Skocz do zawartości

kolarz25

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia kolarz25

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Właśnie jestem po zakupie 318D tylko że w sedanie z przebiegem 100 tys. Kupiłem samochód w Niemczech u dealera. Według mnie warto zwrócić uwagę na gwarancję. Mi udało się dostać 2 letnią gwarancje Euro-plus na samochód (prawie bez dopłaty). Pozatym rozmawiałem z serwisie w Niemczech i powiedziano mi że mają klientów co zrobili już 300 tys. na tym silniku bez wymiany rozrządu (mówimy o f30). Pozatym warto zwrócić uwagę na tempomat (nie wszystkie mają na wyposażeniu o dziwo). Na chwilę obecną nie słyszałem o statystycznie znaczących usterkach w tym modelu. Pozdrawiam
  2. Dzięki ppatryk za odpowiedzi. Pozdrawiam
  3. Multilab dzięki za informację. Jako użytkownik poleciłbyś ten silnik? Z którego roku jest twój silnik? Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich, Jestem zainteresowany kupnem BMW E90 318i rocznik 2010 lub młodszy. Chciałem się dowiedzieć kilku odpowiedzi których nie byłem w stanie znaleźć na forum i za pomocą google. 1. Czy to prawda że roczniki e90 wyprodukowane po roku 2010 nie mają problemów z łańcuchem rozrządu? 2. Czy update sterowników ECU rozwiązuje problem uszkadzających się cewek? 3. Czy problemy z łańcuchem rozrządu silnika N43 dotyczą wersji 320i bardziej niż 318i ? 4. Czy są jakieś różnicę techniczne pomiędzy rocznikami 2010, 2011? 5. Czy silnik N43 z końca lat produkcji można uznać za mało awaryjny? Za wszelkie informacje z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.