Skocz do zawartości

BMW E39 2.0 Touring 97r. WBADH11030BX67972


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Czy ktoś coś słyszał o tym egzemplarzu? Co sądzicie?

http://olx.pl/oferta/bmw-e39-touring-skrzynia-manual-z-lpg-udostepniam-czujnik-lakieru-CID5-IDdhcFB.html#686ac02e78

 

Sprzedawca wydaje się być OK. Samochód ma podobno ponad 550 tys km, ale silnik ma 270 tys. Wymiana silnika nastąpiła jakieś 2 lata temu, bo wcześniejszy właściciel zaniedbał.

 

Dzisiaj niby wszystko gra, ale z mankamentów właściciel wymienia: przetarty fotel, kontrolka poduszki (twierdzi, że zapala się i znika gdy rusza się fotelem) i powiedział, że na szybko jak ktoś chce to powinien już się zająć "podporą wału" - czy to poważna wada?

 

Co w ogóle sądzicie o tym aucie?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Numer podwozia WBADH11030BX67972

Kod typu DH11

Typ 520I TOURING (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M52

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor VERMONTGRUEN METALLIC (356)

Tapicerka STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT)

Data prod. 1997-07-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S386A DACHRELING Reling dachowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S412A LADEBODEN AUSZIEHBAR Podłoga ładunkowa bagażnika wysuwana

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S464A SKISACK Worek na narty

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tylne prawe koło jakoś niżej stoi, może sprężyny ma już wytrzaskane z tyłu. Wycieraczka na klapie dziwnie stoi, powinna niżej, też może już zapieczona.

Na zdjęciach wygląda, że odcień się zmienia z lewej strony, może jakaś przygoda była. Lapmpy z przodu wymieniał bo mu się tak widziało, czy przygoda jakaś była?

Amortyzatory jeszcze się nadadzą, ale pytanie w jakim stanie jest reszta - wahacze, układ kierowniczy...

 

Ogólnie zależy czy chcesz furę w którą będziesz inwestował. Na pierwszy rzut oka wyglada, że fura nie jest zadbana i jak będziesz chciał ją doprowadzić do dobrego stanu to trochę polecisz na kasie. Jak chcesz żeby tylko sie toczył to może Ci się nada.

Zależy jakie masz oczekiwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze bardzo sceptycznie podchodzisz do fury w takiej cenie z tego roku. Zadam Ci inne pytanie: W jakiej kwocie (oprocz nowki sztuki, chociaz moj szef oddał swoja nową x1ke na lawecie po 3,5tys) musi być Twoim zdaniem uzywane ee9 touring, zeby nie byla "tylko do toczenia"?
www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie zwróciłem uwagi na kolegi nicka przed odpisaniem, zmieniam zdanie - na Twoje potrzeby (4tyś km rocznie czy ile tam było) się nada idealnie. :mrgreen:

 

3500 pln za x1? To chyba, że razem z lawetą, inaczej sie nie oplaca ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze bardzo sceptycznie podchodzisz do fury w takiej cenie z tego roku. Zadam Ci inne pytanie: W jakiej kwocie (oprocz nowki sztuki, chociaz moj szef oddał swoja nową x1ke na lawecie po 3,5tys) musi być Twoim zdaniem uzywane ee9 touring, zeby nie byla "tylko do toczenia"?

Może napisz jeszcze raz, co chciałeś przekazać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cena jak dla mnie za wysoka za najsłabsze e39 1997r. z przelotem ponad 500kkm.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zwróciłem uwagi na kolegi nicka przed odpisaniem, zmieniam zdanie - na Twoje potrzeby (4tyś km rocznie czy ile tam było) się nada idealnie. :mrgreen:

 

3500 pln za x1? To chyba, że razem z lawetą, inaczej sie nie oplaca ;)

 

Dokladnie 15tys w 2 lata.

 

Napisalem, ze po 3,5 tys km samochod trzeba bylo zbierac laweta.

 

A mozesz mi napisac ile cm za wysoko jest ta wycieraczka Twoim zdaniem? Bo cos czytalem,ze jak jest miedzy 2 a 3 cm to nie zajade daleko i generalnie szrot. Jak to jest?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3500 pln za x

Tam nie było ZŁ - podejrzewam, że chodzi o przebieg 3500km.

Co do E39 to nie mówmy raczej o kwotach - bo szrot można kupić i za 100000zł tylko mówmy prędzej o stanie technicznym. Zadaj sobie pytanie w jakim stanie technicznym jest pojazd, który zrobił 0,5mln kilometrów i ile trzeba będzie do niego wsadzić by nadawał się do jazdy. Auto to nie tylko silnik. Ciężko będzie znaleźć E39 w doskonałym stanie technicznym bo to już dość leciwe pojazdy i przeważnie bardzo wysłużone, niemniej jednak coś "do jazdy" w kwocie 15k zł znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylny zderzak wisi, rura wydechowa tak samo. Spytaj kiedy gość porobił te wszystkie wymiany, o których pisze, bo dla niektórych "niedawno" oznacza 2 lata temu :lol:

 

"wspomaganie kierownicy z systemem elektrycznym " - też bym spytał z ciekawości, bo w VIN servotronic'a nie widzę :lol:

 

Nie pchałbym się w ten samochód - poparte doświadczeniem. Raz kupiłem 520i z '98r za 8 tysięcy i wsadziłem ponad drugie tyle, żeby jeździć przyjemnie i bezpiecznie.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Aż zobaczyłem co na otomoto leży w tej cenie.

