Skocz do zawartości

M42b18 Regulator napiecia


Arciatko

Rekomendowane odpowiedzi

Problem w tym ze po zamontowaniu regulatora napięcia spełnia on swoja funkcje przez jeden dzień a potem jest dalej to samo czyli przygasanie świateł itp. trwa to ok kilku tygodni i niknie ładowanie kontrolka nie zapal się od ładowania. Następnie montaż regulatora usuwa problem ładowania i koło sie zamyka. Alternator BOSCH.?w Czym może tkwić problem. ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj regenerowałem alternator z ISka z tego względu iż po rozgrzaniu im silnik był cieplejszy malało napięcie w instalacji do minimum tzn. na zimnym ok. 14,2V na rozgrzanym 13,8V.

Podobno regulatory Bosch mają taką charakterystykę lecz i tak minimum to 13,9V.

 

Po regeneracji (wymiana łożysk, komutatora i szczotek od regulatora) teraz z moich dzisiejszych pomiarów wyniki:

14,3V zimny i 14,1V rozgrzany (bez zmian czy obciążony czy nie).

 

Regulator był oryginalny BOSCH 1197311233 wg. speca do regeneracji nie trzeba było wymieniać regulatora wystarczyły nowe szczotki. Co do komutatora pierwszy pierścień niemal idealny drugi totalnie wytarty, łożyska huczały zostały złożone nowe.

 

Jaki regulator kolega założył?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie za regenerację zapłaciłem jedyne 50zł po znajomości (stały klient :wink: ), z tym że materiały miałem swoje zostały mi po golfie i co dobrze się złożyło wszystkie elementy pasowały nawet plastikowy koszyczek łożyska.

 

Dziwne że dzieją się takie rzeczy u kolegi, może trzeba by wymienić komutator koszt to mniej więcej +/- 15zł

 

Kiedyś w byłym aucie po zaniku ładowania w ramach oszczędności założyłem regulator firmy ARE kosztował ok. 25zł do sprzedaży auta działał bez zarzutu i z tego co wiem bez problemu działa do dziś, a z innymi firmami nie mam doświadczenia to nie mogę ani pochwalić ani ponarzekać.

 

A akumulator w jakim stanie?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam problemów w akumulatorem nigdy nie kucał. Za to mam ciągle problemy z elektryka ciągle gdzieś zwarcia się robią. Światła już robiłem, sama dopalała również.Mam ten cholerny bulldog system i chyba on mi te psiku robi. Nikt nie chce tego systemy odłączyć. Może to ma jakieś powiązanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.