Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam ten sam problem nie moge go usunac samochod przy postoju okolo 4 godz i odpaleniu nierowno chodzi przez okolo 5 sek po czym wskakuje na swoje obroty tak samo dzieje sie ostatnio przy wbiciu na luz przy szybkiej predkosci plywaja obroty wymienilem filtr paliwa przxewody ok pompka inna i dalej to samo co to moze byc .
Opublikowano
silnik jest w niej 2,5 v6 24v przebieg 280 tys jesli chodzi o jazde zyleta tylko ten problem z obrotami dodam ze po dluzszym postoju tak jak by nie dostawal odpowiedniego paliwa
Opublikowano
witam, mam podobny problem, z tym, że moje e34 odpalone po dłuższym ( około 10 h, nie 4 h jak u Ciebie) postoju przez 5 sek. chodzi nierówno, potem gaśnie, gdy odpalam znowu wszystko gra; dziś dostałem radę: wyczyść silniczek krokowy, może pomoże - dam znać i vice versa...
Opublikowano
niestety, mechanik nie znalazł silniczka, dziś już nic nie zrobie, ale rano samochód odpalił bezproblemowo; jak zlokalizujesz ten silniczek albo w inny sposób rozwiążesz problem daj znać i odwrotnie...
Opublikowano
silniczek znalazłem, niestety fatalne dojście, sam nie dam rady go wynontować, przy okazji znalazłem jakiś gumowy przewód, który był dziurawy, więc wymieniłem go na nowy; teraz wolne obroty wahają się od 500 do 1000 przez cały czas, a przedtem tylko przy odpalaniu; teraz wszysto zależy od silniczka, trzeba go wyczyścić i może pomoże
Opublikowano

Nie koniecznie walnięty silniczek krokowy, wolne obroty mogły się waha, bo miałeś uszkodzony przewód (najprawdopodobniej do silniczka krokowego) , natomiast wspomniałeś, że teraz cały czas ci wachluje obrotami, sprawdź czy oby napewno dobrze osadziłeś nowo wymieniony przewód gumowy. Najlepiej będziesz widział jak zdejmiesz przepustnicę.

Poza tym słyszałem, ze często wyłamują sie zatrzaski na kruccu, na który właśnie nakładasz w/w gumowy przewód, masz wtedy niesszczelnośc a silnik łapie tzw. lewe powietrze, przez co wariują obroty.

Sprawdź najpierw to, zanim wymienisz silniczek kr., pozdrowionka

Opublikowano
ja nie dam rady, myśle że ktoś szczupły, ale ja mam za grube przedramiona, ; jutro zdejmuje kolektor, bo cały tydzień praca itd.... dam znć
Opublikowano
silniczek wyczyściłem i wszystko wróciło do normy; czyściłem go w benzynie ekstrakcyjnej; zauważyłem, że poprzedni właściciel nigdy tego nie robił, bo na dolnym wężu była oryginalna opaska zaciskowa ( zaciskana mie skręcana), ogólnie strasznie był zasyfiony; co do samej roboty to obeszło się bez zdejmowania kolektora, zdjąłem z kumplem tylko plastikowy przewód powietrza, ten o największej średnicy, obaj mamy pokaleczone nadgarstki od obudowy filtra olejowego, on zrobił większą częśc roboty, bo moje przedramiona są za grubę, nie jest to łatwe zadanie, ale na logike w przypadku objawów twojego auta też powinno pomóc; pozdr.
Opublikowano
ja nie mam tak dobrze jak ty wyczyscxilem silniczek w benzynie i problem nie zniknol dalej to samo nie wiem co zrobic jeszcze ????zniknely wachania obrotow przy duzej predkosci ale z odpalaniem to samo zadnej zmiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.