Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni użytkownicy, miłośnicy.

 

Szukałem ale nie odpowiedzi nie znalazłem. W moim E46 150KM M47N zaczęły się wydawać z prawego przodu dziwne gwizdy (https://youtu.be/YQM1qFiyGFA). Odebrałem samochód po wymianie podpór wału (2 szt), łącznika wału (przy dyfrze) oraz drążków stabilizacyjnych z przodu.

Wróciłem do chłopaków ale oczywiście padła diagnoza o turbinie - fakt turbina nie jest w rewelacyjnym stanie ale takich gwizdów raczej nie wydawałaby.

Jak widać na filmie gwizd nie jest jednostajny, nie zależy od obrotów, biegu czy nawet jazdy jałowej. Dla upewnienia się wypiąłem złączę turbiny z kostki i zrobiłem 100m jazdy testowej i gwizdy nie ustały. Fakt jest taki że po przejechaniu kilku, kilkudziesięciu km często zdarza się że gwizd ustaje albo w zdecydowanym stopniu zanika. Najbardziej dokuczliwe jest to na zimnym.

Dzisiaj zrobiłem rurę układu wydechowego bo się rozpadła - też nie to. Ktoś coś może podpowiedzieć?

Dodam że auto było na podnośniku rozpędzane do różnych prędkości na różnych biegach też pojawiały się gwizdy.

Opublikowano
turbina do regenu, zobaczy czy bardzo pluje olejem.

Jest:e36 kupeta 2.5; e70 3.0 sd

Prawo jazdy & POLON.. BMW :D

Diagnostyka BMW od 1988r. do 2019r.. i rolowanie nadkoli // pisać PW

Opublikowano
Mam prawie tak samo tylko u mnie gwiżdze jak jest mróz i jest zimna jak już złapie troche temperature to już nic nie słychać ,teraz jak jest temperatura dodatnia niema gwizdu wogóle nawet na zimnym , też jestem ciekaw co tam się dzieje myśle że to może być jakaś nieszczelność gdzieś przy turbo ,bo metal jak jest zimny to się kurczy i się robi mała szparka która gwiżdze :D a jak się rozgrzewa to puchie i wtedy się uszczelnia i jest cisza bynajmniej u mnie ,ale to są tylko takie spekulacje, przyczyna może być całkiem inna. :D
Opublikowano
Kolego sprawdź rolke prowadzące i napinającą paska wieloklinowego a najlepiej ściągnij pasek i odpal silnik. Auto straciło na mocy?
Opublikowano

@bam87 turbo do regenu na pewno jest to wiem, ale akurat ten gwizd uważam że nie jest od turbo - jak pisałem wypinałem turbo i gwizdało tak samo. po za tym auto w trakcie jazdy na luzie też gwizda a wtedy chyba ciśnienia w turbo nie ma

 

@ROBERT 2309 powiem ci że też wydaje mi się że to związane jest z temperaturą i wilgotnością

 

@sajlos rolki i pasek był wymieniany przy okazji jak rozpadło mi się koło pasowe (zamontowałem z Corteco). spróbuje zawsze to jakiś trop. Auto nie straciło na mocy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego daave jesli jeszcze nie zlokalizowałeś gwizdu skąd dochodzi to zdejmi paski i sprawdz pąpe wody ,u mnie właśnie to było przyczyną gwizdania ,po zdjęciu pompy zobaczyłem że wirnik zsunoł z wałka doslownie 1 milimetr a u mnie był on metalowy i obcieral o blok silnika i to powodowalo to wycie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.