Skocz do zawartości

535d zly soft w strowniku / brak kopii


stkaluz

Rekomendowane odpowiedzi

witam

z auta zostal wyciagniety wsad do chipu dpf egr

 

auto poszlo do serwisu zostalo przeprogramowane i zmienilo sie jego sw .

 

wrzucony zostaw wsad starego sw na nowe .

auto nie zapala .

brak kopii nowego sw.

wsady wrzucane i zgrywane galletto.

 

programowanie icomem pomorze rzywrocic wszystko do oryginalu ???

 

sterownik odpowiada normlanie sie komunikuje tyle ze ma zly wsad.

co z tym zrobic

 

pytanie jakbym chcial wymienic np dde moge to zrobic bez casu ??

co wtedy z kluczami. klucze sa pod cas ??

 

dosc pilne

dzieki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
witam

z auta zostal wyciagniety wsad do chipu dpf egr

 

auto poszlo do serwisu zostalo przeprogramowane i zmienilo sie jego sw .

 

wrzucony zostaw wsad starego sw na nowe .

auto nie zapala .

brak kopii nowego sw.

wsady wrzucane i zgrywane galletto.

 

programowanie icomem pomorze rzywrocic wszystko do oryginalu ???

 

sterownik odpowiada normlanie sie komunikuje tyle ze ma zly wsad.

co z tym zrobic

 

pytanie jakbym chcial wymienic np dde moge to zrobic bez casu ??

co wtedy z kluczami. klucze sa pod cas ??

 

dosc pilne

dzieki pozdrawiam

I co że został wymazany DPF i EGR ze sterownia to i tak nadal ten stary soft , oni zrobili aktualizacje oprogramowania wgrali nowszy soft ale nadal pod ten samochód

bez problemu powinien zapalić tylko rzucać błędami z powodu uszkodzenia DPF i EGR najgorszym może być w trybie awaryjnym , ale ista bierze pod uwagę

wiele danych dopiero zaprogramuje, raczej aktualizacja zatrzymała się i nie doszła do końca

zczytaj integration ilevel tool32 / poziom integracji (lub obniż poziom integracji)

załatw sp-daten takie lub nowsze winkfpt i zaprogramuj

nr ZUSB (ZBnr ) jak nie pomoże to NFS (tylko nieliczni to potrafią konfigurować )

a potrzebne jest tylko nr ecu i ZBnr

 

 

nie można przełożyć tylko sterownika DDE potrzebny jest CAS i transponder (chyba że masz program CAS edytor)

 

Icom nie ma tu nic do rzeczy jak da rade to i zwykłym interfejsem

 

a może nie zrobileś synchronizacji CAS DEE, jak wrzuciłeś wsad do DDE

 

 

jak wrzuciłeś cały wsad stary co był to musi chodzić po synchronizacji , chyba żę jest on od innego samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.