 

Szczerze to już bardziej coś takiego bym pojechał oglądać:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-0i-klimatronik-bezwypadek-oplacone-z-niemiec-ID6ybE4L.html#6a21ace601

 

Nie trzaskane po polskich ścieżkach, bo ledwo sprowadzone, może chociaż czasem było serwisowane i jest szansa, że nie wszystkie części w zawiasie są made in biedronka, ma niewytarte siedzenie i może nawet ten sam silnik od nowości. ;)

 

A co najlepsze masz w gratisie masz woskowaną, wyplakowaną i odkurzoną :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azaj

 

Poczytaj jeszcze raz VIN i sprawdz czym jest Servo w ukladzie kierowniczym zanim zaczniesz filozofowac.

 

Madseason

 

Tak sie sklada, ze to truchlo bylem ogladac. I to co na Twoje oko jest fajne okazalo sie wielkim G. Juz na samym wstepie przez tel sprzedawca mowil ze kontrolka abs swieci dlatego ze sterownik jest do wymiany i ze juz sie tym zajmuje. Po kilku tygodniach okazalo sie ze usterka caly czas jest i teraz to juz nie jest sterownik (koszt chyba 1000 zl) tylko jeden czujnik na tyle. Ktorego "nie chce mu sie naprawiac).

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Madseason

 

Tak sie sklada, ze to truchlo bylem ogladac. I to co na Twoje oko jest fajne okazalo sie wielkim G. Juz na samym wstepie przez tel sprzedawca mowil ze kontrolka abs swieci dlatego ze sterownik jest do wymiany i ze juz sie tym zajmuje. Po kilku tygodniach okazalo sie ze usterka caly czas jest i teraz to juz nie jest sterownik (koszt chyba 1000 zl) tylko jeden czujnik na tyle. Ktorego "nie chce mu sie naprawiac).

 

Truchło bo kontrolka ABS świeci, czy coś więcej wiesz w temacie?

Rdza go żre, trzaska zawieszenie, czy coś ?

 

Powiem Ci, że jeśli tylko z abs ma problem to to jest żaden problem, bo to typowe w przedliftach i 90% fur ma, miało, lub będzie mieć tą przypadłość.

Czujnik 270pln, albo koronka (nie wiem ile - parę dyszek), albo regeneracja sterownika ze 2-3 stówy.

 

Jeśli tylko ABS jest problemem, to dobrze rozumuję, wolisz kupić furę z dobrym ABS, ale natrzaskaną, z dziurą w fotelu, z wymienianym silnikiem, z kto wie czym jeszcze do roboty... ale ze sprawnym ABSem?

 

A jeśli to jest padło, bo coś tam jeszcze znalazłeś, idę o zakład, że w furze z tematu znajdziesz jeszcze więcej kwiatków. Ale to tylko prowadzi do konkluzji na którą już dawno powinieneś wpaść, a której do myśli nie dopuszczasz - jaka cena taka jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego pbskarpy nie za bardzo wiem czego oczekiwałeś, wielkiego WOW ?

Dostałeś komentarze co kto widzi niepokojącego,a wnioski wyciągnij sam. Nieodporny jesteś na inne zdanie, to o nie nie pytaj.

Auto ma swoje lata, tragedii nie ma, jak napisał ktoś wcześniej do turlania się z małymi przebiegami, może być OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, chcesz dobre BMW kombi w cenie 8 tys zł, poszukaj 316i e36, 318i e36. Bardzo fajne i wdzieczne autka. Trwalsze i tansze w eksploatacji niz e39. W cenei 8 tys zł takie e36 da Ci na prawde duzo przyjemnosci i niskie koszty. W e39 to proszenie sie o problemy. PÓŁ MILIONA KM to jest bardzo duzo , nawet jak na trwałem auto jak e39.

 

Za te kwote kupisz ładne e36 kombi z org przebiegiem 200 max 250 tys km.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym tak wyglada samochod z 570tys km.

 

Odnosze wrazenie, ze Wy w tej cenie i z takim wiekiem porownujecie go z modelem z 2003 roku.

 

Porównujemy go z w miare dobrym samochodem. Nie wazne z jakiego roku.

 

Nie rozumiem po co na siłe sobie wbijasz do głowy ze za 8 tys kupisz dobre e 39 kombi. Jak Ci ludzie piszą prawdę to sie denerwuejsz i oburzasz.

 

 

W zyciu nie kupiłbym BMW które ma 500 tys km. Nie masz nawet wyobrazni jakie rzeczy Cie zaskoczą i ile bedziesz musial wydac żeby te auto jezdziło jako-tako. To nie jest golf 2.

 

Powiem Ci ze jestem fanem BMW i modelu e39, ale gdybym miał kupowac takie truchlo, to wolalbym auto jakiejkolwiek innej marki. Zreszta puki nie mialem kasy na dobre e39/e46 to jezdzilem róznymi autami, byly peugeoty, hyundai itp. Zaden wstyd przeciez.

 

A jak juz sie upierasz na BMW i kombi, to powyzej napisałem Ci, poszukaj e36. Kupisz dobrą sztuke w tym budżecie.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale je nie chce innej BMW. Chce e39 lub ewentualnie e34 bo mi sie po prostu podobają. Poza tym są duze.

 

Jeśli chodzi o e34 to już łatwiej będzie coś znaleźć do 8 tys. W Touringu po lifcie znajdzie się fajnych kilka sztuk w Polsce na sprzedaż właśnie w tej cenie.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.