektora czy nie jest gdzies peknieta/górne mocowania lubią pękać zaraz przy puszcze reflektora,

najlepiej zdemontuj reflektor i popatrz na niego w koło nawet przy pomocy lupy ,

 

jezeli masz garazowane auto , ponowic próbe osuszani reflektora i na cała noc zostawic reflektor otwarty/nie zakładac dekla , suszenie powinno byc dokładne co do mikro kropelki , przy osuszaniu zapal xenon i drogowe, pomorze troche

Reflektory Samochodowe-SpawaniePlastików
Opublikowano
Hej, miałem tak samo w moim e91, bo dekielek był żle włożony. Zdjąłem dekielek na cały dzień, powtórzyłem tak dwa razy tyle że było to latem i pomogło. Pozdrawiam :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najczęściej parowanie jest spowodowane nieszczelnością lampy jakimś pęknięciem itd U Ciebie będzie to widoczne po demontażu lampy bo wody jest bardzo dużo.
Opublikowano

witam, podepnę się pod temat bo u mnie jest to samo. samochód jest garażowany i nawet jak lampy zostaną już dokładnie osuszone, wyjadę na myjkę umyć samochód to z powrotem lampa od strony pasażera wygląda tak jak u kolegi na pierwszym zdjęciu, druga od strony kierowcy nie aż tak bardzo ale nawet podczas jazdy w deszczu lampy zachodzą mgiełką. Jak temu zaradzić, jakimś silikonem objechać je do okola czy jak? drażni to niesamowicie :evil:

 

spytam się jeszcze, czy prawdopodobnie wilgoć która się dostaje do lamp jest przyczyną tego, że w lampie od strony kierowcy przestał palić mi ksenon (posiadam xenon dynamic) na początku migał, raz palił raz nie - teraz już nie pali w ogóle. Znowu kilka dni później przestał palić ring w drugiej lampie od strony pasażera. Wystarczy powymieniać żarówki czy możliwe, że jakiś sterownik szlag trafił? i czy jest sens wymieniać tam cokolwiek przed uszczelnieniem lampy? Boje się, że przy którymś z koleji płukaniu lamp na myjce ciśnieniowej znowu wszystko w cholere i światła przestaną palić

 

błędy jakie wyskakują mi z światłami

http://images77.fotosik.pl/282/93102889b31912a7gen.jpg

pozdrawiam

Opublikowano
witam, podepnę się pod temat bo u mnie jest to samo. samochód jest garażowany i nawet jak lampy zostaną już dokładnie osuszone, wyjadę na myjkę umyć samochód to z powrotem lampa od strony pasażera wygląda tak jak u kolegi na pierwszym zdjęciu, druga od strony kierowcy nie aż tak bardzo ale nawet podczas jazdy w deszczu lampy zachodzą mgiełką. Jak temu zaradzić, jakimś silikonem objechać je do okola czy jak? drażni to niesamowicie :evil:

 

spytam się jeszcze, czy prawdopodobnie wilgoć która się dostaje do lamp jest przyczyną tego, że w lampie od strony kierowcy przestał palić mi ksenon (posiadam xenon dynamic) na początku migał, raz palił raz nie - teraz już nie pali w ogóle. Znowu kilka dni później przestał palić ring w drugiej lampie od strony pasażera. Wystarczy powymieniać żarówki czy możliwe, że jakiś sterownik szlag trafił? i czy jest sens wymieniać tam cokolwiek przed uszczelnieniem lampy? Boje się, że przy którymś z koleji płukaniu lamp na myjce ciśnieniowej znowu wszystko w cholere i światła przestaną palić

 

błędy jakie wyskakują mi z światłami

http://images77.fotosik.pl/282/93102889b31912a7gen.jpg

 

 

Hej ja mialem to samo koedys w e90 jesli chodzi o parowanie lamp, niestety czasami az mi sie woda lekko skraplala, kypilem nowa zaslepke mialem urwany zatrzask, dalem na silikon udroznienie w lampie itp bylo ok mino silikonu nadal bylo to samo...a nawet gorzej:/ widocznie lampa byla gdzies nieszczelna. Poradzilem sobie tak ze zdjalem ten tylni dekiel - wiem ze tak sie nie powinno robic ale jezdzilem tak kulka miesiecy i wszystko bylo ok. Kilka dni temu w obecnej e91 zmienialem zarowki h7 i po zlozeniu lampa zaparowala pkazalo sie ze ten dekiel z tylu byl niespasowany osuszylem farelka w garazu przez noc pojechalem umyc auto i jest ok..ogolnie na silikon nie polecam..lampa musi miec jakis przeplyw powietrza wg mnie ...

pozdrawiam

Opublikowano
Z powodu ze przy panujacej obecnie pogodzie nie umiem sie pozbyc tej !#@^$@#*!#@ pary z reflektora jutro chce zdemontowac lampe i osuszyc ja w domu ale mam maly problem. Aby wymontowac reflektor musze zdemontowac zderzak, w internecie jest kilka filmikow jak go sciagnac ale nie znalazlem nic na temat tego jak postepowac ze zderzakiem wyposazonym w spryskiwacze. Ktos moze podeslac jakis link? Nie chce urwac spryskiwaczy
Opublikowano
Jak będziesz mocno szarpał to urwiesz. Musisz delikatnie podnieść klapkę od spryskiwacza do góry i wyczepić ją. Jest ona na takich bocznych zatrzaskach na dyszy. Dysza unosi się sama razem z dekielkiem, gdy silniczek poda płyn bodajże po 5 impulsie spryskiwania szyby.
Opublikowano

a ja mam jeszcze takie pytanie, odnośnie tych spryskiwaczy reflektorów. Mianowicie, da się to jakoś wyłaczyć ? nie jest mi to jakoś za specjalnie potrzebne a u mnie jest tak, ze jak już spryskają po lampach to jedna z dysz się nie chowa tylko wystaje taki kikut ze zderzaka i musze ją palcem pchnąć, żeby się schowała

jeszcze gdzieś kiedyś coś ciekło niebieskim płynem z pod lampy (prawdopodobnie właśnie płyn od owych sprysków) teraz kiedy mi piszczy ze niski poziom płynu juz nic nie cieknie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a ja mam jeszcze takie pytanie, odnośnie tych spryskiwaczy reflektorów.

 

Nie ten temat, poszukaj na forum było. Może mod przeniesie - można wyłączyć, dysza Ci się nie chowa i cieknie bo rozszczelnił się uszczelniacz w dyszy.

3A0jS9b.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

prujące reflektory - u mnie pomogła wymiana dekielka w reflektorze. Leje wodą ostro teraz po lampie podczas mycia i nic wodą ani parą w środku już nie zachodzi

 

pozdrawiam

Opublikowano
Mi jak zaparował reflektor po myjce to przez noc się troszkę powiększyło a jak byłem w pracy i samochód stał to zdjąłem dekielek i całe odparowało i do tej pory się nie powtórzyło już.

Moje BMW E90 :) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=293073


Sprzedam: -Komplet opon zimowych 205/55/16 - 150zł - do negocjacji!

-2 Opony letnie Dunlop Sport Maxx RT 245/40/17 - 400zł - do negocjacji!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.