Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie!!

MAm problem z 525 tds e34

gdy sie go uruchomi chodzi równo ale podczas jazdy na zimnym silnku na luzie motor sie telepie i traci na obrotach czasmi wchodzi na 1000 obr/min i tak chodzi

- jak sie rozgrzeje z czassem wchodzi na normalne obroty ale i tak lekko rzuca silnikiem

Sprawdziłem wszystko swiece ,wtryski ,cisnienie ,wymieniłem filtry itd

a dodatkowo strzałka ekonomizera i obrotomierza nie pracuja płynnie tylko ze skokami

jesli ktos moze mi pomóc to PLIS

Opublikowano

A czy przy przyspieszaniu szarpie??? I czy na wyższych obrotach przestaje czy nie???

 

Jeżeli szarpie (a gdyby jeszcze do tego nie miał mocy) to moim zdaniem coś się dzieje z elekroniką. I tu pomoże diagnoza elektroniki.

 

A jeżeli nie szarpie przy przyspieszaniu tylko na "wolnych", a na "gazie" chodzi w miarę równo - ja bym sprawdził zawory. W mojej E34 524TD miałem to samo jak ją kupiłem. Podwiesiła się szklanka (element hydrauliczny) zaworu i na 1 cylindrze na wolnych szarpało jak cholera, bo się zawory nie domykały i nie dopalał na 1 cylinder. Na wyższych obrotach jest większe ciśnienie oleju i wtedy jakoś szklanka działała poprawnie. Wymieniłem i po problemie.

 

Oczywiście jak znam życie to tu pewnie może jeszcze być milion innych powodów.

Opublikowano

Na 1 szklanki sa wywalone to juz sprawdziłem ,ale mechanicy powiedzieli że szklanki nie maja nic do pracy silnka ,tylko moze głosniej pracowac. Ale podczas przyspieszania niema problemu, czasmi chodzi lepiej czasami gorzej.Jesli uruchomi sie go pare razy to zaczyna chodzic lepiej i ciszej.

Jak jest ciepło pracuje wmiare dobrze i równo,ale wtedy znowu trzeba troche pokrecic dłuzej zeby zapalił.

Opublikowano

Felix ma rację - jak zapala ciężej na ciepłym silniku niż na zimnym to może być pompa wtryskowa. Może się okazać że siada.

 

Ale równie dobrze może to być też elekronika, bo silnik jest "nafaszerowany" różnymi czujnikami. Wystarczy że któryś coś "przekłamuje" i wtedy zaczyna coś świrować.

 

A szklanki mają zasadnicze znaczenie dla pracy silnika. Oczywiście przy lekkim zużyciu wpływa to tylko na głośniejszą pracę silnika, ale w pewnym momencie kończy się to nierówną pracą.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Zanim pojeżdzisz po warsztatach i wydasz kasę to radzę jedż do Bosch-a i sprawdż pompę. Oni tam mają komputer a jak jakiś czujnik nawalił to też powiedzą i od tego zaczną naprawę. W każdym razie to raczej są objawy początku końca Twojej pompy więc lepiej będzie jak pojedziesz właśnie do Boscha. I nie wystrasz się ceny nowej, uwierz mi będzie się opłacało wydać na nową po regeneracji w Boschu niż jeżdzić i szukać używanej, naprawianej, niweiadomo jakiej jeszcze byle taniej. Ja zrobiłem błąd próbowałem taniej a teraz muszę wydać na nową 3600 i dopiero będzie auto jeżdziło.

Krzysiek

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

Jak już wrócisz z tego serwisu i będziesz wiedział o co chodzi to napisz.

 

Myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw o co to tu tak naprawdę chodziło?

A ludzie którzy będą czytać kiedyś ten temat będą mieli lepsze info.

Dzięki

Opublikowano

Witam,

Wróciłem z serwisu.Podłączali mi komputer i po tescie wyszło że

mam uszkodzony jakis panel sterowania pod deska rozdzielcza ,ale nikt z tych fachowców niewiedział o co biega.Wysłali mnie do elektryka ale i ten nie lepszy.I dalej mam problem........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.