Skocz do zawartości

E90 318i Silnik N43 informacje


kolarz25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem zainteresowany kupnem BMW E90 318i rocznik 2010 lub młodszy. Chciałem się dowiedzieć kilku odpowiedzi których nie byłem w stanie znaleźć na forum i za pomocą google.

 

1. Czy to prawda że roczniki e90 wyprodukowane po roku 2010 nie mają problemów z łańcuchem rozrządu?

2. Czy update sterowników ECU rozwiązuje problem uszkadzających się cewek?

3. Czy problemy z łańcuchem rozrządu silnika N43 dotyczą wersji 320i bardziej niż 318i ?

4. Czy są jakieś różnicę techniczne pomiędzy rocznikami 2010, 2011?

5. Czy silnik N43 z końca lat produkcji można uznać za mało awaryjny?

 

Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy to prawda że roczniki e90 wyprodukowane po roku 2010 nie mają problemów z łańcuchem rozrządu?

we wszystkich łańcuch nie jest wieczny

2. Czy update sterowników ECU rozwiązuje problem uszkadzających się cewek?

na pewno nie, ale znacząco poprawia pracę silnika

3. Czy problemy z łańcuchem rozrządu silnika N43 dotyczą wersji 320i bardziej niż 318i ?

patrz 1.

4. Czy są jakieś różnicę techniczne pomiędzy rocznikami 2010, 2011?

nie

5. Czy silnik N43 z końca lat produkcji można uznać za mało awaryjny?

patrz 4.

 

jak kupisz sprawdzony z historią to nie będzie problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.