Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy jest opcja wymontowania silnika od nawiewu bez zdejmowania całej deski rozdzielczej? Mój dostał luzów osiowych i o coś ociera głośno jak się włączy nawiew, wiem bo podszybie ściągałem i wyczułem go.
Opublikowano
Ok silnik jakoś uda mi się wytaszczyć, poza tym, ma ktoś pomysł na piszczący pasek? Pasek jest nówka bosch, tylko przy dolewaniu płynu do chłodnicy troszkę mi pociekło na któreś koło pasowe i teraz cały czas piszczy że aż głowa boli.
Opublikowano

jest sporo patentów na to, jedne śmieszne, inne głupie :P

 

- preparat do pasków klinowych w spreju

- kapnąć na niego ropą

- spróbować uciągnąć

- wymienić na inny (nie mogłem kiedyś się pozbyć pisku dopóki nie zmieniłem)

- zdjąć i go umyć w wodzie z mydłem (płyn chłodniczy jest wredny dość )

szukam
Opublikowano
Zdjąłem wszystkie kółka pasowe i umyłem je w wodzie z mydłem.. razem z paskiem.. nie piszczy :D Udało mi się też w końcu wyjechać na ulicę.. Ale ten silnik dopier***a!
Opublikowano
co do paska to nawet pomaga psiknąć na niego placiem też działa zaradziłam to w Astrze jak miał ojciec ,bo już nie mogłam słuchać.;)

Ryk Silnika to dla mnie muzyka,

Siła przybywa gdy bunią bokiem zarywam :)


♥B♥M♥W♥


http://forum-lines.ru/rez/ab275050.gif

bo sztuka to zabić muchę boczną szybą ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.