Skocz do zawartości

[320i m50b20]Falujące obroty na PB, dławienie się na zimnym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim bmw e36 i potrzebuję waszej opini. Mam sekwencyjna instalacje gazowa stag300. Gdy odpalam auto z rana (odpala bez najmniejszego problemu) to najlepiej jak dodam leciutko gazu na poczatku bo tak jak by nie chciał załapać i trzyma 500 obr. Zaraz po tym obroty falują, na 300 potem skoczy do 1200 następnie 600 i tak sobie lata powoli co chwile skacząc na te 1200 jak bym dodawał gazu. Wrzucam jedynke próbuje jechać to obroty odrazu spadaja na dół i jest blisko zgaśniecia. Musze chwile go rozgrzać a potem jak chce ruszyć to muszę pulsowac gazem bo jak normalnie wcisne to zgaśnie (tak jak by sie zalewał). Na LPG nie faluje, rewelacji też nie ma w jeździe ale pierw powymieniam tam filtry i przeczyszcze reduktor, wtryski i wtedy sie zobaczy. Na ciepłym na gazie i benzynie chodzi OK. Dodam jeszcze, że jak jade na benzynie i gdy wciskam sprzęgło to wygląda to tak jak bym trzymał lekko gaz, obroty idą lekko w góre (na LPG to nie występuje). Wczoraj odłączyłem przepływomierz i da sie jechac na zimnym na benzynie, nie musze pulsować gazem ale musze miec leciutko wcisniety pedał i wtedy jedzie. Mam do was pytanie, bo mam wycięty katalizator i przypuszczam, że gdzieś jest dziurawy wydech. Mam taką teorie co do tej jazdy: Skoro mam dziurawy wydech i jest tam sonda (aczkolwiek nie wiem czy dziura jest po czy przed sondą) to może być tak, że sonda wyłapuje że mieszanka jest za uboga(niby) i zwieksza dawkę benzyny (której tak naprawde nie potrzeba) i wtedy silnik sie przydusza? A dodam jeszcze, że przed odpięciem przypływomierza jak doszedłem do etapu gdzie mogłem wcisnąc cały pedał gazu i nie gasł, to oczywiście nie jechał ale strzelał w kolektor. Podobno czujnik wału i wałka był w nim wymieniany.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

dziura w wydechu nie powoduje takich objawów

według mnie powinieneś zakręcić gaz i doprowadzić do poprawnej pracy na benzynie

trzeba podłaczyc silnik pod kompa i zobaczyć co tam się dzieje

Opublikowano
Czy te pulsowanie gazem w celu Przyspieszenia i falowanie obrotów może brać się z lewego powietrza dostajacego się przez odme? W tym miejscu co zaznaczone na zdjęciu zaczep jest dosyć luźny i można to sobie lekko odchylac (zdj z Google) http://i.imgur.com/boolJhd.jpg
Opublikowano
Uszczelniłem to tymczasowo silikonem i mam wrażenie jakby się trochę jazda poprawiła ale to nadal nie jest to (prawdopodobnie muszę to poprawić). Co najdziwniejsze i nie wierze, że to przypadek ale zmienił mi się dźwięk auta na bardziej basowy, dziwne prawda? Akurat nie wpadłem w ten dzień w żadną dziurę czy coś w tym stylu a wiem, że wydech ma też swoje dziury. Co mogło się stać?
Opublikowano
Po zresetowaniu ECU, obroty nie falują, ładnie wciska w fotel, ALE jak przełączę na gaz i potem znowu benzyna to już jest problem i powrót do tego co było. Czyli duszenie, przerywanie i falowanie. Tymczasowo pojeździłem trochę na benzynie i zobaczymy jak będzie jutro bez gazu.
Opublikowano
Dzisiaj również auto ładnie chodziło, teraz jest bardzo zrywny ale na gaz nie przełączam narazie. Co o tym sądzicie?
Opublikowano
Czujnik temperatury cieczy albo nieszczelność gdzieś na dolocie- przerabiałem temat.

 

Podejrzewam, że nieszczelność. Tylko gdzie :(

Opublikowano
Czujnik temperatury cieczy albo nieszczelność gdzieś na dolocie- przerabiałem temat.

 

Podejrzewam, że nieszczelność. Tylko gdzie :(

Jeśli silnik dusi się na biegu jałowym weź plaka albo dezodorant i psiknij w czułe miejsca- jeśli poprawi się praca silnika podczas psikania w jakiś punkt to masz źródło problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.