Skocz do zawartości

gasnace bmw 530 d


artbro

Rekomendowane odpowiedzi

Dziendobry wszystkim lub dobrywieczor. Jestem nowym uzytkownikiem bmw 530 d 1999 r.manual i mam problem.

-a wiec auto przy silnejakceleracji podczas jazdy (pedal gazu w podlodze) gasnie przy ok 3000obr.jezeli nie wciskam do deski to niegasnie i przy jakis 3800obr moge docisnac ja do konca nic sie niedzieje - znaczy sie chodzi jak nalezy. z kazdym biegiem wyzej(wyzsza predkosc) musze lzej naciskac gaz bo przy 3000 obr bo gasnie - gdzie na piatym biegu tylko z gorki przechodzi 3000obr (ok .180 km/h) innaczej gasnie. Na postoju auto niema problemow zadnych silnik sie wkreca pieknie jakkolwiek bym nie wcisal gazu.

Co zrobilem :

- wymieniona pompa w baku - daje cisnienie ok 0,6 bar

-wymienilem pompe progowa na nowa - daje ok 4.3 bar

-wymienilem dwa razy pompe wysokiego cisnienia ta ostatnia sprawdzona wszystko pieknie dziala - ( z auta o przebiegu ok 50.000 km)

- nowy regulator cisnienia na pompie wysokiego cisnienia ( kupiony przy wczesniejszej wymianiepompy wysokiego cisnienia- czyli jakos w ciagu 2 tygodni od pierwszej wymiany pompy)

- wymieniona listwa wysokiego cisnienia wraz z czujnikiem wysokiego cisnienia

- wymienione 3 wtryskiwacze ktore przelewaly na zregenerowane ( w tej chwili wszystkie mieszczza sie w +1.0 - do -1.0

- test przelewowy z menzurkami ok

-wymieniony czujnik walu

-auto sprawdzane na IMPIe i w jakis innych programach, byl tez w serwisie autoryzowanym BMW - rozkladaja rece.

Inne ktore niepowinny miec wplywu - wyciete katalizatory, zaslepione egr.

Jezeli ktos mial podobny przypadek lub spotkal sie z podobna sytyuacjia i znalazl rozwiazanie to prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A turbo ci czasem nie przeładowuje?

U kumpla jak się zacięła sztanga na turbie to przeładowywało i auto na pełnym gazie przy ok 3tyś. gasło.

Objaw w sumie podobny do słabej pompy progowej.

Mi parę lat temu popuścił się wtryskiwacz, nie wiem jak, skoro nikt tam nie grzebał, ale efekt był taki że również auto lubiło zgasnąć przy ostrzejszym przyśpieszaniu.

Połapałem się po zapachu ropy wewnątrz auta, i dopiero po jakimś czasie znalazłem problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wtryskiwacze wszystkie sprawdzone przy okazji wymiany trzech

- do turba zajrze ( aczkolwiek poniewaz jest odlaczony egr i zalepiony dolot powietrza i zdjete podcisnienie z sterowania to moze cus sie p...) ale nie sadze zeby to mialo wplyw na gasniecie silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INPA ;)

Błąd "zczytuje" wtedy, kiedy on występuje. Jeśli silnik gaśnie i jest błąd, to zapewne ten błąd jest powodem gaśnięcia.

Dobrze by było, jak byś miał numer błędu. Tam na listwie jest czujnik ciśnienia, on może być powodem. Jest też regulator ciśnienia na pompie CR, ale to już chyba inny błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- a ciekawostka po odpieciu czujnika na listwie wtryskowej -wszystko pieknie smiga (nie gasnie) -ale boje sie z wtryski cisnienie porozwala. -Raczej wykluczam czujnk bo to juz trzeci wraz z listwa wtryskowa. Jedyne co zostalo to jeszcze przewody paliwowe moze gdzies przygnieciony, no i z tym turbem zawalcze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.