Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak tylko pojawia sie mróz, to rano gdy krece kierownica to stuka cos. Im zimniej tym bardziej stuka i jakby cos tarło. im wiecej krece (na postoju) tym bardziej stuka Gdy sie rozgrzeje stuki zanikają. W zeszła zime było to samo ale mniej. W tą zime sie nasiliło. Oczywiscie gdy nie ma mrozu, stuków brak. Kierownica chodzi lekko nie ma zadnych z nią problemów podczas jazdy. Co to moze byc? płyn zamarza czy co?

Prosze o porady, bo teraz zona nim jeździ i nie wiem czy to bezpieczne na dłuzą mete.

Opublikowano
Stuka to co masz pod kołem kierownicy. Wyłącznik kierunkowskazów, taśma od poduszki i czujnik położenia koła. Nie ma się czym przejmować ...ma to samo w Alfie :)
Opublikowano
Moja propozycja to wymienić płyn od wspomagania. być może jakoś dostała się tam woda i dlatego zamarza co powoduje stuki :) na pewno nie jest do zdrowe dla żadnej częsci układu wspomagania. prznajmniej objawy które opisujesz na to wskazują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.