Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o poradę!

Zarówno na zimnym jak i rozgrzanym silniku podczas jazdy - prędkość od 60 km/h i więcej zaczyna dolatywać dziwny dźwięk z okolic skrzyni biegów. Dwumas wykluczony gdyż nie ma takich objawów również łożysko oporowe wykluczone gdyż wycie ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Najbardziej słychać świszczenie na 3 biegu gdy rozpędzę się do 60 km zostawię wbity trzeci bieg i puszcze pedał gazu. Dodam że BMW 118d manual ma przejechane 300 tyś km. Kilku znajomych mechaników doradziło mi najpierw zmianę oleju w skrzyni zanim zaczniemy remont jej samej choć obawiam się właśnie najgorszego. Sprzęgło jest nowe ma niecały rok. Proszę o podpowiedź co to może być.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A na luzie z przegazowka tez swiszczy???

Najlepiej u mechanika na podnosniku osluchac auto od dolu / dyfer tez moze przenosic a zeby Ci dawac rady trzeba to slyszec/

Jedyne co Ci mozna poradzic to czesciej zmieniac olej w skrzyni i dyfrze

Opublikowano
Na luzie z przygazówką nie świszczy, u mechanika na podnośniku tez były próby i nie było świszczenia, pewnie dlatego, że nie było obciążenia na kołach...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bez uslyszenia tego wycia i tak ciezko obstawiac co jest uszkodzone

moze byc nawet lozysko podporowe na wale...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przykro mi ale jestem z drugiego konca Polski

Qpisz mi to dokladnie

Co sie dzieje na kazdym poszczegolnym biegu

Od ktorego biegu zaczyna wyc

Czy po zmianie biegu przycicha i ze wzrostem obrotow dzwiek narasta czy tez od kturegos biegu sie zaczyna i jest systematycznie coraz glosniej

czy jak rozpedzisz auto i dasz na luz jest cisza

Opublikowano
Sprawdzone i potwierdzone - wyje dyferencjał, u mechaniora jeszcze raz podnieśliśmy auto, wyłączyłem DTC i od biegu 1 rozpędziłem się do szóstego zaczął wyć na maxa. Mój ma przełożenie 2,47 mocowanie na 4 śruby od strony wału i co najgorsze w całym cholernym internecie nie mogę takiego znaleźć. Wiadome w najgorszym przypadku zostaje regeneracja za około 1800 zł ale teraz moje pytanie czy ktoś może mi dać jakiś cynk do używanych dyfrów o tych samych parametrach?
Opublikowano
Dzieki za linka, dzwoniłem ale ponoć też wyje :-( szacun dla gościa za uczciwość... No nic szukam dalej, jakby ktoś coś to proszę o info.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

przeszukaj temat regeneracji bo jak kupisz uzywany i nastepny sprzedawca juz nie bedzie uczciwy a ty zaplacisz za wymiane puzniej za nastepna itd

za regeneracje zaplacisz raz i problem rozwiazany

sprawdzaliscie gdzie wyje??? poloska czy walek atakujacy???

moze wystarczy wymienic tylko lozyska...

jakie sa zalecenia mechanika???

Opublikowano

No i jestem szczuplejszy o 1450 zł ;-) Chłopaki z Pruszcza Gdańskiego o których już wspomniano we wcześniejszych postach dot. Dyfrów ogarnęli temat. Zadzwoniłem dziś o godz 14 00 a gościu do mnie: no to wpadaj! Mam dyfer do 118d czyli przełożenie 2,47 i 4 śruby do wału! Normalnie spadł gościu z nieba bo wiadomo jak wielki to problem znaleźć taki most. Ogarnęli wymianę w godzinę. Zakład mega profesjonalny czysty, widać, że właściciel jest wielkim fanem bmw a jak pokazał swoją e30 z 4l motorem którą sam budował to aż puła mi opadła. Mimo, że trzeba było zostawić trochę chajcu to bardzo ich polecam jeśli chodzi o regenerację dyfrów i skrzyń biegów.

Adres:

ul. Kolonia 37

83-010 Jagatowo

Kom.

601 622 663

Email:

[email protected]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To niech Ci autko dalej sluzy i pamietaj o czestszej wymianie oleju w skrzyni i dyfrze

SZEROKOSCI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.