Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wita wszystkich, jestem nowym forumowiczem I oczywiście mam kilka pytań. Na poczatek przedstawie sytuacje. Mam do kupienia e30 cabriolet 2.5i 1992R z przebiegiem 170tys oryginalny. Lecz jest kilka problemow, autko stoi w niemczech i jest nie ruszane chyba 8 lat(w garazu) 4 lata temu odpalilem je i chodzilo normalnie, teraz nie mam jak sprawdzic ale moge kupic:). Zostalo pozostawione i wyrejestrowane z powodu zagrzania sie silnika. Blacha spoko. I teraz pytania.

-co po takim czsie nie eksploatowania trzeba wymieniac(cale zawieszenie czy tylko elementy gumowe, jakie sa usrednione koszty)

_co z ukladem hamulcowym?

_co z silnikiem jakie moga byc przyczyny i koszty naprawy

_jest zalozony hardtop ,poniewaz dach elektryczny sie zacinal i zostal zdiety( czy da sie przerobic na manualny, i czy znacie taka osobe co mogla by to zrobic?) ( mozliwe ze bede mial tez ten dach elektryczny i dalo by sie go naprawic)

_zaplace za nią max 1000euro. Czy sie oplaca?

_ a i jeszcze skora do regeneracji lub obszycia fotele przod

Czekam na jakakolwiek pomoc i ludzi ktorzy mogli by sie zajac mechaniczna naprawa tego auta.

Pozdrawiam Przemek

Opublikowano
Moze tak bede mial na przeznaczenie na to okolo 8-9tys zl. Lecz sam nie potrafie dlubac. I rowniez potrzebuje kogos kto by sie tym zaja i nie oskubal ze wymienil to i tamto a tak naprawde bede kilka tys w d...... najlepiej z lubelskiego dlatego prosze forumowiczow o porade
Opublikowano
-co po takim czsie nie eksploatowania trzeba wymieniac(cale zawieszenie czy tylko elementy gumowe, jakie sa usrednione koszty)

to można zweryfikować jedynie po oględzinach ,ale amortyzatory +poduszki ,tuleje belki i tuleje wahaczy,łączniki i gumy stabilizatorów,swożnie ,drążki kierownicze -to wymienia każdy po kilku latach eksploatacji.
_co z ukladem hamulcowym?

przewody sztywne + giętkie, regeneracja zacisków x 4. reperaturka pompy lub wymiana na nową,płyn i komplet hamulca ręcznego. Jeśli mocno pordzewiałe z wżerami to tarcze x4.
_co z silnikiem jakie moga byc przyczyny i koszty naprawy

może wiskoza ,może termostat ,chłodnica lub głowica - po odpaleniu na nowych płynach ,termostacie i wiskozie można będzie coś powiedzieć.
_jest zalozony hardtop ,poniewaz dach elektryczny sie zacinal i zostal zdiety( czy da sie przerobic na manualny, i czy znacie taka osobe co mogla by to zrobic?) ( mozliwe ze bede mial tez ten dach elektryczny i dalo by sie go naprawic)

być może ,w internecie są informacje na ten temat i może się okazać że niewielkim nakładem finansowym da się dach naprawić.
_ a i jeszcze skora do regeneracji lub obszycia fotele przod

wystarczy poszukać w polecanych warsztatach zadzwonić zapytać o cenę.

Sprawdż ceny tych części będziesz wiedział na co się porywasz,jeśli buda zdrowa moim zdaniem warto.

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Masz jakieś zdjęcia? VIN? Jeśli jest to oryginalny 325i, a nie po swapie to co by tam nie było... raczej nie stracisz. Nawet jeśli będziesz miał silnik do remontu, bo np. pęknięta głowica, nawet jeśli będzie trzeba zrobić renowację nadwozia... to 325i w cabrio jest chyba najdroższą opcją, więc jako baza może być sporo warta. No byle tylko, żeby już teraz nie była szrotem. Ale i za szroty często te 4tyś zł ludzie sobie liczą... ;) A przy cabrio i 325i... to poprzeczka praktycznie zawsze jest wyżej zawieszona.

Pytanie czy te 8-9tyś zł to masz na doprowadzenie auta do stanu używalności, czy tyle masz na całość (razem z tym 1tyś euro). Jeśli liczysz 1tyś euro + 8-9tyś zł to spoko... myślę, że możesz w to iść. Ale Jeśli chcesz się zmieścić w 8-9tyś zł za całości to sugerowałbym jeśli już myśleć o sprowadzeniu na handel (a to też nie wiem czy ma sens), bo jak zaczniesz remont to ponad 5 tyś lekko pójdzie - co być nie robił... jak się zacznie, to ciężko skończyć i wydatki się mnożą ;)

Opublikowano
Dzieki Marek i Kubik;) co do oryginalnosci jestem pewien, poniewaz maja ja od nowosci i maja okolo 70 lat:) Niestety VINu nie mam ani zdjec w tej chwili. Z tego co pamietam to bylo tam duzo elektryki, pelna skora chyba sport sitze ale pewny nie jestem i jakis panel ze swiatelkami pod lusterkiem. Co do kwoty to 9 tys jest na remont jezeli sie w tym nie wyrobie to trzeba bedzie cos dozbierac. A co do nadwozia 4 lata temu nie widac bylo rdzy wogole, oby nie pognilo ale w garazu raczej nie powinno sie jej nic stac:) W takim razie trzeba ja sciagac:)
Opublikowano
e30 cabriolet .... Blacha spoko

 

e30 cabrio dzielą się na takie które mają rdzę pod tylną kanapą i na takie, które będą ją miały, sprawdź dokładnie, to samo tyczy się podłogi, niestety bez zdjęcia dywanu nigdy nie jesteś w stanie określi jak wygląda sprawa rdzy w e30

Opublikowano
Jeżeli znasz się na mechanice i masz szwagra blacharza-lakiernika to bierz to autko w ciemno.Jeżeli tak nie jest to odpuść sobie bo puści ono Ciebie z torbami.Zlecając komuś takie roboty trzeba dysponować kwotą ok 15tys. i to jeszcze może braknąć.O zwrocie kosztów i zysku przy sprzedaży zapomnij.Wiem to bo sam wepchałem się w remont e30 m20b20 coupe.Auto poszło w Polskę a ja znalazłem inne stare bmw chociaż długo szukałem ale się opłaciło.
Opublikowano

No to teraz nie wiem co robic, a juz bylem przekonany do sprowadzenia:( masakra!

15 tys jak ma byc malo, to juz troche za duzo dla mnie ...... moze jeszcze ktos wyrazi swoja opinie?

pomozcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.