Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

próbuję skonfigurować inpe na win 7 32bit pod E87 z silnikiem N43 10/2007 LCI. Za chiny nie mogę się podłączyć pod żaden moduł jak i komputer w inpie. Próbowałem już wielu konfiguracji portu COM oraz rożnych wersji INPA. Czy może być uwalony kabel diagnostyczny? Po podłączeniu świeci się na czerwono po próbie podłączenia w inpie przestaje na chwile świecić i później czasem świeci się na zielono ale i tak dalej połączenie nie działa.

 

Tak wygląda kabel:

uQaBFIOi1w_ruFnEokryrq-SR_cXevmUcWQ7ABLwfOZzPyduD7no00PI6IZQmPT-XUCZ7ttdbSl2pBoMfqJvmTkP5an5dYRJXdrFCL8v6WxhHmeZ23w4fRqDPIH7uHGJs6lU1AxSbQDH9JLu0yCJxXXa09wKphMk58G3PoqslJDuWtZnWhXGtG0RhwXoatsEnRJUOf8pr965E3CmCoNSWtTQVwVoMXCK46HoPJL-x2dbJy7-HcikcHaSFXZeZmOIstrp0qrBb8Og_vQPAcetZETqcGDUJfR44iYo8obU30k50aPwNDSmbsn0n6adIzd_RJBvSPAnxy2nsOWD-tU1vLSvawMM_TdizTznv_1b2VVoVBEL6lG_zK2ETRK5zku0MDcVsVCDHIa_JALiI8huG1wzZXTQVhZ2Dgbzmwa-6zkBYOazFO7d7D9oESJKkYVQ7FuFivPOl1csxALYdaU1g68CL9Wl1-Sn2zghGpxB9sAYVJai4my9CETOaH6jFD6Nhz7KDJe0w6CBUNLwDHAAV1CtvO7T_AXopHMf2sGvlqjh1tJGb_NCSl7hSG4sjMxyHk2lpA=w766-h574-no

Opublikowano

[uPDATE]

 

Wina leży chyba w kablu, zamówiłem już inny który powinien pracować z wersjami Aut BMW LCI (po liftingu). Mój kabel może być faktycznie K CAN a nie DCAN jak rzekomo jest na nim napisane, dlatego jest nie możliwa komunikacja z ecu mojego auta (jest za nowe na ten interfejs). Podobny przypadek był na niemieckim forum:

 

http://www.motor-talk.de/forum/inpa-fehler-t4591040.html

 

Jak już będę mieć nowy interfejs to dam znać czy zadziałał.

Opublikowano
witam, pokombinuj z tym http://bmwuk.pl/viewtopic.php?t=130

mam to samo u mnie taki sam kabel , znalazlem to ale jeszcze nie mialem czasu zrobic , problem jest w tym ze lepiej to zrobic na xp , ale muszisz zrobic wirtualny windows,pozdrawiam

 

dzięki, spróbuje później jeszcze z ta wersja. Ale raczej na 99% obstawiam kabel. Pewnie nie obsługuje aut LCI od 2007 roku. Pewnie jest na auta do roku 2006. To jest jakiś tani kabel z chin który kiedyś kopiłem na auto teścia E61 2008 ale nigdy nie miałem okazji wypróbować. Teraz jak mamy E87 LCI 10/2007 to wiem ze jednak kabel by się nie nadal na jego auto:) w tygodniu będę mieć nowy kabel i wtedy zobaczę co i jak i dam znać. W miedzy czasie wylukalem ze trzeba jeszcze w k+dcan tool ustawić na "500 kbit/s D-CAN & PT-CAN" i nie którym interfejs zaczął gadać z ich autami. U mnie jednak tego szczęścia nie było.

Opublikowano

Najlepiej i tak sciągnać ISTA(rheingold) który działa stabiliniej, natywnie i daje dużo większe możliwość.

Posiadam taki kabel jak Wy i bez problemów łącze się i korzystam z wszelkich dostępnych funkcji z E81 2011.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Najlepiej i tak sciągnać ISTA(rheingold) który działa stabiliniej, natywnie i daje dużo większe możliwość.

Posiadam taki kabel jak Wy i bez problemów łącze się i korzystam z wszelkich dostępnych funkcji z E81 2011.

 

Pozdrawiam

Podasz namiar na działająca wersję pod win 7? Trzeba dużo ustawiać?

Opublikowano
Mam nowy kabel wygląda tak samo z ta różnicą ze działa:) Wreszcie moglem sprawdzić błędy i je skasować. Jutro wieczorkiem sprawdzę znowu czy błędy się powtórzą. Co prawda nie moglem się połączyć ze wszystkimi modułami np z pdc albo skrzynia biegów. I podczas podłączania wywalało błąd 20 ale ogólnie dało się z czytać błędy i z tego już jestem zadowolony. Sprobuje nagrać inpe dołączona do kabla może będzie działać stabilniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.