Skocz do zawartości

problem z nierownymi obrotami


mirczynski

Rekomendowane odpowiedzi

witam ten sam problem nie moge go usunac samochod przy postoju okolo 4 godz i odpaleniu nierowno chodzi przez okolo 5 sek po czym wskakuje na swoje obroty tak samo dzieje sie ostatnio przy wbiciu na luz przy szybkiej predkosci plywaja obroty wymienilem filtr paliwa przxewody ok pompka inna i dalej to samo co to moze byc .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam podobny problem, z tym, że moje e34 odpalone po dłuższym ( około 10 h, nie 4 h jak u Ciebie) postoju przez 5 sek. chodzi nierówno, potem gaśnie, gdy odpalam znowu wszystko gra; dziś dostałem radę: wyczyść silniczek krokowy, może pomoże - dam znać i vice versa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek znalazłem, niestety fatalne dojście, sam nie dam rady go wynontować, przy okazji znalazłem jakiś gumowy przewód, który był dziurawy, więc wymieniłem go na nowy; teraz wolne obroty wahają się od 500 do 1000 przez cały czas, a przedtem tylko przy odpalaniu; teraz wszysto zależy od silniczka, trzeba go wyczyścić i może pomoże
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie walnięty silniczek krokowy, wolne obroty mogły się waha, bo miałeś uszkodzony przewód (najprawdopodobniej do silniczka krokowego) , natomiast wspomniałeś, że teraz cały czas ci wachluje obrotami, sprawdź czy oby napewno dobrze osadziłeś nowo wymieniony przewód gumowy. Najlepiej będziesz widział jak zdejmiesz przepustnicę.

Poza tym słyszałem, ze często wyłamują sie zatrzaski na kruccu, na który właśnie nakładasz w/w gumowy przewód, masz wtedy niesszczelnośc a silnik łapie tzw. lewe powietrze, przez co wariują obroty.

Sprawdź najpierw to, zanim wymienisz silniczek kr., pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczek wyczyściłem i wszystko wróciło do normy; czyściłem go w benzynie ekstrakcyjnej; zauważyłem, że poprzedni właściciel nigdy tego nie robił, bo na dolnym wężu była oryginalna opaska zaciskowa ( zaciskana mie skręcana), ogólnie strasznie był zasyfiony; co do samej roboty to obeszło się bez zdejmowania kolektora, zdjąłem z kumplem tylko plastikowy przewód powietrza, ten o największej średnicy, obaj mamy pokaleczone nadgarstki od obudowy filtra olejowego, on zrobił większą częśc roboty, bo moje przedramiona są za grubę, nie jest to łatwe zadanie, ale na logike w przypadku objawów twojego auta też powinno pomóc; pozdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.