Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio jeździlem M4 i jakież moje zaskoczenie bylo, gdy puscilem hamulec, a auto zaczelo zjezdzac do tylu (tryb D, lekko z gorki bylo). Wyglada na to, ze zasprzeglenie nastepuje dopiero po nacisnieciu gazu, a po zatrzymaniu sie nastepuje calkowite wysprzeglenie.

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu i w ogole jaka jest zasada jego dzialania. Szukam materialow technicznych, opisow tej skrzyni, jesli macie wlasne doswiadczenia i uwagi, prosze podzielcie sie.

  • 8 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu

 

.... poniewaz nowe modele BMW maja dodatkowo funkcje AUTO HOLD

 

Automatic Hold*

 

Zasada działania

-System wspomaga przez automatyczne zaciąganie i zwalnianie hamulca, np. w ruchu Stop-and-Go.

-Po zatrzymaniu samochód jest automatycznie przytrzymywany.

-Podczas ruszania pod górę samochód nie cofa się.

Pozdrawiam Andrzej
  • 2 lata później...
Opublikowano
witam

 

Zastanawia mnie, skad pomysl na takie dzialanie automatu

 

.... poniewaz nowe modele BMW maja dodatkowo funkcje AUTO HOLD

 

W sumie to też się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu.

W mojej M5 z 2016 roku (ostatni wypust) nie ma Auto Hold i samochód się stacza- dość kłopotliwe przy zamiennym użytkowaniu z pojazdem wyposażonym w AH.

Czy dwu sprzęgłowe skrzynie w innych markach też mają taką cechę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.