Skocz do zawartości

E39 jak mocne ringi do oryginalnych lamp lift?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu zakupiłem BMW E39 2003r po lifcie. Niestety nie posiadałem w nich ringów (wyjęta oprawka) więc kupiłem komplet na allegro z tej aukcji:

 

http://allegro.pl/zarowki-ring-led-marker-bmw-e39-e53-x5-e65-e60-e87-i5191046797.html

 

Nie znam się kompletnie, więc kupiłem to, co kupowali ludzie wczoraj zamontowałem, i najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj odeślę.

 

Wczoraj pod wieczór świeciły naprawdę fajnie, dzisiaj rano tak jakby ich nie było Są to diody 10W, i w dzień ich kompletnie nie widać, jazda na nich jako światłach do jazdy dziennej po mieście nie wchodzi w grę, a na tym mi zależy.

Ilu watowe żarówki powinienem założyć i jakiej firmy? Bo widziałem że są i 120 watowe. Zależy mi na tym, żeby jak najmocniej świeciły, ale niczego mi tam nie stopiły.

 

 

Kolejne pytanie jest o żarówki xenonowe.

Obecnie mam (taką już kupiłem) założone żarówki halogenowe, zwykłe. Czy mogę tak o sobie założyć żarówki xenonowe? Mam sprawne spryskiwacze lamp i działający silniczek poziomujący, ale zastanawia mnie czy mam przetwornicę? Bo podobno w tych lampach jest oryginalnie. I jeśli już to jakie żarówki kupić? Są takie za 50zł a są za 150. Mam się nie bać jeździć w nocy, bo obecnie to słabo z tymi halogenami, auto i tak będzie szło do sprzedaży na wiosne, więc fajnie jakby miały jakąś gwarancję dla następnego właściciela auta.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ogólnie to co to za historia z tymi lampami, były ksenony i ktoś przerobił na halogeny? Skoro masz spryski i samopoziomowanie to może.. Pytanie czy masz oryginalne lampy, czy jakieś chińskie zamienniki.

 

Co do ringów - są przewidziane do pracy jako postojówki, świateł do jazdy dziennej z tego nie zrobisz. Musiałbyś tam upchnąć żarnik ksenonowy, a to po pierwsze koszta, a po drugie (i ważniejsze) podwyższona temperatura.

 

Jak nie masz przetwornicy, to musisz dokupić. Oryginalne żarówki Osram, czy Philips to conajmniej 150pln za sztukę. Na allegro widziałem kiedyś i za 15pln, ale wiadomo, jaka cena taka jakość i duże prawdopodobieństwo, że przy pierwszym uruchomieniu spalą prztwornicę.

Opublikowano

Zapomnij o jeżdżeniu na oryginalnych ringach jako na światłach do jazdy dziennej. Bez względu na włożoną żarówkę. Tak się po prostu nie da.

 

Jeśli masz spryskiwacze i samopoziomowanie, to chyba były ksenony oryginalnie. Daj zdjęcie tych lamp najlepiej. VIN rozkodowałeś, jest ksenon? A pokrętło do regulacji poziomu koło zegarów?

 

Żarniki powyżej 100 zł, tylko porządne mają sens.

Opublikowano

Mam poprostu włożone zwykłe żarówki i tyle. Zwykłe halogeny. Czytałem, że da się tam umieścić xenony, a preferuję jazdę na xenonach.

 

Tak, vin rozkodowałem. Jest tam xenon.

 

Pokrętła do regulacji nie mam, lampy mam takie:

 

 

http://static.pokazywarka.pl/i/6174824/282855/20151001-173731.jpg

 

 

Lampy oryginalne z 2003r. tak jak produkcja samochodu.

Opublikowano
Czyli nie masz ksenonów? lampy masz jak widać na pierwszy rzut oka ze zdjęcia takie jakie powinny być, fabrycznie powinien być ksenon w soczewce, może to kwestia wymiany żarówek? Nie orientuję się za bardzo w temacie, weź ktoś popraw jak mówię źle :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.