Skocz do zawartości

2.0D 177KM Problem Brak mocy + Kontrolka Silnika Pomocy


cinek269

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Jestem z Poznania , Mam mały problem z Moją E60 Dokładnie chodzi o 2.0D 177 km Rok produkcji 2008 , Otóż z dzis jadąc do sklepu było wszystko ok gdy odpalilem z pod sklepu ujechałem z kilometr i zauważalnym ze auto nie ma mocy tzn tak jakby turbina działa moze na 20%-30% albo wcale ciezko stwierdzic podjechalem na parking zgasiłem auto odpalilem i auto samoistnie zgasło po 3 sekundach , po czym odpalilem ponownie i ruszylem nadala mocy bardzo mało , ujechalem 500 m zapalila się kontrolka silnika pomarańczowa CHECK ENGINE , Zgasilem ponownie auto zapaliłem ruszyłem i tak jakby na pierwszym biegu przy delikatnym dodawaniu gazu bardzo delikatnie przyszaprneło (DODAM ZE TO AUTOMAT) No i teraz pali sie CHECK Silnika no i auto jest słabe moc spadła o 70-80 % Czy miał ktos Podobną przypadłość co to moze być Jutro podjade do mechanika ale chce juz byc mniej wiecej przygotowany zeby mechanik nie wymyśał . Może ktoś z was miał podobne obiawy Proszę o szybką Odpowiedz i pomoc

z Góry serdecznie dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nawet jak by ktoś miał podobne objawy to nie znaczy że przyczyna będzie ta sama, powodów może być sporo dlatego przede wszystkim diagnostyka komputerowa.

 

Ps. Możesz ewentualnie sprawdzić czy nie spadł lub nie pękł jakiś przewód gumowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam po dzisiejszym podłączeniu do kompa pokazało 5 błędów związanych tylko i wyłącznie z DPF , Typu zapchany filtr czastek stałych , cos z recyrkulacja spalin oraz błąd egr . Mechanik zaleca wyciągniecie dpf wymoczenie go w specjalnej chemii przez noc i później dzialac dalej Co o tym sądzicie? zasugerował ze w najgorszym wypadku turbina . lecz dodam ze dzis rano gdy auto zawoziłem do mechanika pod kompa przez pierwsze 3 minuty moc mial prawidłową. czekam na wasze opinie?

 

Dodam ze wyskakuje błąd IGNITION SWITCHED ON ! zapalil sie on 2 razy od czorajszej usterki

 

Chodzi oto ze niechce zostawic u mechnika 2000tys zł a po miesiacu bedzie to samo bo wiem jak to jest FILTRAMI CZASTEK STAŁYCH

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
witam po dzisiejszym podłączeniu do kompa pokazało 5 błędów związanych tylko i wyłącznie z DPF , Typu zapchany filtr czastek stałych , cos z recyrkulacja spalin oraz błąd egr . Mechanik zaleca wyciągniecie dpf wymoczenie go w specjalnej chemii przez noc i później dzialac dalej Co o tym sądzicie? zasugerował ze w najgorszym wypadku turbina . lecz dodam ze dzis rano gdy auto zawoziłem do mechanika pod kompa przez pierwsze 3 minuty moc mial prawidłową. czekam na wasze opinie?

 

Dodam ze wyskakuje błąd IGNITION SWITCHED ON ! zapalil sie on 2 razy od czorajszej usterki

 

Chodzi oto ze niechce zostawic u mechnika 2000tys zł a po miesiacu bedzie to samo bo wiem jak to jest FILTRAMI CZASTEK STAŁYCH

 

Wiele osób już pisało że regeneracja chemiczna DPF-a pomaga na krótko, poza tym filtr nie jest już w pełni sprawny i nie zatrzymuje całej sadzy, moim zadaniem nie warto. Lepiej wymusić wypalanie kompem ale żeby proces się uruchomił to musisz mieć sprawny EGR, termostaty itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam auto odebrane 2 dni temu od mechanika i zrobilem wczoraj trase 80 km wrócilem . Dziś popoudniu to samo , auto zgasło samoistnie i nagle moc spadła praktycznie do zera. Mechanik wyczysicił chemicznie DPF poniewaz jak pisalem było 5 błędów związanych z DPF . do tego pod komputerem jakis czujnik spalin od dpf pokazywał zerowe wartosci to tez został wymieniony łączny koszt 500zł . 2 dni i dzis to samo. lecz kontrolka silnika sie nie zapalila.

 

Ma ktos pojecie co jest nie tak ? a moze ktos ma mechanika od BMW z Poznania i pojeciem o e60 . Zaznaczam ze operacja była robiona na Popiela u Pana R.Dolaty.

 

CZEKAM NA ODPOWIEDZI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak widać mechanik zabrał się za robotę od tyłu, jeśli DPF był zapchany to pewnie proces wypalania nie uruchamiał się w ogóle i po czyszczeniu zapchał się ponownie i to było do przewidzenia, podpowiedziałem Ci wcześniej ale nie posłuchałeś. Idź do działu polecane warsztaty i tam powinieneś znaleźć dobry serwis w Poznaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a jeżeli wytnę DPF problem znikniE ? Czy problem idzie gdzies z góry silnika ? w ogóle jakie mogą być komplikacje przy wycieciu FILTRA DPF w silniku 2.0 177 km

 

Jeśli faktycznie winowajcą jest zapchany DPF to usuniecie fizyczne i programowe filtra rozwiąże problem na zawsze, nie ma żadnych komplikacji jeśli zrobi to firma która się tym zajmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam problem DPF Zniknoł , lecz opadają mi ręce oraz mechanikowi , Auto jak nie chodzi tak nie chodzi , wyskakuje tylko i wyłacznie 2 błedy EGR , wiec mechanik wymienił go na nowy oryginał PIERBURG Po wymianie to samo Auto jezdzie traci moc a czasami gaśnie . Przełożylismy turbinę od innej e60 na próbę na nowej turbinie to samo. Rece mi opadają . czy wiece co to co moze byc za glupia przypadłosc auto jezdzie jedzie i po chwili turbina traci moc i auto gasnie (Lecz nie zawsze ) na komputerze bład egr . lecz dzis po wymianie turbiny nie zglosilo jakiegokolwiek błędu a obiaw identyczny proszę o pomoc:(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.